Українська ІТ-спільнота дискутує: спізнитися на 3 хвилини на зустріч — ок чи ні? Приводом став допис HRBP Вікторії Захарової у LinkedIn. Вона розповіла, що підʼєналась до співбесіди на 3 хвилини пізніше заявленого часу. Кандидат обурився і списав це на непрофесіоналізм рекрутерки. Він залишив відповідний відгук на джоб-сайті і відхилив пропозицію роботи. Вікторія ділиться:

Він тримався, як міг. Він мені не нахамив, але був незадоволений тим, що я запізнилася на три хвилини. За ці три хвилини він чотири рази зателефонував мені, поки я закінчувала зустріч. Також він встиг написати повідомлення. Єдине, що він не встиг — це ознайомитись з деталями вакансії, але це не стосується того, що я хочу сказати. В той момент, як би я себе не поводила і щоб не говорила, все одно результат би не змінився.

ІТ-комʼюніті розділилось на два табори: одні вважають, що професійно було би попередити кандидата про спізнення, а інші кажуть, що трихвилинне запізнення несуттєве і не вбачають у цьому жодної проблеми. Користувачі діляться, що всюди є місце людському фактору, але все ж вважають, що про затримку на іншій зустрічі чи форс-мажори потрібно обовʼязково сповістити того, хто чекає.

Для себе рекрутерка зробила такі висновки:

Я не можу бути ідеальним рекрутером. Я теж роблю помилки. І так, я запізнилась на 3 хвилини. Чи робить це мене поганим спеціалістом? Ні, і я точно так про себе не думаю.

А як би вчинили ви? Для вас запізнення — привід зробити негативні висновки про компанію? Діліться думками у коментарях.