Резюме від 21 лютого 2024 Файл

Тетяна

Project-менеджер, бухгалтер

Вік:
39 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Зелемськая Тетяна Вячеславівна (р.н. 08.10.1984)
Адреса м. Киів, вул. Митрополита В.Липківского,16Б кв.55, телефон к. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»),Tg. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета
Отримання керівної посади, менеджера проекту, заступника керівника, тощо

Освіта

2001-2007 Одеська національна академія харчових технологій
Економіка підприємства
Спеціалист з економіки підприємств

Национальний авіаційний университет
2016-2018 Керування проектами
Магистр керування проектами

2023- Національна академія внутрішніх справ

Іноземні мови
та
компьютерні
навички
2009/2013/2015
LTD DUSO
Консалтинг
Курс підвищення кваліфікації керівників салонів красотыи

American English Center Курс англійської мови
2016 - 2017

Додаткова • Английська В1
інформація • Досвідченний користувач ПЗ.
• Программы Microsoft office: Word, Excel, Power Point, Microsoft Project. 1С
салон,1С бухгалтерия, Beauty Pro, Altejio та інші crm-систем

• Водійське посвідчення: Категория В, В1

Додаткові • Цілеспрямованість до виконання завдань, лідерські якості в поєднанні зусиль
відомості колективу для виконання поставленої мети
• Здатність керувати персоналом
• Здатність оперативно вирішувати проблеми
Квітень 2014 –
по сьогодні Досвід роботи

Салони краси та косметологічні клініки на території України
Проектний менеджер

• Робота в якості проектного менеджера, керівника.
Керування проектом на етапі будівництва,
залучення підрядних організацій, налаштування
програмного забезпечення, наповнення crm –
системи, початкові прорахунки економічної
ефективності підприємства

Травень 2013- • Складання маркетингового плану, пошук та
грудень 2013 залучення підрядників та персоналу
• Відкриття та початковий контроль роботи
ТОВ «Центр сучасної косметології. Імідж
студія ДІА» Керівник, бухгалтер

• Відкриття підприємства індустрії краси «з нуля»
• Організація та контроль робіт на етапі будівництва (організація робочих місць з
урахуванням норм та вимог чинного законодавства)
• Вибір оптимальної форми власності та форми оподаткування для певної
концепції підприємства (податковий та бухгалтерський облік відповідно)
• Розробка логотипу (бренду)
• Маркетингове дослідження конкурентного оточення
• Вибір косметики та обладнання згідно з проведеним аналізом ринку послуг
• Розрахунок та закупівля всіх супутніх матеріалів для реалізації основної
діяльності (необхідна оргтехніка, текстиль та ін.)Организация рекламных
фотосессий и других промоакций
• Безпосередня участь у підготовчих роботах, влаштування приміщень,
організація робочих місць (тестування підприємства перед основним відкриттям)
• Організація заходів щодо святкового відкриття підприємства beauty-індустрії
• Розробка запрошень та всієї рекламної продукції косметологічного центру
• Забезпечення роботи та економічної ефективності діяльності підприємства
• Робота з контролюючими органами (СЕС, РЕМ, пожежники, податкова тощо)
• Складання та оптимізація прайсу послугОбеспечение кадровым составом
• Складання робочих графіків
• Складання посадових інструкцій щодо кожної вакансії
• Розрахунок собівартості та вартості всіх процедур, що надаються
підприємством індустрії краси
• Розрахунок заробітної плати працівників підприємства
• Планування бюджетів та складання фінансової звітності
• Робота з рекламниками
• Розробка та впровадження заходів щодо залучення цільової аудиторії
• Контроль роботи підприємства на всіх стадіях

Березень 2011- Громадська приймальня О.С.
травень 2013 Довгого Керівник приймальні
• Робота з населенням
• Складання внутрішньої звітності
• Організація культурних (агітаційних) заходів
• Робота під час виборів у якості спостерігача (оперативне реагування на
команди штабу)
Косметологічна клініка «Este+Derm» (Одеса)
Жовтень 2009- Адміністратор
квітень 2010
•Робота з клієнтами
• Консультації з питань професійної косметики щодо догляду за обличчям та тілом
• Робота в програмі B52 (адміністратор/керівник (front-office/back-office))
• Замовлення косметики та витратного матеріалу
• Моніторинг провідних постачальників
професійних брендів у сфері косметології та естетики обличчя та тіла
• Моніторинг (клієнтів/конкурентів)
• Робота з терміналом
• Оперативне проведення валютно-касових операцій

Травень 2004 – ТОВ «Центр приватизації та експертної оцінки»
листопад 2010 Сфера послуг в приватизації земельних ділянок та оцінки нерухомості
тощо
Головний бухгалтер ТОВ, ФОП

• Робота з первинною документацією - витяг рахунків, видаткових накладних,податкових
накладних, обробка зворотних накладних
• Робота із замовниками та постачальниками (звіряння, контроль документообігу)
• Оформлення актів - звіряння з контрагентами
• Складання та коригування договорів з контрагентами
• Рознесення банківської виписки
• Нарахування з/плати та складання звітів із зплати (1ДФ, СПОВ, ПФ, ін.) 1С
• Складання звітності в організації, що регулюють питання у сфері оцінки та приватизації
• Складання та складання податкової звітності
• Ведення каси підприємства - виписка прибуткових та видаткових касових ордерів,
складання авансових звітів
• Облік та ведення кадрів - складання наказів, протоколів, ведення трудових книжок
• Укладання договорів із замовниками на надання послуг
• Створення штатних розкладів
• Контроль за виконанням відповідних відділів

Інтереси
Спорт, сучасні технології, будівництво, ресторанний та готельний бізнес,
операції з крипто валютами, мотоспорт, соціальні мережі як інструмент
маркетингу та інше.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: