Резюме від 18 квітня 2024 PRO

Олеся

Бізнес-аналітик, фінансовий контролер, 40 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер бек-офісу

з 10.2020 по нині (3 роки 7 місяців)
DTEK, Київ (Енергетика)

Аналіз та контроль бюджету
• Контроль оплат та платіжної дисципліни
• Планування та бюджетування в рамках місяця, тижня, дня
• Контроль договорів, умови оплати, відстрокування платежів
• Робота з договорними документами та первинною документацією
• Участь в розробці та тестуванні скриптів
• Аналіз, опис вимог, розробка, вдосконалення та впровадження бізнес процесів
• Підготовка фінансових звітів та презентацій
• Підтримка бізнесів в плануванні та організації платіжних процесів ( в т.ч числі
офіси Європи)
• Комунікації з СFO та виявлення проблемних етапів в бізнес-процесах
• Розробка функціональних вимог, розпоряджень та процедур
• Контроль оплат та платіжної дисципліни
• Підтримка менеджерів в плануванні та організації платежів
• Відповідальність за формування та контроль виконання плану надходжень і платежів
(cash flow) на місяць і платіжного календаря , інтерпретація відхилень
• Участь у формуванні бюджетноі політики та затвердження фінансового плану для
компаній групи, коригування фінансових планів
• контроль та оперативний аналіз кредиторськоі / дебіторськоі заборгованності
• контроль внутрішніх трансферів для забезпечення платежів бізнесів групи

Персональний асистент

з 08.2019 по 09.2020 (1 рік 1 місяць)
DTEK, Київ (Енергетика)

• travel – support, робота з візовими центрами
• Контроль дедлайнів та персональног обізнес-календаря
• Планування відряджень, участь у конференціях , навчання та бізнес-заходів
• Підготовка протоколу нарад, сповіщення всіх участників, контроль та звіт по статусах
виконання задач
• Менеджмент та супроводження персональних бізнес-проектів директора
• Комунікації та налагодження робочих процесів з керівниками департаментів та
менеджментом, щодо вирішшення біззнес-задач
• Врегулювання конфліктних ситуацій
• Підготовка звітів по запиту директора. Аналіз звітів з висновками
• Участь в розробці та підготовці бізнес-плану
• Перевірка документів ,котрі надаються на візування керівнику
• Робота з платіжними системами
• Внутрішні комунікації відносно організацій заходів всередині компаніі
• Виконання персональних доручень керівника

Освіта

Національний гірничий університет

Фінанси та аудит, Дніпро
Вища, з 2008 по 2013 (5 років)

Національний гірничий університет

Інженер конструктор, Дніпро
Вища, з 2007 по 2012 (5 років)

Знання і навички

MS PowerPoint Power Query MS Power BI MS Word Работа с оргтехникой MS Excel Уміння аналізувати Продуктивність Формування зведених таблиць Користувач ERP-системи Планування бюджету Користувач 1С 1С:Підприємство Контроль кредиторської заборгованості Сервіс Вчасно Уважність

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Німецька — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Про себе
Маю активну життєву позицію, клієнтоорієнтована та позитивно налаштована, підхожу творчо до вирішення поточних операційних завдань, вважаю, що немає задач, котрі неможливо вирішити. Вважаю свою сильною стороною наполегливість та роботу на результат команди. Аналізую помилки, оптимізую роботу. Уважна до деталей. Вважаю, що завжди є чому вчитися.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категоріях

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: