Катерина

Офіс-менеджер, діловод, секретар, помічник керівника, куратор

Розглядає посади: Офіс-менеджер, діловод, секретар, помічник керівника, куратор, Адміністратор, фахівець з роботи з документами, менеджер з оренди (БЦ, ТРЦ)
Вид зайнятості: повна, неповна
Вік: 41 рік
Місто: Одеса
Розглядає посади:
Офіс-менеджер, діловод, секретар, помічник керівника, куратор, Адміністратор, фахівець з роботи з документами, менеджер з оренди (БЦ, ТРЦ)
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
41 рік
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Hr , адміністратор , офіс - менеджер ,діловод , керуючий справами

з 04.2010 по 12.2025 (15 років 9 місяців)
Самозайнятий, Одеса (Пошук персоналу, HR)

Працювала як по договору , так і в штаті , за різними посадами та в різних галузях

Освіта

ОНУ ім.Мечникова

Історія, Одеса
Вища, з 2001 по 2006 (5 років)

Магістр

Знання і навички

  • Подбор персонала для ресторанов/кафе
  • Робота з POS-терміналом
  • Ведення касової книги
  • Знання касової дисципліни
  • Google Docs
  • Проведення групової співбесіди
  • Онбординг персоналу
  • Підбір виробничого персоналу
  • Стресове інтервʼю
  • Ведення кадрового обліку
  • Проведення тренінгів
  • IT-рекрутинг
  • Хедхантинг
  • Підбір персоналу для рітейлу
  • Масовий рекрутинг
  • E-Staff
  • Brainteaser-інтерв'ю
  • Битрикс 24
  • Парус
  • 1С ЗУП
  • 1С:Документообіг
  • 1С:Підприємство
  • Управління персоналом
  • Організація адаптації персоналу
  • Planfix
  • Управління магазином
  • Контроль цінників
  • Управління інтернет-магазином
  • Інвентаризація
  • Адміністрування офісу
  • Користувач 1С
  • Ведення документації
  • Управління командою
  • Комунікабельність
  • Стресостійкість
  • Ведення CRM

Додаткова інформація

Шановні роботодавці!

Я-одеситка і живу в Одесі

Розглядаю графік роботи,з плаваючими вихідними, з пон по п'ять , я не можу працювати
Пишить будь ласка у вайбер
Нуль шість шість три п'ять п'ять шість вісім три чотири , не завжди можу відповісти



Мешкаю в приморському району( Аркадія)

Можу виконувати обов'язки:

кадровик-секретар

-кадровик -архіваріус

-діловод-секретар

-кадровик -діловик

-офіс-менеджер-менеджер з персоналу

- діловод-менеджер з персоналу

-адміністратор офісу + HR

-! я не веду військовий облік зараз ( з 24.02.2022 )!

Навички у роботі кадровиком пошук персоналу з 2003 року, кар'єрне зростання від інспектора до директора з персоналу зі штатом понад 1000 осіб

навички у роботі архіваріуса з 2001 року від простого співробітника до начальника відділу.
Навички роботи секретарем з 1999 року, особистий помічником керівника, поєднувала роботу кадровика секретаря з 2003 року.



закінчила курси менеджера з персоналу у 2006 році

бухгалтерські курси у 2009 році



Моє кредо: Ти візьмеш вершину і начхати, що в тебе зламані ноги(с)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: