• Файл

Інна

Помічник керівника, офіс-менеджер

Розглядає посади:
Помічник керівника, офіс-менеджер, Помічник керівника, Операційний менеджер, Бізнес-аналітик, Виконавчий директор, Адміністративний менеджер, Координатор
Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Фонаренко Інна Валеріївна

Дата народження: 15.03.1985
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») viber/whatsapp/telegram
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сторінка в instagram: inessa_vf
Посада: особистий помічник керівника.
Освіта: вища, НУХТ: Національний університет харчових технологій (м. Київ), спеціальність «Технологія зберігання, консервування та переробки м’яса», вересень 2002 р. – червень 2008 р.
Досвід роботи:
липень 2007- лютий 2012 - ТОВ «Інтер Буд Трейдінг, менеджер з продажів» - надання консультацій, оформлення замовлень, підписання договорів, організація виконання об'єктів.
квітень 2012- серпень 2021 - ТОВ «Вікна-Траст - ремонти і будівництво. Менеджер з продажів - надання консультацій, оформлення замовлень, підписання договорів, організація виконання об'єктів, виконання доручень бухгалтерії та підготовка документів для керівника, ведення офіційного сайту компанії, соцмереж Facebook, Instagram, Youtube, участь в масових заходах - виставки, конференції.
листопад 2021 — грудень 2022 — ТОВ «Партуп Плюс» - логістична компанія, перевозки по території США. Особистий помічник керівника, офіс-менеджер — виконання доручень керівника та бухгалтерії, організація роботи офісу.
квітень 2023 - вересень 2023 - ТОВ “ПРБІЛДІНГ” - виготовлення та монтаж теплиць. Особистий помічник керівника, офіс-менеджер - виконання доручень керівника та бухгалтерії, контроль відправки та отримання документів від замовників та постачальників, звіти по роботі та виконанню задач працівників для керівника, ведення протоколів нарад, організація роботи офісу.
квітень 2023 - липень 2024 - ТОВ «ГРАДОЛІЯ РАФІНАЦІЯ» - виробник і експортер соняшникової олії. Помічник керівника, офіс-менеджер - збір документів та інформації, необхідних для Керівника, виконання доручень, звітність. Здійснення обліку всіх вхідних та вихідних документів у реєстрі, відправка та отримання документації на завод по організаціям та відповідальним особам, отримання договорів, рахунків, актів, видаткових накладних, заведення в 1С, отримання документів від банківських установ, нотаріальних контор, передавання в фінансовий, юридичний відділи. Робота с документообігом по міжнародним контрактам - договори, рахунки, додатки, ТТН, акти. Відправка документів через Нову Пошту, DHL. Забезпечення повноцінної роботи офісу. Організація жд, авіа, проживання, страхування для учасників на період міжнародних виставок - замовлення, бронювання, отримання договорів, рахунків, актів, видаткових.
Навички в роботі: працюю з базовими програмами MS Office (Access, Excel, Power Point, Word, WordPad), програма 1С, грамотна усна і письмова мова; знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська — базовий рівень (вдосконалюю), французька - базовий рівень.
Особисті якості: відповідальна, трудолюбива, цілеспрямована. Маю досвід домовлятись з різними підрозділами, легко знаходжу спільну мову з різними людьми. Вмілий продавець, формую культуру у замовників. Маю гарне почуття гумору. Завжди цінувала, де працювала та чим займалась.
Додаткова інформація: сімейний стан - не одружена. Можливість відряджень: так. Займаюсь спортом, музикою. Шкідливих звичок немає.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: