Резюме від 19 квітня 2024 Файл

Людмила

Керуючий виробництвом, магазином

Вік:
51 рік
Місто:
Біла Церква

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Швень Людмила Миколаївна
Дата народження 11.05.1972
Освіта: вища (ветеринарний лікар, БНАУ)
Місто проживання: Біла Церква
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);
Ел. скринька: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи:
07.2023-09.2023 –Керівник дільниць: ручне фасування, хорека, відділ стікерування готової продукції «Приправка», Біла Церква
08.2020 -07.2023: Начальник консервного цеху ТОВ «Міт Мікс» м.Узин
Більше 100 підлеглих, з 09.2022- бухгалтер-економіст Консервного цеху, цеху «Сухпайки» та тарного складу
ТОВ «Міт Мікс» м.Узин
05. 2018 – 07.2020 Керівник ресторану ТМ «Піца Челентано» (Біла Церква)
Більше 25 підлеглих
05.2014 – 12.2017 Київ, Біла Церква Менеджер м’ясного, рибного та кулінарного відділів
ПАТ «Ритейл групп», мрежа магазинів «Велика Кишеня» (Київ), «ВЕЛМАРКТ» Біла Церква
Більше 26 підлеглих.
Керівник ресторану «Поліс» (Біла Церква)
06.2008 – 02.2014
Функціональні обов’язки на виробництві:
• Забезпечення ефективної та безперебійної роботи підприємства;
• Організація та контроль технологічних процесів та контроль якості продукції, забезпечення виконання планових показників;
• Планування роботи цеху, забезпечення сировиною (формування замовлень, робота з постачальниками), допоміжними матеріалами, робочим ресурсом та технічної справності обладнання;
• Контроль за якістю та кількістю сировини і готової продукції; умовами та термінами зберігання; дотриманням правила FiFo;
• Контроль залишків, проведення розбракування та інвентаризації;
• Підбір персоналу, його навчання, адаптування, введення мотиваційних програм, складання графіків роботи, табелювання та контроль ефективності використання робочого часу; Оцінка рівня компетентності персоналу;
• Організація та контроль безпеки праці (охорона праці, протипожежна безпека, НААСР) і трудової дисципліни;
Функціональні обов’язки в керівника ресторану та торгового відділу (додатково) :
• Аналіз продажу, прогнозування, бюджетування та забезпечення виконання планових показників;
• Ведення кадрової документації;
• Організація та контроль безпеки праці (охорона праці, протипожежна безпека, НААСР) і трудової дисципліни;
• Управління товарообігом, доходом,, націнкою, уцінкою, списанням; Робота з браком; Касова дисципліна;
• Управління асортиментною матрицею секцій; Контроль наявності товару в торговому залі: приймання, викладка, дотримання планограм,
• Контроль за раціональним використанням матеріальних, фінансових та трудових резервів підприємств;
• Проведення моніторингу цін, аналіз споживчого попиту (цінова та асортиментна політи
• Організація промоакцій (брендових та локальних);
• Робота з відгуками, скаргами, внутрішнім та зовнішнім аудитом;
• Вирішення адміністративних (робота з контролюючими органами) та господарських питань; Забезпечення проходження аудиту по системі НААСР;
Функціональні обов’язки бухгалтера-економіста:
• Приход (робота з контрагентами та складами);
• Видаток (робота зі складами);
• Проведення інветаризацій, формування залишків;
• Формування собівартості готової продукції Консервного цеху, цеху «Сухпайки» згідно специфікацій та результатів інвентаризацій.
Освіта:
БНАУ (Біла Церква , Україна)
Пройдені курси навчання: «Економіка підприємства», «Операційна та комерційна діяльності супермаркетів», «Успішний управлінець», «Школа м’ясного та кулінарного виробництва», «Безпека харчування» (НААСР, як в мережі супермаркетів так і в ресторанному бізнесі)
Ресторан «Поліс» відкривала з «0»;
Word, XL, пошта, FMS, Repozitariy, Qlik, Libro, 1С.
Знання мов:
Український – рідний;
Російський – вільно;
Ціль:
Реалізація надбаного досвіду, прагнення до розвитку.
Персональні якості:
- Вміння аналізувати та прогнозувати;
- Організаторські здібності, ініціативність;
- Лідерські якості, вміння переконувати та аргументувати;
- Комунікабельність;
- Стресостійкість;
- Організованість, порядність, відповідальність;
- Націленість на прибуток;
- 2020р. – отримано відзнаку «Кращий Управлінець мережі ресторанів ТМ «Піца Челентано» 2019р.»
P.S.: -водійські права кат.» В», авто Renault Megane .

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: