Резюме від 17 квітня 2024 Файл

Ганна

Начальник відділу кадрів

Вік:
52 роки
Місто:
Суми

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

ДІДИК ГАННА АНАТОЛІЇВНА

Особисті дані:
23 лютого 1972 р.н.
Сімейний стан: неодружена, син
Контактна
інформація:
Адреса: м. Суми
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета:
Отримання посади керівник відділу персоналу, керівник відділу кадрів, HR менеджер.

Освіта
Вища освіта, Сумський національний аграрний університет, спеціальність: «Менеджмент організацій», кваліфікація: «Економіст – організатор».
2002 рік закінчення вузу.
Місце роботи
Керівник відділу кадрів та діловодства філія АТ «Державна продовольчо-зернова корпорація України»
«Сумський комбінат хлібопродуктів»
Березень 2006 - теперішній час ( 17 років) на посаді

Робота в ЗУП (8), табельний облік, накази, особисті справи працівників, відрядження, звіти, відпустки, накази по підприємству, військовий облік та пенсійне оформлення

Керівник відділу маркетингу
ДП ДАК « Хліб України» «Сумський комбінат хлібопродуктів"
Листопад 2002 - березень 2006 (3 роки і 5 місяців)

Вивчення та налагодження ринків збуту

Секретар керівника ДП ДАК « Хліб України»
Березень 1996 - листопад 2002 (6 років і 9 місяців)

Виконувала обов'язки офіс-менеджера: реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, накази по підприємству, ел. пошта і т.і.
Професійні навички:

 Організація кадрового обліку та кадрових процесів відповідно до КЗпП України з «0».
 Ведення військового обліку за новим порядком № 1487 з 0 .
 Розробка та оптимізація організаційної структури компанії. Складання посадових інструкцій, положень про підрозділи, штатних розписів.
 Бюджетне планування витрат на персонал, виконання та оптимізація.
 Організація, моніторинг та здійснення пошуку та підбору персоналу на всіх рівнях (работа з резюме в мережі Інтернет, робота з рекрутинговими агеціями, ЗМІ, університетами, центрами зайнятості; проведення співбесід, проведення психологічного тестування)
, координація процесу адаптації прийнятих співробітників.
 Розробка та впровадження всіх HR-процесів у компанії: пошук та підбір, адаптація, навчання та розвиток, мотивування, корпоративна культура тощо.
 Моніторинг та аналіз ринку праці та заробітної плати.
 Формування внутрішнього та зовнішнього кадрового резерву компанії;
 Оцінка персоналу: Атестація персоналу.
 Організація навчання персоналу.
 Керівництво підрозділом (4 особи)
 Організація та контроль обліку персоналу в компанії;
 Ведення кадрової документації (прийом, звільнення, переведення, відпустка, штатний розпис);
 Формування особистих справ, ведення карток П-2;
 Формування кадрового резерву;

Додаткові дані:
Неодноразово приймала участь у проведенні кадрових аудитів на підприємствах, як перевіряюча та перевіряєма.
Спеціальні навички
MS WORD, MS Excel
Знання КЗпП України;
Знання 1С 8 ЗУП
Сертифікати, курси
Інші види діяльності
Читання літератури з психології та самоаналізу, йога.

Особисті якості:
Орієнтація на результат, внутрішня організованість, вимогливість до себе і підлеглих, вміння відчувати ситуацію, відповідальність, порядність, стресостійкість, пунктуальність, проактивне мислення.
Веду здоровий спосіб життя.
Додаткові
навички та
інтереси:
Українська вільна.
Англійська мова – базовий рівень.
Водійські права категорії В.
17 років кадрового досвіду.

Дата складання резюме: 08.09.23р.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: