Резюме від 9 квітня 2024 Файл

Валерій

Менеджер з закупівель

Вік:
47 років
Місто:
Суми

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

МАЙСУРАДЗЕ
ВАЛЕРІЙ
Менеджер

ДОСВІД РОБОТИ
КОНТРАКТНА
ІНФОРМАЦІЯ 1999-2002 ПП “Юніс “- менеджер з закупівель/керамічна плитка/

2002-2013 ПП “Рона -опт”-менеджер з постачання сантехніки та керамічної плитки
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
2013р-до т.п. ФОП “Гусєв В.В.” маркет будівельних матеріалів “БУДЦЕНТР”-
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») менеджер з постачання сантехніка та керамічна плитка.

м.Суми
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ

1. Розробляв плани постачання, зберігання та відвантаження продукції на
підприємстві.
2. Проводив маркетингові дослідження щодо постачальників, дистриб’юторів,
ПРО СЕБЕ закупівель продукції та матеріалів, цін та умов постачання відповідно до встановленого
завдання та асортименту
Менеджер закупівель з 20 річним досвідом 3. Забезпечув підготовку, узгодження й укладання договорів постачання, визначав
роботи. ключові показники їх ефективності, подавав пропозиції щодо можливості і доцільності
встановлення прямого і довгострокового постачання та його розширення.
Поєднання педагогічної освіти та досвіду 4. Організовував і контролював постачання продукції згідно з передбаченими в
роботи в комунікативній галузі понад 20 договорах термінів, контролював кількість, якість і комплектність продукції.
років, дали мені вміння працювати в 5. Планував логістику, визначав вид транспорту, спосіб доставки, маршрут
команді,бути організованим та справлятися перевезень, використовував можливості зменшення витрат при транспортуванні.
з великим обсягом інформаціїї, а також 6. Контролював наявності продукції на складі у достатній кількості та своєчасне
ефективно взаємодіяти з постачальниками . забезпечення закупівлі потрібної сировини та товарів.
7. Розробляв та впроваджував у практику системи обліку для відстеження руху
В роботі мені допомагають: здатність продукції (придбання, зберігання і розподілу), між філіалами.
швидко навчатися, орієнтація на результат, 8. Формував та розширював господарські зв’язки з постачальниками та
висока працездатність та стресостійкість. дистриб’юторами продукції, проводив перемовини, відвідував виставки новинок
продукції , готував пропозиції щодо освоєння нових ринків.
9 .Контролював бюджет та забезпечував ефективне використання ресурсів щодо
забезпечення своєчасного постачання продукції.
10 . При замовленні товарів керувався принципом максимальної ефективності
використання доручених коштів.
ПРОФЕСІЙНІ 11. Забезпечував своєчасне складання та підготовку фінансової та статистичної
НАВИЧКИ звітності

Знання основ комерційного та цивільного права,
товарного менеджменту,товарознавства, правил ведення
комерційної діяльності.
Сильні переговорні та відмінні комунікативні навички, ОСВІТА
здатність конфіденційно вирішувати чутливі проблеми
Здатність справлятися з великим навантаженням,
організовувати та визначати пріоритети відповідно до
Вища - 1994-1999рр. Сумський державний педагогічний університет
важливості, ефективно керувати часом
ім.Макаренка, диплом спеціаліста. Вчитель біології, географії та основ
Знання роботи транспортної і логістичної системи
Розрахунок вартості перевезень. економіки.
Аналітичні здібності: збирати ,аналізувати,та знаходити
комерційний прибуток.
МОВА
Розподіл та контроль завдань і дедлайнів.
Ведення документації, моніторинг, підготовка та надання
звітності.
Оформлення та подання звітності. Українська - рідна, російська - вільне володіння
Аналіз кожної здійсненої угоди,та прибутку на неї.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: