Резюме від 10 квітня 2024 Файл

Михаил

Комерційний директор

Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 4 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Тимофєєв Михайло
05.02.1981
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ключові професійні компетенції:
• Орієнтація на досягнення результату для бізнесу
• Створення системи, які працюють на бізнес
• Цілепокладання
• Успішна робота з даними, відповідальність за ухвалені рішення
• Мотивування, розвиток співробітників
• Інноваційний
• Масштабне та перспективне бачення
• Ефективне управління комунікаціями у командній роботі
• Бізнес-адміністрування

Очікувана заробітна плата:
• Оклад – 30 000 ₴ (за результатами співбесіди та залежно від бюджету компанії)
• KPI - %

06.02.2022 – 30.05.2023
Навчально-науковий інститут бізнес-освіти КНЕУ (імені Анатолія Поручника) - https://ibo.kneu.edu.ua/
• Запрошений викладач за програмою МВА «Операційний менеджмент»

01.02.2022 – 01.11.2022
ТОВ «ТЕХНОЛОГІЇ МЕРЕЖ» - https://nettech.ua/
Активне та пасивне обладнання для побудови локальних мереж, мереж кабельного телебачення, Wi-Fi мереж, обладнання для інтернет-провайдерів. Телекомунікаційна компанія-імпортер: Lankore, HORTEX, 3K, TITAN, Sofetec, MONOLIT, Larex.
• Комерційний директор (CCO)
Власник: Паладов Дмитро Сергійович
Підпорядковані підрозділи:
Комерційний Департамент (12 осіб):
- відділ продажів
- відділ закупівель
- відділ логістики
- відділ маркетингу
- відділ ЗЕД

• Розробка стратегії та плану розвитку компанії. Розв'язання тактичних завдань.
• Аналіз ринку, конкурентів, маркетингові дослідження.
• Аналіз фінансових показників з метою ухвалення управлінських рішень.
• Розробка заходів щодо розширення ринків збуту та збільшення обсягів продажів.
• Складання аналітичних звітів для реалізації прогнозних показників із продажу продуктів компанії.
• Аналіз інформації щодо планових показників відділу продажу/логістики/зовнішньоекономічної діяльності/маркетингу/закупівель
• Управління процесами продажів, закупівель (Україна та Імпорт), участі у тендерних процедурах, логістики, маркетингу.
• Контроль дебіторську заборгованість.
• Розрахунок фінансових показників ефективності комерційної діяльності організації.
• Управління продуктовими групами (Product Management).
• Взаємодія з іноземними партнерами із закупівлі активного та пасивного обладнання (ЗЕД). Переговори. Управління процесом імпортного постачання.
• Pre-Sales підготовка виведення ринку нових товарних груп (Маркетинг).
• Формування цінової політики на продуктові групи товарів. Формування продуктового портфеля.
• Робота з ТОП-клієнтами компанії (IT-інтегратори, провайдери).
• Операційне управління:
• Планування.
• Декомпозиція плану продажу.
• Мотивація.
• Організація роботи відділів.
• Контроль виконання планових та цільових показників.
• Зовнішньоекономічна діяльність: повний супровід від переговорів із міжнародними партнерами до формування ціноутворення в Україні після розмитнення вантажів.

06.08.2021 – 23.12.2021
Група компаній "AVG GROUP» - https://avg.world/
Дизайн-проектування, Проектування, Архітектура, Development
• Комерційний директор (CCO)
Власник: Войтко Андрій Сергійович
Підпорядковані підрозділи:
Комерційний Центр (5 осіб):
- Комплектатори дизайн-проектів та інтер'єрів
- Тендерний відділ

• Управління бюджетами групи компаній
• Управління проектами
• Контролінг тендерних процедур
• Робота з контрагентами та партнерами для досягнення оптимальних цін та якості для замовників
• Управління будівельними проектами
• Впровадження процесів тендерних процедур (переведення компанії на електронний тендерний майданчик SmartTender)
• Аналіз візуалізацій дизайн-проекту
• Аналіз архітектурних планувань проект
• Складання бюджетів з дизайн-проектування для замовників
• Контроль фінансових потоків вхід-вихід
• Управління процесами комплектації об'єктів дизайн-проектування
• Прийняття ефективних рішень та синхронізація на основі розуміння всіх процесів та функцій бізнесу
• Впровадження стратегії – Комунікація/Компетенції/Технологія
• Зовнішньоекономічна діяльність: повний супровід від переговорів із міжнародними партнерами до формування ціноутворення в Україні після розмитнення вантажів.

11.2017 – 06.08.2021
МТ-Консалтинг (ФОП Тимофєєв Михайло Віталійович)
Консалтинг / Аудит
• Головний виконавчий директор / Бізнес-консультант
Практичні бізнес-тренінги у сфері:
• Закупівлі та постачання
• Логістика та запаси
• Управління складами
• Управління потоком логістичного ланцюга (Supply Chain Management)
• Процес управління потоком створення цінності (Менеджмент якості | Lean production)
• Моделювання та оптимізація бізнес-процесів
• Автоматизація процесів керування. Використання IT-систем.
• Аудит інформаційних систем Формування управління IT-інфраструктурою

20.08.2019 – 16.12.2020
Група компаній мережі ресторанів This is Півбар - https://thisispivbar.ua/
Мережа ресторанів This is Півбар (ТОВ "ГЛОБАЛ ЕНТЕРТЕЙНМЕНТ")
• Комерційний директор (CCO)
Власник: Єлісєєв Андрій Володимирович
Підпорядковані підрозділи:
1. Комерційний центр
2. Центр логістики (4 особи)
• «Договірна кампанія» (комерційні умови для компанії. Побудова довгострокової взаємовигідної співпраці з партнерами)
• Створення та системне ведення бази постійних та альтернативних постачальників
• Забезпечення своєчасності поставок та доступності сировини на заготівельному цеху та ресторанах
• Розподіл пріоритетів оплати. Робота з кредиторською заборгованістю
• Взаємодія з контрагентами
• Контроль закупівельних цін
• Оптимізація FC
• Прийняття ефективних рішень та синхронізація на основі розуміння всіх процесів та функцій бізнесу
• Контроль динаміки показників за напрямами комерційної діяльності
• Проектна робота зі стратегічних напрямків бізнесу (IT, Маркетинг, Фінанси, Логістика)
• Учасник проектів: ERP, LEAN, оптимізація FC, онлайн ресторан EATRIX
• Керівник проекту Заготівельний Цех (Project Manager – інженерне проектування)
• Зовнішньоекономічна діяльність: повний супровід від переговорів із міжнародними партнерами до формування ціноутворення в Україні після розмитнення вантажів.

04.2018 – 01.2019
Група компаній DIM - https://dim-bud.ua/
Девелоперсько-будівельний холдинг повного циклу
• Директор з матеріально-технічного постачання групи компаній DIM (CPO)
Власник: Насіковський Олександр Володимирович
Підпорядковані підрозділи:
1. Відділ матеріально-технічного постачання (3 особи)
2. Адміністративно-господарський відділ (1 особа)
3. IT-дирекція (5 осіб)
Створення системи принципів організації постачання, побудованої на відкритості та прозорості для досягнення найкращих результатів ефективності витрачання коштів на користь та в рамках стратегічного розвитку Компанії
• Формування політики управління закупівельною діяльністю групи компаній DIM
• Переведення групи компаній DIM на проведення конкурентних тендерних процедур у комерційному секторі на майданчиках Smarttender та Nákupі.prom.ua
• Учасник проекту (у складі проектного комітету) під час підготовки концептуального рішення щодо впровадження інформаційної системи на базі програмного продукту «BAS ERP: Управління підприємством 2.1» для автоматизації управління закупівлями
• Управління відділом матеріально-технічного постачання групи компаній DIM
• Управління адміністративним напрямом групи компаній DIM
• Управління тендерним відділом групи компаній DIM
• Управління IT-дирекцією групи компаній DIM
• Проведення тендерних процедур для забезпечення прозорості закупівельної діяльності групи компаній DIM
• Участь у розробці стратегічних бізнес-напрямків групи компаній DIM
• Zakúpki.Prom.ua – Партнер року 2018 за впровадження електронної системи закупівель на підприємствах Замовників
• Smarttender – Партнер року 2018 завдяки ефективному підходу до бізнес-процесів було досягнуто високого результату в економії та автоматизації. RIALTO – відкрита система комерційних торгів
• Зовнішньоекономічна діяльність: повний супровід від переговорів із міжнародними партнерами до формування ціноутворення в Україні після розмитнення вантажів.

04.2018 – 09.2018
• в.о. IT-директора групи компаній DIM (Interim CIO)

• Формування IT-стратегії для бізнес-трансформації IT-дирекції групи компаній DIM
• Розгортання проекту із впровадження BAS ERP (у складі проектного комітету)
• Впровадження внутрішньо корпоративного порталу на базі Bitrix24 (Адміністратор сервісу Бітрікс24)
• Впровадження системи help/service desk на базі OTRS 5
• Розгортання системи моніторингу активних мережевих та периферійних пристроїв на базі системи моніторингу Zabbix 3.4
• Модернізація оргтехніки на базі обладнання Konica Minolta
• Побудова багаторівневих служб технічної підтримки за методологією ITIL (Реорганізація організаційної структури IT-дирекції)
• Розробка інформаційних політик, стандартів IT-управління
• WDS (Windows Deployment Services) – Компанія отримала інструмент, що дозволяє готувати та розгортати готові образи операційних систем. Скорочення на 30% часу на підготовку нового робочого місця.
• Підготовлено організаційну структуру Департаменту інформаційних технологій та інновацій згідно з методологіями ITIL (з урахуванням пріоритетного напряму ITSM, розробки програмного забезпечення, формування кадрового потенціалу для впровадження автоматизації процесів на базі BAS ERP – центр з впровадження та розвитку ERP.)
• Модернізація сервісу електронної пошти компанії - Тестування найкращого рішення для стабільного та масштабування сервісу електронної пошти (MS Exchange, Zimbra)
• Windows Server Update Services (WSUS)
• Модернізація мережі компанії
• Розгортання сервера для тестового оточення під час впровадження автоматизації процесів на базі BAS ERP

02.2007-10.2017
Транспортна компанія SAT - https://www.sat.ua/
Транспорт та Логістика
• в.о. Директора з логістики та виробництва (Interim Director of logistics) (11.2016 – 09.2017)
Власник: Мільгівська Світлана Іванівна
Підраховані відділи: (відділ закупівель, інженерний відділ, відділ транспорту, відділ ремонту складської техніки та транспорту, виробничий відділ – дивізійна мережа філій регіональних структурних підрозділів по Україні)
Формування структури та оптимізація бізнес-процесів підрозділу ЛОГІСТИКА ТА ВИРОБНИЦТВО ТОВ «Транспортна компанія «САТ»
Операційне управління Дирекцією з логістики та виробництва за напрямками:
• Управління закупівлями
• Управління інженерними роботами
• Управління транспортними перевезеннями
• Управління ремонтами складської техніки та транспорту
• Управління запасами та планування виробництва складських робіт
• Координація фінансових потоків, пов'язаних з операційним управлінням дирекцією з логістики та виробництва.

05.2017 – 10.2017
• Начальник відділу закупівель та обліку
Власник: Мільгівська Світлана Іванівна
Підлеглі: (5 осіб – менеджери з постачання, 1 особа – завідувач складом, 1 особа – економіст)
Централізоване управління закупівлями та постачанням у логістичній компанії з багато філіальною структурою/Дирекція з логістики та виробництва:
• Затвердження плану закупівель
• Контроль плану закупівель у натуральному вираженні
• Контроль плану закупівель у грошовому вираженні
• Контроль за виконанням бюджету фактичних витрат із закупівель
• Затвердження постачальників «вхідної номенклатури»
• Затвердження номенклатури закупівель
• Розробка форм документів для врегулювання розбіжностей із постачальниками
• Аналіз виконання плану закупівель у грошах
• Аналіз виконання плану закупівель у натуральних одиницях
• Проведення тендерних процедур через систему відкритих комерційних закупівель Rialto. Ключовий замовник конкурентних закупівель у розрізі електронних тендерних процедур
• Забезпечення своєчасності поставок з оптимальними показниками ціни та якості товарів, робіт та послуг
• Ефективне та економне витрачання коштів Компанії, формування економічно обґрунтованих ринкових цін для основних ресурсів, що закуповуються. Підвищення якості послуг компанії
• Зниження витрат та витрат бізнес-процесу ОС, нормування запасів
• Запобігання прийому неякісних товарів, робіт та послуг. Підвищення якості товарів, що закуповуються
• Закупівля товарів оптимальними партіями для досягнення найкращої ціни з урахуванням показників запасу всіх груп товарів
02.2007 – 05.2017
• Керівник відділу постачання
Власник: Мільгівська Світлана Іванівна
Підлеглі: (5 осіб – менеджери з постачання, 1 особа – завідувач складом, 1 особа – економіст)
Управління закупівлями та постачанням у логістичній компанії з багато філіальною структурою
Створення системи принципів організації постачання, побудованої на відкритості та прозорості для досягнення найкращих результатів ефективності витрачання коштів на користь та в рамках стратегічного розвитку Компанії:
• Безперебійне забезпечення підрозділів якісною продукцією
• Економічна ефективність при проведенні закупівель
• Система ефективного контролю за закупівлями
• Запобігання помилкам та зловживанням у галузі закупівель
• Закупівля продукції на конкурентній основі. Контроль за прийняттям рішень у ситуаціях, коли закуповувати на конкурентних ринках неможливо
• Єдиний підхід до рівня регламентації та організації закупівельної діяльності, проведення окремих закупівель

Основні функції
• Побудова системи централізованого управління постачанням
• Організація бізнес-процесів роботи відділу постачання для ефективного забезпечення компанії
• Планування та управління бюджетом закупівель
• Проведення тендерних процедур для забезпечення прозорості закупівельної діяльності компанії
• Проект переходу компанії на тендерні торги через електронні майданчики
• Розробка політики управління закупівлями та постачанням
• Стратегічне планування та прогнозування операційного бюджету витрат
• Формування планів закупівель по всіх групах товарів, що закуповуються, робіт, послуг
• Формування ланцюга постачання ТМЦ
• Управління складськими запасами центрального складу підприємства. Робота в проектах компанії, впровадження та їх реалізація
• Розробка методики впровадження Project Management з урахуванням специфіки напряму процесів компанії
• Аналітична робота
• Закупівлі товарів/робіт/послуг: інженерного, проектного, ремонтно-будівельного спрямування (додатковий функціонал)
• Моніторинг, аналіз ринку, пропозицій постачальників
• Розробка технічних завдань для автоматизації процесів постачання
• Ініціативна участь у розробці нових бізнес-напрямків компанії

ОСВІТА
2019
• Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Інститут бізнес-освіти
MBA Бізнес-адміністрування
Diploma Master Degree in Business Administration

2019
• London School of Business and Finance LSBF

2013
• Школа бізнесу КИБІТ
Менеджмент
Система професійного менеджменту. Основи проектного управління

2012
• Школа бізнесу КИБІТ
Менеджмент
Система менеджменту та управління діяльністю

2003
• Київський національний торговельно-економічний університет
ТЗФ, Експертиза товарів та послуг

ЕЛЕКТРОННІ СЕРТИФІКАТИ:

2021
• Збалансована система показників для бізнесу
• Фінансовий менеджмент
2019
• Безпека інформаційних систем
2018
• Адміністратор сервісу Бітрікс24
• 1С-Бітрікс: Бізнес-процеси
• 1С-Бітрікс: Інтеграція з 1С
2017
• ITIL. IT Service Management за стандартами V.3.1
• Інноваційний менеджмент
• Моделювання бізнес-процесів
• Оптимізація бізнес-процесів
• Публічні закупівлі
• Стратегічний менеджмент
• Управління ІТ на основі COBIT 4.1
• Управління проектами відповідно до стандарту PMI PMBOK
• Фінансовий менеджмент
2016
• Бізнес-англійська
• Менеджмент організації
• Публічні закупівлі для бізнесу
• Економіка фірми

ІНОЗЕМНІ МОВИ: Англійська – B2 (Upper-Intermediate)

КЕЙСИ:
ПРОЕКТНЕ УПРАВЛІННЯ:

• Проект отримання сертифіката ISO (Транспортна компанія "САТ")
• Впровадження project менеджменту з «0» – на основі методології PM BOOK
• Проект розширення та масштабування підрозділів компанії (Транспортна компанія «САТ»)
• Побудова IT-дирекції з «0» – компанія «ДІМ»
• Проект автоматизації бізнесу на базі системи ERP – компанія «ДІМ»
• Проект впровадження bi-аналітики – компанія «ДІМ»
• Проект автоматизації тендерних процедур – компанія «ДІМ»
• Проект зниження FC – компанія This is Півбар
• Проект будівництва заготівельного цеху – компанія This is Півбар
• Проект впровадження облікової системи на базі 1С ERP – This is Півбар
• Проект систематизації та автоматизації бізнес-процесів – «АВГ»
• Проекти, пов'язані з IT-аудитами та розробкою IT-стратегії, та надалі впровадження (спостерігач у проектному комітеті) – компанія «МТ-Консалтинг»

Група компаній мережі ресторанів This is Півбар
• Успішний проект оптимізація FC
• Впровадження проектів ERP, LEAN, Оптимізація FC, відкриття онлайн ресторану EATRIX
• Керівник проекту Заготівельний Цех (Project Manager – інженерне проектування)

Група компаній DIM
• Формування політики управління закупівельною діяльністю групи компаній DIM
• Переведення групи компаній DIM на проведення конкурентних тендерних процедур у комерційному секторі на майданчиках Smarttender та Zakupkі.prom.ua
• Учасник проекту (у складі проектного комітету) під час підготовки концептуального рішення щодо впровадження інформаційної системи на базі програмного продукту «BAS ERP: Управління підприємством 2.1» для автоматизації управління закупівлями
• Формування IT-стратегії для бізнес-трансформації IT-дирекції групи компаній DIM
• Створення IT-дирекції з «0»
• Переведення групи компаній DIM на проведення конкурентних тендерних процедур у комерційному секторі на майданчиках Smarttender та Nákupі.prom.ua
• Zakupki.Prom.ua – Партнер року 2018 за впровадження електронної системи закупівель на підприємствах Замовників
• Smarttender – Партнер року 2018 завдяки ефективному підходу до бізнес-процесів було досягнуто високого результату в економії та автоматизації. RIALTO – відкрита система комерційних торгів
• Впровадження та адміністрування корпоративного порталу 1С-Бітрікс24

Транспортна компанія SAT
• Формування структури та оптимізація бізнес-процесів підрозділу ЛОГІСТИКА ТА ВИРОБНИЦТВО ТОВ «Транспортна компанія «САТ»
• Розробка політики управління закупівлями та постачанням
• Розробка методики впровадження Project Management з урахуванням специфіки напряму процесів компанії
• Проект переходу компанії на тендерні торги через електронні майданчики
• Впровадження проекту "Бережливе виробництво"
• Ребрендинг компанії ТОВ "ТК "САТ"
• Аудит ІТ-інфраструктури компанії ТОВ "ТК "САТ"

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: