Резюме від 16 травня 2024 Файл

Євгенія

Оператор 1C

Вік:
38 років
Місто проживання:
Гостомель
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Овчаренко Євгенія Миколаївна

Дата народження: 22.08.1985 р.
Смт. Гостомель, вул. Свято-Покровська,73Б/4 кв.5
тел. моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
2002-2004рр.- Конотопський індустріально-педагогічний технікум за спеціальністю «Економіка підприємства» з присвоєнням «Економіст»;
2004-2008рр.– Сумський національний університет за спеціальністю «Економіка підприємства» з присвоєнням «Економіст».
Додаткова освіта:
2003г. – курси «Оператор комп’ютерного набору »;
2009г. – курси «1С: Підприємство 7.7»

Досвід роботи:
2016- лютий 2022 рр. – оператор з введення даних ТОВ «Пегас-СК» (внесення в базу приходів, розходів; формування накладних; формування накладних на повернення; формування повного пакету документів (видаткові накладні, ТТН, якісні за необхідності) згідно з маршрутними листами; передача документів на склад (листи відбору), підготовка документів для кур'єрських служб «Нова Пошта», «САТ», «Міст Експрес»; перевірка правельності підписання документів згідно з дорученням; коригування видаткових накладних згідно з загрузкою товару з складу; ведення реєстру отриманої та відправленої документації; контроль наявності всіх оригіналів документів постачальників.
2009-2015 рр.- Бухгалтер-обліковець ТОВ «Укрлогістика», з липня 2010 року- заступник начальника відділу обліку (приймання замовлень від клієнтів, менеджерів, торгових представників; формування накладних; формування накладних на повернення; формування повного пакета документів (видаткові накладні, ТТН, якісні за необхідності) згідно з маршрутними листами; передача документів на склад (листи відбору), підготовка документів для кур'єрських служб; перевірка правильності підписання документів згідно з дорученням; коригування видаткових накладних згідно завантажуванням товару зі складу).
25.06.2008 – 08.10.2008 рр. – бухгалтер Оболонського відділення АКБ «Правекс-Банк» інформування клієнта про нові продукти/послуги; обслуговування депозитних рахунків фізичних осіб в національній та іноземній валютах; проведення валютного контролю при прийманні документів від клієнтів по передачі/отриманню грошових переказів за допомогою платіжних систем; ведення документообігу, оперативне розв'язання питань, які виникли у клієнта в процесі обслуговування.
28.02.05 – 30.03.07 рр. – бухгалтер ТОВ «АГРОБІЗНЕС ТСК» робота з первинними документами; робота з договорами

Спеціальні навички:
Знання ПК: 1С, Word, Excel, Internet та ін.

Знання мов:
Українська вільно, російська вільно, англійська середня.

Особисті якості:
Комунікабельність, енергійність, цілеспрямованість, аналітичні здібності, відповідальність.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: