Резюме від 23 травня 2024 PRO

Artem

Керівник відділу технічної підтримки

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу технічної підтримки

з 10.2018 по нині (5 років 8 місяців)
Construction Machinery Ltd, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Створення відділу технічної підтримки в департаменті сервісу з штатом:
- керівник;
- два менеджери з гарантій;
- менеджер супутникової системи моніторингу JCB Livelink.
Стрімке масштабування компанії CML викликало необхідність формування окремого відділу для продовження ефективного виконання гарантійних процедур та технічної підтримки інженерів.

Менеджер з гарантії

з 08.2015 по 10.2018 (3 роки 2 місяці)
Construction Machinery Ltd, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Виконання наступних обов'язків у відділі сервісу:
- Гарантійні ремонти. Організація робіт за стандартами JCB, розміщення претензій, отримання компенсацій, облік гарантійних запчастин, проведення відкличних кампаній, звітність по KPI для гарантійного аудиту;
- Залучення фінансової підтримки виробника для гарантійних ремонтів у післягарантійний період;
- Технічна підтримка. Переклад англомовної технічної документації для сервісних інженерів, консультування інженерів при роботі з діагностичним ПЗ ServiceMaster;
- Консультації з відділом технічної підтримки виробника за допомогою Helpdesk;
- Тренінги. Організація та переклад англомовних практичних тренінгів для інженерів за участі тренера від виробника;
- Щоквартальна звітність перед регіональним сервіс-менеджером від виробника;
- Участь в перемовинах з клієнтами стосовно можливостей відділу сервісу щодо задоволення їх вимог;
- Взаємодія з іншими відділами компанії (відділ продажу запчастин, відділ продажу техніки, відділ передпродажної підготовки тощо) для налагодження оперативних процесів.

Періодично виконував обов'язки бізнес-координатора виїзної сервісної служби та менеджера з імпорту запчастин.

Сервісний інженер

з 10.2012 по 08.2015 (2 роки 10 місяців)
Construction Machinery Ltd, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Ремонт та обслуговування будівельної і аграрної техніки JCB.
Робота з електричними та гідравлічними схемами. Робота з електронними каталогами та керівництвами з ремонту.

Освіта

Національний транспортний університет

Підйомно-транспортні, дорожні, будівельні, меліоративні машини і обладнання, Інженер-механік, Спеціаліст, Київ
Вища, з 2010 по 2013 (3 роки)

Київський транспортно-економічний коледж

Обслуговування та ремонт автомобілів і двигунів, Технік-механік, Київ
Середня спеціальна, з 2006 по 2010 (4 роки)

Знання і навички

Стресостійкість Водійські права кат. B Підбір автозапчастин Знання будови автомобіля Ведення переговорів Урегулювання конфліктів Користувач 1С Уміння розставляти пріоритети Ремонт авто

Знання мов

Англійська — вище середнього

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: