Резюме від 5 березня 2024 Файл

Олександр

Менеджер чата

Вік:
31 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Р Е З Ю М Е
БОЯРЧУК ОЛЕКСАНДР ВЛАДИСЛАВОВИЧ

ПЕРСОНАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ:
Дата народження: 29 квітня 1993 року
Місце проживання: м. Київ
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Володіння мовами: Українська - вільно, Англійська – Elementary
Особисті якості: Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність та креативність
Професійна кваліфікація: Державний експерт, радник (органи державної влади)

ОСВІТА:
1. Національний університет «Львівська Політехніка», спеціальність – Правознавство, рік закінчення – 2016 (Магістр).
2. Київський національний університет імені Тераса Шевченка, спеціальність – Публічне управління та адміністрування, рік закінчення – 2020 (Магістр).

ДОСВІД РОБОТИ:
Період роботи – червень 2017 – березень 2018
Установа - Ізяславський районний відділ державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області
Посада – державний виконавець

Посадові обов’язки:
• примусове виконання рішень судів та інших органів;
• складання та подання керівництву статистичної звітності з приводу роботи відділу ДВС;
• взаємодія з правоохоронними органами з приводу розшуку майна боржників.
• представництво відділу ДВС в судах різних інстанцій;
• робота з Автоматизованою системою виконавчого провадження, державним реєстром речових прав на нерухоме майно, державним реєстром обтяжень рухомого майна;
• розподіл та перерахування коштів виконавчого провадження;
• робота з ДП «СЕТАМ» по реалізації арештованого майна;
• складання різних заяв, видача довідок, надання відповідей на запити сторін та інших учасників виконавчого провадження, складання подань, протоколів, постанов, позовів, апеляційних скарг та інших правових документів виконавчого провадження;
• відправка вихідної та реєстрація вхідної кореспонденції, робота з архівами.

Посада – Старший державний виконавець
Період роботи – березень 2018 – травень 2021
Установа - Білогірський районний відділ державної виконавчої служби Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції
(м. Хмельницький)

Посадові обов’язки:
• примусове виконання рішень судів та інших органів;
• складання та подання керівництву статистичної звітності з приводу роботи відділу ДВС;
• взаємодія з правоохоронними органами з приводу розшуку майна боржників.
• представництво відділу ДВС в судах різних інстанцій;
• робота з Автоматизованою системою виконавчого провадження, державним реєстром речових прав на нерухоме майно, державним реєстром обтяжень рухомого майна;
• розподіл та перерахування коштів виконавчого провадження;
• робота з ДП «СЕТАМ» по реалізації арештованого майна;
• складання різних заяв, видача довідок, надання відповідей на запити сторін та інших учасників виконавчого провадження, складання подань, протоколів, постанов, позовів, апеляційних скарг та інших правових документів виконавчого провадження;
• відправка вихідної та реєстрація вхідної кореспонденції, робота з архівами.

Посада – Провідний спеціаліст сектору статистики та аналітики
Період роботи – травень 2021 – вересень 2021
Установа - Центральне міжрегіональне управління Міністерства юстиції
(м. Київ).

Посадові обов’язки:
• робота з системою електронного документообігу АСКОД;
• прийняття, обробка та узагальнення статистичної інформації з окремих напрямків роботи територіальних органів державної виконавчої служби Київської області;
• проведення перевірок роботи відділів державної виконавчої служби;
• взаємодія з ДП «Національні інформаційні системи» щодо належного функціонування Автоматизованої системи виконавчого провадження;
• надання методичної та практичної допомоги територіальним органам державної виконавчої служби з питань статистичного обліку та здійснення статистичної роботи;
• розгляд документів щодо виплати винагороди державним виконавцям;
• участь у проведенні нарад, семінарів, конференцій з питань, що стосуються діяльності територіальних органів державної виконавчої служби Київської області;
• організація роз'яснювальної роботи з питань, що стосуються примусового виконання рішень;
• введення обліку рішень, виконання яких гарантується державою, відповідно до Порядку погашення заборгованості за рішеннями суду, виконання яких гарантується державою;
• ведення діловодства в Управлінні забезпечення примусового виконання рішень у Київській області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ).
Посада – Головний спеціаліст відділу підприємств у сфері надання послуг
Період роботи – жовтень 2021 – червень 2023
Установа – Фонд державного майна України

Посадові обов’язки:
• робота з системою електронного документообігу M.E.Doc;
• розроблення проектів статутів, внутрішніх положень державних підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління Фонду, змін та доповнень до них;
• розроблення проектів наказів Фонду про призначення/звільнення керівників державних підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління Фонду;
• опрацювання проектів договорів, які підпадають під категорію значного господарського зобов’язання, стороною яких є державні підприємства, установи, організації, що належать до сфери управління Фонду та надання обґрунтованих висновків керівництву Фонду з приводу погодження таких;
• розроблення проектів контрактів з керівниками державних підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління Фонду, змін та доповнень до них, здійснення контролю за виконанням умов цих контрактів;
• участь у прийманні Фондом повноважень суб’єкта управління об’єктами державної власності, в тому числі погодження підписання акту приймання-передачі таких об’єктів в управління Фонду;
• здійснення заходів, спрямованих на належне оформлення права власності на земельні ділянки, нерухоме та рухоме майно за державними підприємствами, установами, організаціями, що належать до сфери управління Фонду;
• взаємодія з іншими центральними органами виконавчої влади та іншими суб’єктами господарювання, з питань діяльності державних підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління Фонду;
• координація роботи регіональних відділень Фонду з питань, щодо наповнення управлінською інформацією інформаційно-аналітичних баз даних Фонду;
• участь у розробці та опрацювання проектів нормативно-правових актів;
• виконання доручень керівництва Фонду та вищих органів виконавчої влади;
• розгляд та надання відповідей і роз’яснень на листи, заяви, звернення, запити, скарги, фізичних осіб, органів державної влади та місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, судових та правоохоронних органів;
• участь у перевірках господарської діяльності державних підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління Фонду;
• участь у перевірках діяльності регіональних відділень Фонду;
• налагодження комунікації з керівниками державних підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління Фонду, їх заступниками та надання їм правової допомоги з питань діяльності цих суб’єктів господарювання.

Посада – Фахівець-аналітик з дослідження товарного ринку відділу досліджень ринків газу, нафти, електроенергії та нафтопродуктів
Період роботи – Липень 2023 – по теперішній час
Установа – Державне підприємство «Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх товарних ринків»

Посадові обов’язки:
• здійснення збору, систематизації та зберігання цінової, статистичної та іншої інформації щодо ринків товарів;
• участь у проведенні маркетингових досліджень внутрішніх та зовнішніх ринків товарних груп;
• надання інформаційних послуг (виконання робіт на замовлення) фізичним особам, фізичним особам-підприємцям, міжнародним, державним та приватним підприємствам, установам і організаціям;
• розгляд і надання відповідей на листи, заяви, звернення, запити, скарги юридичних та фізичних осіб з питань, органів державної влади та місцевого самоврядування;
• інформаційне наповнення web-ресурсів Підприємства щодо ринків товарів та послуг;
• виконання доручень керівництва підприємства.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: