Резюме від 14 грудня 2023 PRO

Анастасія

Акаунт, direct-менеджер, фармер акк

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
29 років
Місто проживання:
Ірпінь
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Facebook та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з продажу

з 09.2021 по 01.2023 (1 рік 4 місяці)
ТОВ Мінеральні Води України, Київ (Роздрібна торгівля)

Особистий помічник керівника, бізнес-асистент

з 01.2018 по 09.2021 (3 роки 8 місяців)
ООО "Біо Фуд Юа", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Запуск та ведення стартап проектів,

Участь у стратегічному плануванні компанії,

Участь у переговорах з інвесторами,

Ведення ділового листування;

Розробка та впровадження ефективної стратегії продажів у всіх каналах збуту;

Виведення нового продукту на ринок,

Реалізація заходів щодо підвищення обсягу продажів,

Планування та забезпечення виконання цільових показників (обсяг продажів, покриття, представленість та ін.);

Організація та контроль роботи підлеглих підрозділів, мотивація співробітників на досягнення цілей;

Управління повним циклом підбору персоналу (відбір резюме/проведення телефонних інтерв'ю/співбесіди в офісі);

Управління командою з продажу,

Пошук, ведення переговорів та підключення нових клієнтів,

Розвиток бренду компанії,

Участь у формуванні цінової політики, підготовці комерційних пропозицій,

Аналіз конкурентного середовища,

Підготовка продукції до продажу (дизайн, поліграфія, упаковка, сайт, технічний опис, сертифікація, шк);

Робота з дизайнерами та друкарнями,

Вибір постачальників, обладнання для виробництва, організація його придбання та введення в експлуатацію для виробництва продукції.

Розрахунки та контроль дебіторської та кредиторської заборгованості, звірка з клієнтами та постачальниками,

Нарахування та виплата заробітної плати,

Робота з первинною документацією (складання, перевірка, контроль): прибуткові, видаткові, акти - звірки;

Облік коштів (безготівковий та готівковий розрахунок): касові та банківські операції;

Складання фінансової звітності для керівника,

Пошук потрібної інформації у пошукових системах, аналіз та короткий звіт;

Ведення соціальних мереж,

Забезпечення життєдіяльності офісу,

Складання та планування графіка, розстановка завдань за пріоритетами, відстеження розкладу;

Фіксування завдань та нагадування про них керівнику, інформування про дедлайни, зустрічі, поїздки та інші ділові заходи;

Організація відряджень (купівля авіаквитків, бронювання готелів, організація трансферу..),

Виконання особистих доручень керівника.

Освіта

Університет економіки та права КРОК

Приватна детективна діяльність, Київ
Вища, з 2019 по 2021 (2 роки)

Університет економіки та права КРОК

Право ЄС, Київ
Вища, з 2015 по 2019 (4 роки)

НУБіП

Бухгалтерський облік та аудит, Ірпінь
Середня спеціальна, з 2010 по 2013 (3 роки)

Знання і навички

Google Docs M.E.Doc AmoCRM Google УкрСклад Навыки организации и работы на выставках, презентация продукции Навыки мотивации команды на достижение целей MS Office Водійські права кат. B Ведення первинної бухгалтерської документації Холодний продаж Розвиток бази клієнтів Ведення клієнтської бази Укладання договорів Вичитка договорів Підбір керівного персоналу Підбір персоналу Роздрібна торгівля Гуртовий продаж Уважність Здатність до навчання Грамотна усна та письмова мова Ведення документації Відповідальність Уміння користуватись оргтехнікою Ведення CRM Ведення соціальних мереж

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Російська — вільно

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: