Резюме від 16 квітня 2024 Файл

Ірина

Керуючий персоналом, менеджер з продажу

Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ананійчук Ірина

м. Одеса (Київський р-н)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (Viber, Telegram, WhatsApp)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ключові компетенції:
✔ Досвід керування персоналом до 30 чол.
✔ Успішний досвід навчання персоналу.
✔ Досвід у сфері роздрібної торгівлі понад 10 років.
✔ Досвід управління хлібопекарнею 3 роки.
✔ Знання та розуміння бізнес-процесів у продовольчому та непродовольчому ритейлі.
✔ Знання основ категорійного менеджменту, касової дисципліни, закупок та доставки, сервісу обслуговування та контролю якості готової продукції.

Досвід роботи:
З 2021 -2023
ТОВ «TDT», магазин посуду та товарів для дому «Tescoma»
Керівник магазину, менеджер з продажу.

✔ управління товарними запасами, формування замовлення на склад, прийом та оприбуткування товару;
✔ ведення та контроль касової дисципліни;
✔ підвищення якості сервісу обслуговування покупців, консультація та допомога у виборі товару;
✔ виконання встановленого плану продажу та збільшення обсягу продажу;
✔ викладення та розміщення товару в торговому залі.
З 2015 р. по 2021: управління домашнім господарем замовника та надання комплексу послуг: закупівля продуктів харчування та побутової хімії, організація клінінгу та хімчистки, приготування їжі, нагляд за дітьми замовника.

2008 – 2015 р.р.
ТОВ «STD», магазин німецького жіночого одягу «Gerry Weber»
Адміністратор магазину (старт з посади продавця – консультанта)

✔ управління персоналом та його навчання, бізнес – процесами магазину;
✔ контроль касової дисципліни; участь у проведенні інвентаризацій;
✔ підвищення якості сервісу обслуговування покупців, консультація та допомога у виборі товару;
✔ виконання встановленого плану продажу та збільшення обсягу продажу;
✔ контроль викладки та розміщення товару, управління товарними запасами та залишками, аналіз асортименту товару;
✔ комунікації з контролюючими органами та вирішення конфліктних ситуацій.
2004 – 2008 р.р.
ПП «Земельна ділянка - інвестор Плюс», продаж земельних ділянок
Заступник директора (старт з посади ріелтора)
✔ пошук потенційних клієнтів, організація зустрічей та проведення переговорів; укладання та оформлення угод.

2000 - 2003 р.р.
ПП «Спектр», хлібопекарня та продовольчий магазин, м. Харків
Управляє хлібопекарнею та магазином «Любавушка»
✔ управління персоналом до 30 осіб, пошук та навчання персоналу;
✔ управління та контроль бізнес – процесів пекарні та магазину;
✔ управління та контроль товарних запасів, касової дисципліни; викладення товару та списання простроченого товару;
✔ пошук клієнтів, розширення асортименту продукції;
✔ управління виробничими та технологічними процесами пекарні; участь у формуванні замовлень та організації закупок; збут готової продукції та збільшення прибутку; складський облік; списання простроченої чи бракованої продукції.
✔ формування замовлень та організація закупок сировини, товару та ін.;
✔ вирішення адміністративно – господарських питань та вирішення конфліктних ситуацій, комунікації з контролюючими органами.
Освіта: 2017 р., «Міжрегіональна академія управління персоналом», управління персоналом та економіка праці.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: