Резюме від 13 травня 2024 PRO

Олег

Директор підприємства, виконавчий, операційний

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
49 років
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор підприємства

з 02.2013 по 04.2021 (8 років 2 місяці)
ТОВ ,,Завод Нафтогазового Обладнання" (Машинобудування)

Освіта

Харківський Державний автомобільно-дорожній університет, Національна юридична академія ім. Ярослава Мудрого

Інженер-економіст, юрист, Харків
Вища, з 1993 по 1998 (5 років)

Знання і навички

Управлінські навички Стратегічне планування Управління підприємством Систематизація бізнесу

Додаткова інформація

Забайрачний Олег
22 серпня 1974р. (49 років)
м. Харків
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
БАЖАНА ПОСАДА:
Директор підприємства, Виконавчий директор,
Операційний директор, Керівник проекту
НАВИЧКИ ТА ДОСЯГНЕННЯ:
• організація та введення в експлуатацію нового виробництва з доведенням до
проектної потужності;
• аналіз, оптимізація, управління існуючим виробництвом;
• досвід роботи кризис менеджером у сфері промислового виробництва;
• розробка, попередній аналіз і супровід проектів, введення в експлуатацію і запуск
виробництва з доведенням до проектної потужності;
• підбір та навчання персоналу;
• організація та управління роботою всіх структурних підрозділів підприємства;
• оперативний контроль за виробничим процесом і виробництвом;
• управління розробкою виробничих програм і виробничих графіків, з розробкою і
впровадженням стандартів оперативного і виробничого планування;
• управління виробничим колективом (штат до 150 осіб);
• ведення ефективних переговорів на найвищому рівні;
• укладення договорів, контроль за взаєморозрахунками та договірними
зобов'язаннями, контроль за дотриманням необхідного обсягу портфеля замовлень;
• навички стратегічного аналізу та планування;
• організаторські та адміністративні здібності;
• здатність приймати нестандартні управлінські рішення;
• здатність контролювати та делегувати повноваження;
• підготовка та проведення презентацій, участь у міжнародних виставках
ДОСВІД:
09.2021- 05.2022 ПрАТ "УКРЕНЕРГОЧЕРМЕТ", м. Харків
9 місяців (діяльність - проектно-інжинірингова компанія,
Виконавчий директор, 80 осіб
у зв'язку з воєнним станом
в Україні, діяльність підприємства призупинена).
Функціонал:
• управління адміністративно-господарським, виробничим, комерційним відділами,
фінансово-господарської діяльності підприємства;
• розробка та реалізація плану розвитку компанії на 2022 рік;
• оперативне управління активами компанії;
• організація роботи та ефективна взаємодія всіх структурних підрозділів
підприємства;
• забезпечення виконання виробничих планів підприємства;
• управління витратами підприємства;
• контроль за зовнішньоекономічною діяльністю підприємства;
• участь у міжнародних переговорах;
• ведення переговорів з ключовими клієнтами;
• взаємодія з державними органами та фіскальними органами.
Досягнення:
• портфель замовлень збільшено за рахунок підписання довгострокового контракту
на проектно-монтажні роботи та постачання обладнання з турецькою компанією;
• за три місяці роботи було вжито заходів щодо суттєвого зменшення існуючої
кредиторської заборгованості та ліквідації заборгованості із заробітної плати;
• запроваджено нову систему бюджетування та калькуляції;
• оптимізовано витрати, що призвело до здешевлення виконувальних робіт та послуг,
що надаються.
11.02.2013- 22.04.2021 ТОВ «Завод нафтогазового обладнання», м.Харків
8 років 2 місяці
Виробничо-інжинірингова компанія
повного циклу
Директор підприємства, 150 осіб
Функціонал:
• управління адміністративно-господарським, виробничим, комерційним відділами,
фінансово-господарською діяльністю підприємства;
• розробка та реалізація стратегічного плану розвитку підприємства;
• реалізовано програму розробки та виведення на ринок нових видів продукції
(повний цикл робіт);
• реалізовано проект по збільшенню виробничих потужностей підприємства;
• оперативне управління активами компанії;
• організація роботи та ефективна взаємодія всіх структурних підрозділів
підприємства;
• забезпечення виконання виробничих планів підприємства;
• управління витратами підприємства;
• контроль за зовнішньоекономічною діяльністю підприємства;
• участь у міжнародних виставках;
• ведення переговорів з ключовими клієнтами;
• взаємодія з державними органами та фіскальними органами
Досягнення:
• вивів збиткове підприємство на рівень ефективного, прибуткового виробництва;
• сформована ефективна команда, діє система постійного підбору та навчання
персоналу;
• реорганізовано систему бюджетування та розрахунків;
• сформовано програму технічного переоснащення та модернізації виробництва;
• оптимізовані технологічні процеси виробництва, за рахунок чого знижена
собівартість випускаємої продукції;
• розпочато процес автоматизації виробництва на базі програми BAS ERP;
• підготовлено план дій для отримання сертифікату API;
• проведено капітальний ремонт адміністративних та виробничих приміщень;
• компанія сертифікована за стандартом системи менеджменту якості ISO:9001-2015;
• побудована система безпеки підприємства
10.1998 - 02.2013 ( 15 років) Робота в органах Державної Фіскальної служби України, Київ, Харківська та Сумська області
Освіта:
1991-1993 – курсант ХВВКІУ РВ ім. Крилова
1993 – 1998 – Харківський Державний автомобільно-дорожній технічний університет,
інженер-економіст
2001 – 2006 – Національна юридична академія України імені Ярослава Мудрого, юрист

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: