Резюме від 27 квітня 2024 Файл

Юлия

Економіст, асистент, менеджер з продажу

Вік:
34 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Обезінська Юлія Сергіївна (09.01.1990)
Економіст, помічник директора, менеджер з продажу, управляючий персоналом

Ціль:
Самореалізація та професійний розвиток на відповідальній роботі у високоорганізованній компаніі, що забезпечує гідну фінансову винагороду, кар'єрне та особисте зростання.
Вважаю за необхідне використовувати весь свій потенціал та можливості для збільшення престижу та успішності в компаніі.
Вважаю, що вихід можно знайти з будь-якої ситуації.
Освіта:
1996 - 2007 ЗОШ І-ІІІ ст. Волноваського району (нагороджена золотою медаллю за високі досягнення у навчанні)
2007 - 2012 Харківський національний університет імені В.М.Каразіна
Спеціальність : міжнародна економіка
Диплом ХА №43230167 кваліфікація магістра з міжнародної економіки з поглибленим знанням іноземної мови (англійської) мови, економіста
Досвід роботи:
З 07.2019 по 12.2021 (2 роки 6 місяців)
Головний спеціаліст з електронного документообігу, начальник відділу
ДГП Укргеофізика, м. Київ
З 01.2017 по 09.2018 ( 1 рік 9 місяців)
Помічник директора, менеджер з продажу мінеральних добрив
Енерго Компанія, м. Київ
З 10.2015 по 12.2016 ( 1 рік 2 місяці )
Помічник депутата, керуючий готельно – ресторанним
Комплексом, м. Київ
З 02.2023 по 08.2014 ( 1 рік 6 місяців )
Головний державний ревізор – інспектор відділу перевірок платників податків управління податкового аудиту
ДПІ у Московському районі м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області
Обов'язки:
Організація та планування робочого дня керівника (календар, зустрічі, дзвінки, організація нарад, переговорів, вхідна та вихідна документація);
Здійснення письмової та усної комунікації з колегами, партнерами, зовнішніми компаніями, переклад документів;
Ведення протоколів, написання листів;
Отримання завдань керівника та розподіл між співробітниками;
Пошук та підбір персоналу;
Робота з постачальниками, служби доставки;
Підготовка та аналіз інформації на запит керівника;
Оперативне виконання поточних доручень керівника;
Контроль та звіт виконання поставлених завдань;
Супровід та допомогу у проведенні нарад, зустрічей, переговорів, заходів;
Пошук клієнтів для заключення договорів, повний супровід документів.

Професійні навички :
Досвідчений користувач пакетом MSOffice, Mac Os X, робота з електронною поштою, з різними браузерами, навички оперативного пошуку інформації у мережі інтернет

Українська – вільно
Російська – вільно
Англійська - Upper – Intermediate
Про себе :
Пунктуальність, активна життєва позиція, комунікабельність, цілеспрямованість, працьовитість, відповідальність, старанність, уважність, швидка навченість, ініціативність, адекватність, стресостійкість, уміння завжди вийти з конфліктної ситуації, розуміти людей і легко встановлювати контакти, порядність

Хобі :
Фітнес, катання на велосипеді, йога, танці;
Подорожі до екзотичних країн з метою пізнання місного населення та їх побуту та цінностей до життя;
Вивчення психологіі, медитаційні практики.

місто Киів,
метро Деміївська

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: