Резюме від 9 квітня 2024 Файл

Людмила

Керівник департаменту комерційної нерухомості

Вік:
40 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Київ, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 2 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Віліщук Людмила
Комерційний директор, від 50 000 грн.

Дата народження – 18.11.1983
Вік - 40 років
Місце проживання - Київ, Україна
t: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта Досвід роботи

Економічний факультет, фінанси, Комерційний директор ТОВ
Кривий Ріг Криворізький національний Почайна Спейс, Київ
університет
(проектна робота)
2004-2007 (Незакінчена вища)
02.2023-09.2023
Знання і навички
Комерційний директор Cosmo Multimall
Англійська - Pre-Intermediate; ТОВ Космополіт, Київ (Нерухомість)
Українська - вільно;
п( роектна робота)
Російська - вільно.
09.2021-01.2022
Володіння ПК на рівні
користувача. Комерційний директор Urban Oasis Centre
ТОВ Єлікон ЛТД, Київ (Нерухомість)01.2019-07.2021
Водійські права кат. В,
Водіння авто.
Керівник відділу розвитку
Персональні навички Silenza Group, Київ (Роздрібна торгівля)
п( роектна робота)
08.2018-01.2019
 Високий рівень комунікабельності та
уміння спілкуватися з різними Комерційний директор
аудиторіями. Київпроект девелопмент, Київ (Нерухомість)
 Чесність та відкритість у взаємодії з
колегами та клієнтами. п( роектна робота)
 Старанність та уважність до деталей 03.2018-06.2018
при виконанні завдань.
 Вміння чітко дотримуватися вказівок та Керіник відділу оренди
працювати в рамках встановлених ТОВ “ТРЦ Лавина Молл”, Київ (Нерухомість)
процедур. 11.2016-03.2018
 Висока стресостійкість та здатність
ефективно працювати в умовах тиску Менеджер з оренди
та мінливості.
Новус Україна, Київ (Нерухомість)09.2015-10.2016
 Ефективне вирішення конфліктних
ситуацій та здатність до
конструктивного співробітництва. Заступник директора з оренди
 Прагнення до постійного ТОВ “Кропперс Груп”, 16 ТЦ в керівництві, Дніпро (Нерухомість)
самовдосконалення та поліпшення 12.2014-08.2015
результатів.
 Легке засвоєння нових знань та Заступник директора з оренди
навичок, здатність зацікавлювати та
ТОВ “Крона-Компані” ТРЦ “Караван”, Харків (Нерухомість)
навчати інших.
12.2013-12.2014
 Організована та відповідальна
людина, не позбавлена творчої жилки.
Менеджер з оренди
Досвід роботи: ТОВ “Сталь-Інвест” ТРЦ “Аеромолл”, Київ (Нерухомість)
06.2013-11.2013
 Ефективне керівництво проектами з
високим рівнем складності, Менеджер з оренди
забезпечення гармонійної співпраці “Алеф Істейт”, ТК “ТЕРРА”, Кривий Ріг (Нерухомість)
між різними відділами та сторонами.
09.2011-05.2013
 Вирішення конфліктних ситуацій у
процесі виконання проектів та
досягнення конструктивних рішень. Зам. Директора магазина/Старший продавець-консультант
 Успішне співробітництво з командами Ювелірний магазин “Дом Злата”, Кривий Ріг (Роздрібна торгівля)
різного складу та культурного 08.2009-07.2011
контексту.
 Проведення тренінгів та семінарів з
питань комунікації та стресостійкості Керівник гральних закладів
для підвищення ефективності роботи ТОВ "ПлатанГейм" ігрові зали "Арізона" (Готели / Ресторани / Розважальні комплекси)
колективу. листопад 2007 - серпень 2009
 Активна участь у процесі розробки та
впровадження нових ініціатив для Управляючий магазином
поліпшення робочих процесів та мережа магазинів "Народний" (Торгівля роздрібна / Retail)
результатів компанії.
вересень 2004 – жовтень 2007

*деталізовано на наступній сторінці
Досвід роботи (детальніше)

Комерційний директор
з 02.2023 по 09.2023 (7 місяців)
ТОВ Почайна Спейс, Київ (Нерухомість)

 Створення оновленої концепції ТЦ та маркетингової стратегії;
 Розробка системи мотивації, ціноутворення, визначення/коригування комерційних умов проекту, прорахунки.
 Переговори та робота щодо залучення стратегічних партнерів та орендарів до проектів компанії.
 Планування та розрахунок ефективності, бюджету, розробка та забезпечення виконання дохідної частини бюджету.
Розробка та реалізація заходів щодо підвищення доходної частини бюджету.
 Поточне управління об'єктом у розрізі оренди та маркетингу.
 Управління орендними відносинами (зокрема контроль за виконанням Орендарями фінансових зобов'язань).
 Робота з поточної ротації Орендарів, залежно від плану розвитку об'єкта.
 Робота з дебіторською заборгованістю за договорами Оренди.
 Розробка маркетингового плану об'єкта, організація та проведення маркетингової стратегії з популярізації об'єкта, аналіз
ефективності реалізації. Робота з соц.мережами, організація та ведення сторінок та груп у соц.мережах, аналіз ефективності,
розробка унікального стилю об'єкта у соц.мережах.
 Моніторинг ефективності комерційної діяльності Орендарів, контроль товарообігу, комерційний аналіз ефективності
роботи Орендарів та об'єкта загалом.
 Робота з Орендарями щодо погодження дизайн проектів, контроль ремонтних робіт та термінів, організація таконтроль
заїзду/виїзду Орендаря в/з об'єкта.
 Взаємодія з Власником об'єкта (Замовником).

Комерційний директор Cosmo Multimall
ТОВ Космополіт, Київ (Нерухомість)
(проектна робота)
09.2021-01.2022 (5 місяців)

 Створення оновленої концепції ТЦ та маркетингової стратегії;
 Розробка системи мотивації, ціноутворення, визначення/коригування комерційних умов проекту, прорахунки.
 Переговори та робота щодо залучення стратегічних партнерів та орендарів до проектів компанії.
 Планування та розрахунок ефективності, бюджету, розробка та забезпечення виконання дохідної частини бюджету.
 Розробка та реалізація заходів щодо підвищення доходної частини бюджету.
 Поточне управління об'єктом у розрізі оренди та маркетингу.
 Управління орендними відносинами (зокрема контроль за виконанням Орендарями фінансових зобов'язань).
 Робота з поточної ротації Орендарів, залежно від плану розвитку об'єкта.
 Робота з дебіторською заборгованістю за договорами Оренди.
 Моніторинг ефективності комерційної діяльності Орендарів, контроль товарообігу, комерційний аналіз ефективності
роботи Орендарів та об'єкта загалом.
 Робота з Орендарями щодо погодження дизайн проектів, контроль ремонтних робіт та термінів, організація таконтроль
заїзду/виїзду Орендаря в/з об'єкта.
 Взаємодія з Власником об'єкта (Замовником).

Комерційний директор Urban Oasis Centre
з 01.2019 по 07.2022 (2,5 роки)
ТОВ Єлікон ЛТД, Київ (Нерухомість)

 Створення комерційного відділу із "0", розробка системи мотивації.
 Ціноутворення, визначення/коригування комерційних умов проекту, прорахунки.
 Переговори та робота щодо залучення стратегічних партнерів та орендарів до проектів компанії.
 Планування та розрахунок ефективності, бюджету, розробка та забезпечення виконання доходної частини бюджету проекту.
 Розробка та реалізація заходів щодо підвищення доходної частини бюджету об'єкта нерухомості
 Постановка системи управління об'єкта комерційної нерухомості, поточне управління об'єктом у розрізі оренди та маркетингу:
 Управління орендними відносинами (зокрема контроль за виконанням Орендарями фінансових зобов'язань).
 Розробка типових форм документів, які використовуються під час управління об'єктом нерухомості.
 Робота з поточної ротації Орендарів, залежно від плану розвитку об'єкта.
 Робота з дебіторською заборгованістю за договорами Оренди.
 Контроль та розрахунок нарахувань, документообіг.
 Розробка маркетингового плану об'єкта, організація та проведення маркетингової стратегії з розкручування об'єкта, аналіз
ефективності реалізації. Робота з соц.мережами, організація та ведення сторінок та груп у соц.мережах, аналіз ефективності,
розробка унікального стилю об'єкта у соц.мережах.
 Моніторинг ефективності комерційної діяльності Орендарів, контроль товарообігу, комерційний аналіз ефективності
роботи Орендарів та об'єкта загалом.
 Робота з Орендарями щодо погодження дизайн проектів, контроль ремонтних робіт та термінів, організація таконтроль
заїзду/виїзду Орендаря в/з об'єкта.
 Пошук та підбір нових об'єктів, землі на купівлю, аналіз локації.
 Участь у розробці концепції нових об'єктів, робота з тенант-міксом нових об'єктів, передброкеридж, прогноз доходу об'єктів.
Взаємодія з Власником об'єкта (Замовником).
 Участь у PR заходах, спікерство на конференціях.

*продовження на наступній сторінці
Керівник відділу розвитку
з 08.2018 по 01.2019 (5 місяців)
Silenza Group, Київ (Роздрібна торгівля) мережа магазинів BraBraBra
(проектна робота)

Проект «Географія розвитку»
Розробка та затвердження проекту «Географія розвитку»:
*Аналіз ринку та конкурентного середовища*: Дослідження географічного розташування конкурентів та оцінка їхнього впливу на ри нок
білизни. Визначити потенційні місця для розвитку нових магазинів та вибрати стратегічно важливі локації.
*Аналіз географічних та демографічних характеристик споживачів*: Вивчення географічних особливостей та демографічних характер истик
цільової аудиторії, визначити оптимальні місця для розміщення магазинів та асортимент продукції, яка буде найбільш відповідати потребам
місцевого населення.
*Оптимізація мережі магазинів**: Визначення оптимальної кількості та розміщення магазинів для максимізації покриття цільової аудиторії та
мінімізації затрат на логістику та обслуговування.
*Стратегія розвитку**: Розробка стратегій розвитку мережі магазинів з урахуванням географічних та соціо-економічних особливостей
регіонів, а також здатності конкурувати з іншими гравцями на ринку.
*Адаптація дизайн-проекту для підвищення окупності магазинів*: Вивчення проекту, визначити на яких позиціях можна провести оптимізацію
матеріалів, виготовлення та фінансово знизити навантаженість на витрати та строки окупності. Проведення тендерів, пошук поста чальників,
погодження змін з власником, СЕО компанії, затвердження оновленого брендбуку.
*Оцінка ефективності**: Визначення ключових показників ефективності, таких як обсяг продажів, витрати на відкриття ТТ, щоб визначити
успішність проекту та вносити корективи в стратегію розвитку.
*Стратегія росту та адаптації**: Розробка стратегій росту та адаптації до змін географічних, економічних та соціокультурних умов, згідно
адаптації бюджету витрат на нову ТТ, оптимізація мережі та закриття неприбуткових ТТ, що дозволило зберігати конкурентну перевагу та
успішно розвивати мережу магазинів білизни.
*Цей проект був необхідний для вивчення ринкових умов, визначення оптимальних стратегій розвитку та максимізації прибутковості мережі
магазинів білизни шляхом використання географічно орієнтованих підходів.
Обов’язки:
 пошук приміщення під розвиток та відкриття нових магазинів, ведення переговорів, укладання договорів;
 організація та контроль ремонтно-оздоблювальних робіт, підготовка до відкриття від дизайн-проекту до відкриття ТТ;
 контроль оплати, перевірка нарахувань, фінансовий контроль;
 проведення тендерів;
 вирішувати поточні завдання підтримки робочого стану ТТ;
 оптимізувати діяльність торгових точок з метою покращення роботи та збільшення прибутку за рахунок зниження витратної складов ої;
 маркетинговий аналіз та розрахунок потенціалу регіону (купівельна спроможність, наявність конкурентів їх продажу);
 брати участь у складання щомісячного плану продажів, річного бюджету, контроль витратної частини;
 аналіз діяльності торгових точок;
 вивчення потенціалу ринку.

Проект - «Екосистема продажів»:

 Інтеграція онлайн та офлайн продажів : Розробка та впровадження інтегрованої еко-системи продажів, яка забезпечить плавний
перехід між онлайн та офлайн продажами, забезпечуючи клієнтам максимальний комфорт та доступність.
 Впровадження B2B та B2C напрямків : Створення та розвиток внутрішнього відділу B2B та B2C, що дозволить компанії ефективно
співпрацювати як з іншими бізнесами, так і з кінцевими споживачами, розширюючи асортимент продукції та збільшуючи обсяги
продажів.
 Розвиток продажів на маркетплейсах : Вивчення та аналіз ринку маркетплейсів та впровадження стратегій активного присутності
на цих платформах, що дозволить розширити аудиторію та збільшити обсяги продажів.
 Проект "Брабусик" - магазин на колесах: Розробка проекту "Брабусик" - мобільного магазину на колесах, який буде обслуговувати
різні райони міста та села, забезпечуючи доступність продукції та послуг компанії для максимального зручності клієнтів.

Комерційний директор
з 03.2018 по 06.2018 (3 місяці)
Київпроект девелопмент, Київ (Нерухомість)
(проектна робота – аналіз та аудит існуючого відділу, вивчення та видача зауважень по архітектурно-концептуальним
проектам компанії, які знаходились в розробці)

Обов'язки:
 створення комерційного відділу з "0". Формування структури відділу, системи мотивації.
 організація проведення досліджень ринку, конкурентного аналізу, а також участь в економічних та технічних дослідженнях,
що дозволяють обґрунтувати доцільність та місце розташування будівництва, об'ємно-планувальні рішення на генплані,
техніко-економічні розрахунки, висновок про інвестиційну привабливість передбачуваного проекту.
 прогнозування комерційної частини проекту, преброкеридж, підготовка договорів – попередніх та основних.
 ціноутворення, визначення/коригування комерційних умов проекту, прорахунки.
 переговори та робота щодо залучення стратегічних партнерів та орендарів до проектів компанії.
 планування та розрахунок ефективності, бюджету.
 участь у розробці та коригуванні концепцій та квартирографії, робота з проектним підрозділом.
 участь у PR заходах, спікерство на конференціях.
 робота з маркетинговим відділом у розрізі PR-стратегії просування компанії та проектів.

*продовження на наступній сторінці
Керівник відділу оренди
з 11.2016 по 03.2018 (1 рік 4 місяці)
ТОВ "ТРЦ Лавина Молл", Київ (Нерухомість)

 Повне знання функціоналу менеджерів відділу оренди:
o Доручення завдань та планування роботи підлеглих співробітників,
o Контроль виконання посадових інструкцій та доручених завдань підлеглих співробітників,
o Готовність при необхідності виконувати обсяг роботи Менеджера відділу оренди:
РОБОТА З Орендарями:
 Проведення зустрічей та переговорів з метою:
 своєчасного підписання та збору необхідної документації (договорів, пролонгацій, розірвань, актів та ін.);
o контроль погодження дизайну та робочого проектів, ремонтно-оздоблювальних робіт, своєчасне відкриття ТТ;
 Контроль за дотриманням орендарями умов договору оренди – контроль своєчасних сплат від орендарів
– рахунків за оренду депозитів – штрафних рахунків; -
 Контроль дотримання орендарем правил торговельного центру;
o оформлення попереджень та штрафів за недотримання умов договору та правил.
 Співпраця з орендарями з будь-яких питань, які сприятимуть покращенню та розвитку їхнього бізнесу.
 Участь у розробці нововведень торгових центрів.
 ВЗАЄМОДІЯ З КОЛЕГАМИ ВСЕРЕДИНІ КОМПАНІЇ - Інформування керівництва, працівників бухгалтерії та колег про
 будь-які зміни в роботі та планах орендарів письмово та в найкоротші терміни.
 сприяння у пошуку потенційних орендарів у торговий центр.
 своєчасне інформування керівництва, працівників бухгалтерії та колег про необхідність надання інформації про орендарів,
якщо така інформація необхідна для якісного виконання обов'язків.
 Своєчасне інформування колег та керівництва про необхідність їхньої участі у переговорах з орендарями.
 Своєчасне впровадження нових правил та процедур компанії у роботу.
 Ведення всіх необхідних документів (planned tenants, cash flow, approvals, lease plans та ін) на оренду (дзвінки,
листи, інформація від адміністрації ТЦ) МОНІТОРИНГ КОНКУРЕНТІВ (ТОРГІВЕЛЬНІ ЦЕНТРИ)
 Моніторинг нових та існуючих об'єктів - торгових центрів - Інформування керівництва компанії про потенційно конкурентів
 Підтримка компанії при проведенні переговорів та зборі інформації по об'єкту (фото, плани контакти та ін)

Менеджер з оренди
з 09.2015 по 10.2016 (1 рік 1 місяць)
Новус Україна, Київ (Нерухомість)

 Моніторинг та аналіз ринку нерухомості;
 Особисті переговори та пошук орендарів.
 Зустрічі та переговори з орендарями з метою:
o своєчасного підписання та збору необхідної документації (договорів, пролонгацій, розірвань, актів та ін.
o обговорення дизайну торгової точки;
o контроль за дотриманням орендарем умов договору оренди:
o своєчасні оплати (дебіторська заборгованість);
o рахунки за оренду;
o гарантійні платежі;
o штрафні рахунки;
o дотримання правил торговельного центру;
o роботу з попередженнями та штрафами за недотримання умов договору та правил;
 Своєчасне реагування на нововведення торгових центрів:
 Контроль розробки вимог щодо дизайну торгових точок;
 Контроль оперативного надання інформації з дизайну та рекламному пакеті, що подається орендарям;
 Погодження дизайн-проектів із орендарями;
 Координація роботи між працівниками відділів;
 Контроль за веденням документообігу.
 Моніторинг компаній, що працюють на ринку комерційної нерухомості, та види наданих ними послуг;
 Правила та порядок укладання договорів та оформлення необхідних документів, пов'язаних з орендою нерухомості;
 Методи аналізу та порядок збору, обробки та передачі інформації про ринок нерухомості.

Заступник директора з оренди
з 12.2014 по 08.2015 (8 місяців)
ТОВ "Кропперс Груп", 16 ТЦ в керівництві, Дніпро (Нерухомість)

 Підбір, навчання та організація діяльності менеджерів з оренди. Оцінка та підбір кандидатів, які пройшли попередню співбесіду зі
службою персоналу. Організація діяльності менеджерів з оренди: курирувати процес від переговорів до підписання договору.
 Моніторинг та аналіз ринку нерухомості. Особисті переговори та пошук орендарів. 3. Зустрічі та переговори з орендарями з метою:
o своєчасного підписання та збору необхідної документації (договорів, пролонгацій, розірвань, актів та ін.);
o обговорення дизайну торгової точки;
 Контролює дотримання відділом оренди та орендарем умов договору оренди: - Своєчасні оплати (дебіторська заборгованість);
o Дотримання правил торговельного центру;
o роботу з попередженнями та штрафами за недотримання умов договору та правил;
 Організація та контроль процесу заїзду та виїзду з торгового центру (приміщення):
 Контроль оформлення дозволів на монтаж; демонтаж та завантаження; розвантаження товару;
 Регулярне співробітництво з представниками адміністрації торгових центрів та орендарями:
 Участь у організації заходів у торгових центрах;
 Оперативне реагування на зауваження до роботи підприємства;

*продовження на наступній сторінці
 Контроль розробки вимог щодо дизайну торгових точок;
 Контроль оперативного надання інформації з дизайну та рекламному пакеті, що подається орендарям;
 Погодження дизайн-проектів із орендарями;
 Координація роботи між працівниками відділів;
 Сприяння пошуку потенційних об'єктів управління нерухомості;
 Контроль за веденням документообігу.
 Моніторинг компаній, що працюють на ринку комерційної нерухомості, та види наданих ними послуг;
 Правила та порядок укладання договорів та оформлення необхідних документів, пов'язаних з орендою нерухомості.

Заступник директора з оренди
з 12.2013 по 12.2014 (1 рік)
ТОВ "Крона -Компані" ТРЦ "Караван", Харків (Нерухомість)

 здійснювати пошук потенційних орендарів, проведення переговорів, підписання договорів оренди, контроль супроводжуючої
документації;
 вирішувати поточні питання щодо вже існуючих договорів у процесі експлуатації приміщень;
 консультувати клієнтів та власників з питань здачі в оренду торгових площ ТРЦ; -здійснювати організацію ефективної системи здачі
вакантних площ ТРЦ в аренду; -проводить маркетингові дослідження ринку оренди житлової та нежитлової нерухомості; -розробляти
та впроваджувати системи додаткових фінансових надходжень від супутніх послуг на території ТРЦ;
 вносити пропозиції щодо покращення діяльності ТРЦ та його інфраструктури, а також і відчути у реалізації цих пропозицій;
 створювати власні бази клієнтів та власників;
 проводити моніторинги та аналіз цін та орендних ставок;
 забезпечувати виконання зобов'язань згідно з договорами.
 контролювати та забезпечувати ліквідацію заборгованостей за договірними зобов'язаннями орендарів та підрядників;
 звітність;
 брати участь у процесі найму та навчання співробітників відділу адміністрування; -контролювати роботу відділу адміністрування
ТРЦ;
 відстежувати наявність та заміну правовстановлюючих та правозасвідчувальних документів орендарів;
 здійснювати виїзди на об'єкти з метою контролю за раціональним оформленням приміщень, оновленням та станом реклами в
приміщеннях та на будівлі;
 інформує керівництво про наявні недоліки у роботі з орендарями та про необхідні заходи щодо усунення наявних недоліків.

Менеджер з оренди
з 06.2013 по 11.2013 (5 місяців)
ТОВ "Сталь-Інвест" ТРЦ "Аеромолл", Київ (Нерухомість)

Обов'язки менеджера з оренди:
• здавання в оренду торгової площі ТРЦ;
• організація ефективної системи здачі вакантних площ у найм;
• проведення переговорів та підписання договорів оренди;
• вирішення поточних питань щодо вже існуючих договорів у процесі експлуатації приміщень;
• розробка та впровадження системи додаткових фінансових надходжень від супутніх послуг на території ТРЦ;
• ведення клієнтської бази та документообігу;
• вивчення та аналіз ринку комерційної нерухомості;
• розробка та внесення пропозицій щодо покращення діяльності ТРЦ та його інфраструктури;
• контроль та ліквідація заборгованостей за договірними зобов'язаннями орендарів, підрядників тощо;
• складання щомісячних звітів керівництву.
А також виконання функції Адміністратора ТРЦ:
• вжиття заходів щодо запобігання та ліквідації конфліктних ситуацій у ТРЦ.
• розгляд претензій та нарікань з боку відвідувачів, орендарів, пов'язаних із незадовільним обслуговуванням відвідувачів та клієнтів
та проведення відповідних організаційно- технічних, адміністративних заходів щодо їх усунення.
• здійснення контролю за раціональним оформленням приміщень, оновленням та станом реклами у приміщеннях та на будівлі.
Контроль за забезпеченням чистоти та порядку у приміщеннях та на прилеглих до них чи будівлі територіях.
• контроль за дотриманням працівниками трудової та виробничої дисципліни, встановлених для працівників правил спілкування з
відвідувачами та орендарями, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, вимог виробничої санітарії та гігієни.
• інформування керівництва фірми, організації про наявні недоліки в роботі з орендарями, відвідувачами та про необхідні заходи
щодо усунення наявних недоліків, підняття іміджу ТРЦ.
• здійснення контролю за виконанням працівниками орендних зон вказівок Адміністрації ТРЦ.

• Контроль за забезпеченням чистоти та порядку в приміщеннях і на прилеглих до них або будівлі територіях.

Менеджер з оренди
з 09.2011 по 05.2013 (1 рік 5 місяців)
"Алеф Істейт", ТК "ТЕРРА", Кривий Ріг (Нерухомість)

• здавання в оренду торгової площі ТРЦ;
• організація ефективної системи здачі вакантних площ у найм; • проведення переговорів та підписання договорів оренди;
• вирішення поточних питань щодо вже існуючих договорів у процесі експлуатації приміщень;
• розробка та впровадження системи додаткових фінансових надходжень від супутніх послуг на території ТРЦ;
• ведення клієнтської бази та документообігу;
• вивчення та аналіз ринку комерційної нерухомості;
• розробка та внесення пропозицій щодо покращення діяльності ТРЦ та його інфраструктури;
• контроль та ліквідація заборгованостей за договірними зобов'язаннями орендарів, підрядників тощо;
• складання щомісячних звітів керівництву.
А також виконання функції Адміністратора ТРЦ:
• вжиття заходів щодо запобігання та ліквідації конфліктних ситуацій у ТРЦ.
• розгляд претензій та нарікань з боку відвідувачів, орендарів, пов'язаних із незадовільним обслуговуванням відвідувачів
та клієнтів та проведення відповідних організаційно- технічних, адміністративних заходів щодо їхусунення.
• здійснення контролю за раціональним оформленням приміщень, оновленням та станом реклами у приміщеннях тана будівлі.
Контроль за забезпеченням чистоти та порядку у приміщеннях та на прилеглих до них чи будівлі територіях.
• контроль за дотриманням працівниками трудової та виробничої дисципліни, встановлених для працівників правилспілкування з
відвідувачами та орендарями, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, вимог виробничої санітарії та гігієни.
• інформування керівництва фірми, організації про наявні недоліки в роботі з орендарями, відвідувачами та пронеобхідні
заходи щодо усунення наявних недоліків, підняття іміджу ТРЦ.
• здійснення контролю за виконанням працівниками орендних зон вказівок Адміністрації ТРЦ.

Зам. Директора магазину, Старший продавець-консультант
Ювелірний магазин “Дом Злата”, Кривий Ріг (Роздрібна торгівля)
08.2009-07.2011

Керівник гральних закладів
ТОВ "ПлатанГейм" ігрові зали "Арізона" (Готели / Ресторани / Розважальні комплекси)
листопад 2007 - серпень 2009

Управляючий магазином
мережа магазинів "Народний" (Торгівля роздрібна / Retail)
вересень 2004 - жовтень 2007

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: