Резюме від 28 травня 2024 Файл

Оксана

Проєктний менеджер

Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 2 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Р Е З Ю М Е

САЛАТА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА

Особисті дата народження: 10 лютого 1979 року (45 роки)
відомості: сімейний стан: заміжня, є донька (11 років)
місце проживання: м. Київ, Шевченківський район
контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта: вища економічна, диплом спеціаліста з відзнакою
1996 – 2001 рр. Дніпродзержинський державний технічний
університет, економічний факультет
спеціальність «Фінанси» (стаціонар), кваліфікація – економіст з фінансів

Бажаний рівень заробітної плати: 60 000 грн

Практичний та професійний досвід:

Посада: фінансовий менеджер (казначей)
Роботодавець: ТОВ «ВАРТІС» (приватний сектор)
Період роботи: 6 місяців (12.2023 — по теперішній час)
Функціонал:
Контроль, координація та аналіз фінансових потоків компанії, контроль робочого капіталу бізнес-
напрямків.
Планування руху коштів (контроль заявок, актуалізація планів на тиждень/місяць, розвиток системи
планування), участь в річному бюджетуванні діяльності бізнес-напрямків.
Управління ліквідністю бізнес-напрямків.
Аналіз і контроль витрат на забезпечення роботи компанії, включаючи адміністративні витрати,
контроль за платежами та відповідність бюджету.
Управління розміщенням вільних коштів на депозитах, овернайт, тощо.
Контроль фінансових показників компанії, контроль надходжень та платежів.
Виконання задач, пов’язаних з управлінням грошовими потоками та роботою з банківськими
установами.
Робота з банками, опрацювання заявок, підготовка документів для отримання кредитів, супровід
документообороту з банками, контроль за своєчасністю надання інформації банкам.
Робота зі страховими компаніями при страхуванні та оцінювачами заставного майна.
Управлінський облік в 1С (аналіз грошових потоків, коригування).
Контроль і підготовка управлінської звітності за бізнес-напрямками.
Участь в автоматизації управлінського обліку та звітності, зокрема платіжного календаря у системі
бюджетування та планування.
Планування, підготовка річних фінансових планів.

Посада: начальник управління казначейських операцій
Роботодавець: АТ «Державна продовольчо-зернова корпорація України» (державний сектор)
Період роботи: 8 місяців (03.2023 — по 11.2023)
Функціонал:
Управління та контроль за здійсненням грошових розрахунків товариством.
Здійснення заходів щодо підвищення платіжної дисципліни товариства.
Контроль за формуванням реєстрів платежів центрального апарату та філій товариства на оплату
(підготовка до подання на візування та затвердження керівництвом), вивантаженням та акцептуванням їх
в Клієнт-Банку.
Контроль за опрацюванням запитів (листів) філій на поповнення обігових коштів та формуванням
відповідних заявок у програмі 1С.
Контроль за здійсненням підготовки щоденного формування поточної звітності щодо залишків
Резюме Салати Оксани
1
грошових коштів філій та товариства в цілому.
Контроль за здійсненням підготовки щомісячного звіту про рух грошових коштів товариства
(консолідований та в розрізі філій за статтями).
Формування оперативної звітності на вимогу керівництва в межах функціоналу управління.
Контроль за підготовкою витягів банківських виписок та платіжних доручень в електронному форматі
з Клієнт-Банку та організація їх отримання на паперових носіях.
Контроль за завантаженням проведених платежів центрального апарату та філій товариства
до програми 1С згідно виписок банків.
Контроль за здійсненням підготовки паперових заявок на проведення платежів з банківських рахунків
на запит банківських установ.
Підготовка документів, карток зразків підпису для відкриття, закриття поточних рахунків
в банківських установах по товариству та його філіях.
Підготовка листів та відповідей на запити банківських установ, органів виконавчої влади.
Внесення пропозицій щодо купівлі/продажу іноземної валюти у разі потреби товариства,
щодо ефективного розміщення вільних коштів.
Здійснення заходів щодо підвищення платіжної дисципліни товариства.
Розроблення положень та регламентів з фінансових питань в межах функціоналу управління.
Участь у формуванні політики співпраці товариства з банківськими установами, аудиторськими
компаніями.

Посада: державний експерт у сфері смарт-спеціалізації та ресурсоефективності
Роботодавець: Міністерство економіки України (державний сектор)
Період роботи: 11 місяців (04.2022 — 03.2023)
Функціонал:
Формування державної політики, здійснення постійного аналізу стану справ, вивчення тенденцій та
прогноз розвитку ситуації у сфері смарт-спеціалізації та ресурсоефективності (далі – сфера експертної групи).
Моніторинг та оцінювання результатів реалізації державної політики у сфері компетенції експертної
групи за визначеними показниками досягнення поставлених цілей.
Розробка нормативно-правових актів щодо реалізації загальнодержавних і регіональних
програм/проектів (щодо енергоефективності – обмін ламп для населення та медичних і освітніх закладів,
кредитування житла «єОселя», гуманітарного розмінування)
Підготовка пропозицій до планів пріоритетних дій Уряду та планів діяльності міністерства з питань,
що належать до сфери компетенції експертної групи.
Здійснення заходів щодо адаптації та наближення законодавства України до законодавства
Європейського Союзу відповідно до зобов’язань України в рамках Угоди про асоціацію між Україною,
з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми
державами-членами, з іншої сторони (далі – Угода про асоціацію), у тому числі створення відповідних
адміністративних та інституціональних засад, вивчення міжнародного досвіду у сфері компетенції
експертної групи.
Участь у проведенні експертизи і опрацюванні проектів документів державної політики та актів
законодавства з питань формування та реалізації державної політики у сфері компетенції експертної
групи, що готуються іншими структурними підрозділами міністерства або іншими державними органами
та подаються на розгляд Кабінету Міністрів України, а також законопроектів, що подаються на розгляд
Верховної Ради України іншими суб’єктами права законодавчої ініціативи.
Підготовка зауважень і пропозицій до прийнятих Верховною Радою України законів, що надійшли на
підпис Президентові України.
Розгляд запитів та звернень народних депутатів України, центральних та місцевих органів виконавчої
влади, громадських об’єднань, підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності та
підпорядкування, а також громадян із питань, що належать до сфери компетенції експертної групи,
вивчення порушених в них питань, підготовка проектів відповідей на запити
та звернення.

Посада: державний експерт, виконувач обов’язків керівника експертної групи у фітосанітарній сфері
Роботодавець: Міністерство аграрної політики та продовольства України, Міністерство економіки
України (державний сектор)
Резюме Салати Оксани
2
Період роботи: 2 роки 7 місяців (09.2019 — 04.2022, у т. ч. виконувач обов’язків керівника експертної
групи 01.01.2020-01.06.2021)
Функціонал:
Формування державної політики, здійснення постійного аналізу стану справ, вивчення тенденцій
та прогноз розвитку ситуації у сферах карантину і захисту рослин, генетично-інженерної діяльності
та поводження з генетично модифікованими організмами (далі – сфера експертної групи).
Моніторинг та оцінювання результатів реалізації державної політики у сфері компетенції експертної
групи за визначеними показниками досягнення поставлених цілей.
Участь у розробці та/або організації виконання загальнодержавних та регіональних програм/проектів
у сфері експертної групи.
Підготовка пропозицій до планів пріоритетних дій Уряду та планів діяльності міністерства з питань,
що належать до сфери компетенції експертної групи.
Здійснення заходів щодо адаптації та наближення законодавства України до законодавства
Європейського Союзу відповідно до зобов’язань України в рамках Угоди про асоціацію між Україною,
з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми
державами-членами, з іншої сторони (далі – Угода про асоціацію), у тому числі створення відповідних
адміністративних та інституціональних засад, вивчення міжнародного досвіду у сфері компетенції
експертної групи.
Участь у проведенні експертизи і опрацюванні проектів документів державної політики та актів
законодавства з питань формування та реалізації державної політики у сфері компетенції експертної
групи, що готуються іншими структурними підрозділами міністерства або іншими державними органами
та подаються на розгляд Кабінету Міністрів України, а також законопроектів, що подаються на розгляд
Верховної Ради України іншими суб’єктами права законодавчої ініціативи.
Підготовка зауважень і пропозицій до прийнятих Верховною Радою України законів, що надійшли на
підпис Президентові України.
Розгляд запитів та звернень народних депутатів України, центральних та місцевих органів виконавчої
влади, громадських об’єднань, підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності та
підпорядкування, а також громадян із питань, що належать до сфери компетенції експертної групи,
вивчення порушених в них питань, підготовка проектів відповідей на запити
та звернення.

Посада: головний спеціаліст відділу планування, звітності та аналізу фінансово-господарської
діяльності державних підприємств
Роботодавець: Міністерство аграрної політики та продовольства України (державний сектор)
Період роботи: 3 роки 5 місяців (04.2016 — 09.2019)
Функціонал:
Здійснення контролю за організацією та забезпеченням роботи із складання, затвердження
та контролю за виконанням стратегічних, фінансових та інвестиційних планів державних підприємств.
Здійснення контролю за організацією, забезпеченням та дотриманням правил ведення
бухгалтерського обліку і фінансової звітності на державних підприємствах.
Здійснення аналізу фінансово-господарської діяльності державних підприємств.
Підготовка проектів рішень Кабінету Міністрів України щодо затвердження фінансових планів
підприємств, що є суб’єктами природних монополій, підприємств, плановий розрахунковий обсяг
чистого прибутку яких перевищує 50 мільйонів гривень.
Підготовка інформації та участь у засіданнях комісій, нарад з питань фінансово-господарської
діяльності державних підприємств.
Опрацювання та участь у погодженні розпорядчих документів, якими визначається облікова політика
державних підприємств.

Посада: головний експерт відділу звітності і бізнес-планування корпоративного бізнесу
Роботодавець: ПАТ «ВТБ Банк» (приватний сектор)
Період роботи: 4 роки 9 місяців (02.2011 — 11.2015)
Функціонал:
Бізнес-планування, контроль виконання і аналіз KPI корпоративного бізнесу в розрізі сегментів,
підрозділів регіональної мережі, продуктового ряду.

Резюме Салати Оксани
3
Планування бюджету, алокація, моніторинг, доцільність адміністративно-господарських витрат,
дотримання бюджетних лімітів. Підготовка проектів рішень для комітетів.
Побудова звітності в розрізі сегментів (середній/малий і крупний бізнес), підрозділів регіональної
мережі, продуктового ряду корпоративного бізнесу та надання керівництву банку (у т.ч. у форматі
презентацій Power Point).
Участь у побудові та впровадженні моделі преміювання, розрахунок коефіцієнтів преміювання
для співробітників підрозділів корпоративного бізнесу головного офісу і регіональної мережі.
Постановка технічних задач для IT-спеціалістів щодо автоматизації, удосконаленню діючих форм
звітності корпоративного бізнесу.

Посада: заступник начальника відділу розвитку регіональної збутової мережі
Роботодавець: ПАТ «Страхова компанія «АXА Страхування» (приватний сектор)
Період роботи: 9 місяців (05.2010 — 02.2011)
Функціонал:
Планування обсягів страхових надходжень в розрізі продуктів, каналів продажу; бюджет доходів
і витрат регіональних підрозділів; план розвитку регіональної мережі.
Контроль і аналіз виконання планових фінансових показників.
Контроль використання бюджетних коштів: фонд оплати праці, розмір комісійних винагород.
Контроль відкриття нових регіональних підрозділів, моніторинг динаміки продажу продуктів
компанії.
Аналіз продуктивності персоналу регіональних підрозділів.
Адміністрування та координація діяльності регіональних підрозділів.
Підготовка і формування звіту про результати діяльності регіональних підрозділів (у т.ч.
на англійській мові у форматі презентації Power Point).

Посада: начальник відділу аналізу та економічного моделювання діяльності банку
Роботодавець: ТОВ «Укрпромбанк» (приватний сектор)
Період роботи: 2 роки 11 місяців (05.2007 — 04.2010)
Функціонал:
Бізнес-планування, моніторинг і аналіз виконання фінансових показників діяльності банку в цілому
і в розрізі статей, бізнес- і структурних підрозділів, продуктів банку, написання аналітичних записок.
Здійснення контролю платежів, за використанням неопераційних та інвестиційних витрат та їх
відповідністю затвердженому бюджету в частині дотримання лімітів в розрізі періодів, доцільності
проведення, рознесення за площадками продажу, відповідності договірним відносинам.
Економічний аналіз діяльності банку в цілому та в розрізі бізнес- і регіональних підрозділів:
аналітичний фінансовий баланс, аналіз і персоніфікація доходів і витрат.
Підготовка оперативних даних щодо фінансового стану банку, його ліквідності, обсягів діяльності,
капіталізації, ефективності та рентабельності, якості портфелів (у т. ч. на українській та англійській
мовах у форматі презентації Power Point).
Підготовка фінансової звітності для НБУ (примітки до квартальної і річної звітності).
Дослідження конкурентного стану банку, аналіз його позиції на ринку банківських послуг
та підготовка даних керівництву банка у форматі презентації Power Point.
Моніторинг інвестиційної привабливості банку.

Посада: провідний економіст відділу фінансового та управлінського обліку
Роботодавець: ТОВ «Укрпромбанк» (приватний сектор)
Період роботи: 11 місяців (05.2006 — 04.2007)
Функціонал:
Підготовка і формування оперативної фінансової звітності: консолідованої та в розрізі регіональних
структурних підрозділів банку (філій)
Прогноз фінансового результату в розрізі бізнес-напрямків регіональних підрозділів банку (філій).
Ведення оперативного обліку неопераційних і капітальних витрат, основних засобів
і нематеріальних активів в розрізі регіональних підрозділів банку (філій).
Резюме Салати Оксани
4
Підготовка і написання аналітичних записок щодо аналізу діяльності регіональних підрозділів банку
(філій) в частині виконання планових статей балансу, бюджету доходів і витрат, продуктивності
персоналу.
Координація роботи регіональних підрозділів банку (філій) в частині правильності ведення
фінансового і управлінського обліку.

Посада: провідний економіст відділу управління ризиками
Роботодавець: ТОВ «Укрпромбанк» (приватний сектор)
Період роботи: 9 місяців (07.2005 — 04.2006)
Функціонал:
Підготовка і формування оперативної фінансової звітності для правління банку в розрізі валют,
портфелів за бізнес-напрямками: ресурсний баланс, рух грошових коштів.
Підготовка оперативного звіту для правління банку щодо поточної дохідності/вартості процентних
активів і пасивів, розрахунок показників ефективності.
Оцінка ліквідності на основі GAP-аналізу.
Аналіз фінансових потоків на базі формування платіжного календаря.
Моніторинг встановлених лімітів валютної позиції банку в розрізі структурних підрозділів.
Акредитація страхових компаній та підготовка оперативної інформації для комітетів банку.
Підготовка фінансової звітності для НБУ, здійснення ділової переписки з НБУ.

Посада: провідний, головний економіст фінансово-аналітичного напряму, виконувач обов’язків
начальника відділення філії банку
Роботодавець: ПАТ «Укрсоцбанк» (приватний сектор)
Період роботи: 3 роки 10 місяців (08.2001 — 06.2005)
Функціонал:
Член Кредитної ради філії банку з фінансових питань.
В. о. начальника відділення філії банку.
Планування: кредитно-ресурсний і фінансовий плани, моніторинг і аналіз виконання в розрізі статей,
бізнес-напрямків і структурних підрозділів (філій).
Управлінська звітність:
− структурний аналіз балансу в розрізі валют, маржі банку;
− прогноз доходів/витрат, контроль за витратами в розрізі бізнес-, структурних підрозділів;
− аналіз структури активів і пасивів, встановлених процентних ставок, тарифів по банківським
продуктам і послугам, участь у розробці пропозиції щодо їх оптимізації;
− підготовка щоденної, щомісячної, квартальної і річної звітності.
Щоденний моніторинг коррахунку згідно платіжного календаря.
Розрахунок трансфертного результату; оцінка прибутковості «активних» і «пасивних» бізнес-
напрямків методом трансфертних цін.
Проведення комплексних заходів щодо підготовки пропозицій відносно перспектив розвитку філії на
основі аналізу конкурентного середовища.
Супроводження страхових продуктів при кредитуванні.

Професійний досвід:
− бізнес-планування, фінансова та управлінська звітність, фінансова аналітика підприємства
та банка;
− управління та контроль за здійсненням грошових розрахунків, дотриманням платіжної дисципліни;
− адміністрування, координація діяльності регіональних підрозділів підприємства, банка;
− розроблення проектів нормативно-правових актів (у т.ч. під державні програми, наближення
законодавства України до права ЄС), планів пріоритетних дій Уряду, міністерства, супровід
та реалізація загальнодержавних та регіональних програм/проектів (щодо енергоефективності,
кредитування житла «єОселя», гуманітарного розмінування).

Професійні навички:

Резюме Салати Оксани
5
− підготовка технічних завдань з фінансового аналізу та планування, казначейських операцій,
їх практичне впровадження;
− розроблення, супровід та реалізація проектів нормативно-правових актів, державних
та регіональних програм/проектів;
− впевнений користувач програм Microsoft Office, Fine Reader, Adobe Acrobat;
− досвід роботи в програмних комплексах Profix, Mebius, Б-2, Oracle Hyperion Planning, Oracle BIEE,
Best Zvit Oracle, 1C.

Знання мов:
українська і російська – володію вільно;
англійська розмовна – Pre-Intermediate, є досвід застосування профільної лексики.

Ділові якості: цілеспрямованість, самоорганізація, альтернативний підхід до розв’язання поставлених
завдань, відповідальність, стриманість, дисциплінованість, комунікабельність, вміння працювати в
команді та грамотно висловлювати свої думки.

Рекомендації: можуть бути надані за вимогою.

Резюме Салати Оксани
6

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: