Резюме від 6 травня 2024 PRO

Віктор

Директор з розвитку

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з міжнародних перевезень

з 03.2019 по нині (5 років 2 місяці)
«Hebik transport s.r.o.», республіка Чехії, «UAB Bleiras», республіка Литви, Київ (Транспорт, логістика)

•Управління системою логістики компанії (логістичні прогнози, плани, координація робіт по системам логістики, розробка і складання максимально допустимого бюджету на здійснення логістики, впровадження логістичної системи на підприємстві).
•Транспортування продукції і контроль за найбільш раціональними шляхами для доставки.
•Організація оформлення товарів на митниці (розмитнення і збори).

Директор з розвитку

з 07.2018 по 03.2019 (8 місяців)
Ювелірна компанія «AURUM», Київ (Роздрібна торгівля)

•Розроблення та впровадження стратегічних планів розвитку роздрібної мережі та інвестиційного бюджету.
•Керівництво та контроль за роботою всіх підрозділів компанії.
•Встановлення та підтримка ефективної системи керування.
•Визначення та реалізація політики компанії з питань персоналу, фінансів, маркетингу та інших стратегічних питань.
•Аналіз комерційної нерухомості - ТРЦ, Street.
•Забезпечення високої якості послуг для клієнтів та партнерів.
•Аналіз ринку, виявлення нових можливостей та розробка стратегій для забезпечення конкурентоспроможності компанії.
•Контроль юридичних питань та договірних відносин: дотримання законодавства, договірна робота, робота з контролюючими органами, організаційно-розпорядча.
Досягнення:
•Успішне управління об'єктами нерухомості: підготовка та узгодження дизайн проектів, контроль ремонтно-будівельних робіт, матеріально-технічного забезпечення.
•Затверджено регламенти і стандартів організації роботи мережі.
•Проведено ряд етапів, щодо впровадження бізнес-процесів, які допомогли виконати поставлений план із фінансовими показниками.

Самозайнятий

з 09.2015 по 07.2018 (2 роки 10 місяців)
ФОП (В2В/В2С), Київ (Приватні особи)

Проект: «UAB Reexima» (Литва) (деревообробний інструмент)
•Аналіз та реалізація стратегії розвитку компанії зовнішнього і внутрішнього середовища (імпорт, експорт), передбачення можливих ризиків і нових перспектив розвитку бізнесу в Україні.
•Узгодження договірних умов роботи з партнерами.
•Вивчення та аналіз задоволеності споживача, внесення відповідних коригувальних та запобіжних заходів.
•Участь в оперативному та перспективному плануванні виконань замовлень.
•Оцінка професійної придатності співробітників відділів відповідно до займаних посад, розробка і здійснення пропозицій по кадровій політиці, доцільності застосування навчальних програм для співробітників.
•Моніторинг конкурентоспроможності компанії на ринку.
•Фінансове планування та оцінка фінансового стану.

Проект: ТОВ «Іннова груп», (Україна) (опалювальні системи)
•Організація взаємодії відділу збуту з іншими структурними підрозділами компанії.
•Визначення та реалізація політики компанії з питань персоналу, фінансів, маркетингу та інших стратегічних питань.
•Забезпечення високої якості послуг для клієнтів та партнерів.
•Аналіз ринку, виявлення нових можливостей та розробка стратегій для забезпечення конкурентоспроможності компанії.
•Контроль відвантаження та управління дебіторською заборгованістю.

Проект: «Hranipex s.r.o.» (Чехія) (крайка, клеї, очисники)
•Планування обсягів продажів товарів.
•Переговори із замовниками: вибудовування партнерських відносин з ключовими партнерами.
•Визначення цінової політики підприємства, переговори з ключовими постачальниками та клієнтами.
•Повний контроль забезпечення виконання зобов’язань перед клієнтами.
•Розробка нової стратегії розвитку продаж та її поетапна реалізація.
•Участь у формуванні та контроль виконання бюджету, фінансових планів.

Керівник проекту (StartUp Manager)

з 07.2011 по 10.2015 (4 роки 3 місяці)
«COFFEE HARMONY», Київ (Роздрібна торгівля)

•Розробка стратегічного та тактичного плану розвитку мережі.
•Операційне управління, бізнес-планування, системна оптимізація організаційної структури, розробка та управління бізнес-процесами проекту.
•Формування команди, постановка завдань, контроль виконання.
•Організація ефективної взаємодії всіх відділів.
•Забезпечення виконання всіх стандартів персоналу.
•Управління персоналом (підбір, навчання, формування системи мотивації).
•Активна участь у маркетинговій діяльності.
•Розробка нової стратегії розвитку мережі та її поетапна реалізація.
•Організація та розробка партнерських програм із постачальниками.
•Взаємодія з контролюючими органами держави.
Досягнення:
•Успішна розробка стратегії розвитку мережі.
•Оптимізував витрати та вивів компанію на новий рівень прибутку.
•Забезпечив приріст продажів щорічно на 40-60%.
•Систематизував роботу відділів продажів мережі (сегментація клієнтів, розподіл зон відповідальності та навантаження між персоналом).
•Підібрано команду, побудовано організаційну модель управління компанією.
•Запроваджено систему проектних продажів, що дозволило додатково залучити ряд клієнтів.

Керівник відділу розвитку

з 08.2010 по 07.2011 (11 місяців)
ТОВ «ТД М'ЯСНА ГІЛЬДІЯ», Київ (Роздрібна торгівля)

•Активний пошук комерційної нерухомості, підготовка інвестиційних бюджетів, підписання договорів оренди.
•Економічний та технічний аналіз комерційної нерухомості.

Керівник відділу розвитку

з 10.2008 по 08.2010 (1 рік 10 місяців)
ТОВ «ВІТАЛЮКС» / ТОВ «КИЇВФАРМ», Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

•Пошук потенційної комерційної нерухомості, підписання договорів оренди.
•Представлення інтересів компанії в контролюючих і дозвільних органах.

Регіональний менеджер відділу розвитку

з 09.2007 по 10.2008 (1 рік 1 місяць)
ТОВ «ФАВОРИТ», Рівне (Роздрібна торгівля)

•Управління об'єктами нерухомості та контроль матеріально-технічного забезпечення (технічний аудит обладнання та інженерних мереж).

Директор

з 03.2005 по 12.2007 (2 роки 9 місяців)
ПП «НЕОТЕКС», Рівне (Легка промисловість)

•Забезпечення стратегічного керівництва компанією та реалізація поставлених цілей.

Менеджер з продажу логістичних послуг

з 12.2003 по 02.2005 (1 рік 2 місяці)
ТОВ «РАЙЗ-ТРАНССЕРВІС», Рівне (Транспорт, логістика)

•Організація перевезень вантажів автомобільним транспортом в внутрішньому сполученні.

Виконуючий обов’язки керівника відділу продажу

з 07.2002 по 12.2003 (1 рік 5 місяців)
ЗАТ «РЕНОМЕ», Рівне (Будівельна промисловість, деревообробка)

•Організація, планування, контроль, процесу продажу виготовленої продукції.

Аналітик з дослідження товарного ринку

з 08.2001 по 07.2002 (11 місяців)
ЗАТ «ВОЛИНЬПАК-ФОР», Рівне (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Освіта

Рівненський інститут слов'янознавства КСУ

Міжнародні економічні відносини та бізнес, Рівне
Вища, з 2000 по 2004 (4 роки)

Рівненький державний комерційний технікум

Товарознавство та комерційна діяльність, Рівне
Незакінчена вища, з 1999 по 2000 (1 рік)

Рівненський державний сільськогосподарський технікум

Бухгалтерський облік та аудит, Рівне
Середня спеціальна, з 1997 по 1999 (2 роки)

Вище професійне училище №1

Оператор ЕОМ - програмування, Рівне
Середня спеціальна, з 1996 по 1997 (1 рік)

Додаткова освіта та сертифікати

«Ситуаційне лідерство»

2023

«Управління результативність та оцінка потенціалу»

2023

«Мотивація та зворотній зв'язок»

2021

«Управління змінами»

2021

«Ефективні комунікації»

2020

Знання і навички

Уважність Бездоганний досвід ведення переговорів Укладання договорів Висока кваліфікація у сфері управління Вміння ефективно керувати командою Вміння розробляти та реалізовувати стратегічні плани підприємств Відміння лідерські навички Вміння приймати рішення та керувати складними ситуаціями Досвід у розробці та управлінні бюджетами Високий рівень аналітичних навичок Відмінне розуміння бізнес-процесів та здатність до їх оптимізаці Технічна грамотність (усна і письмова) Хороші організаторські якості Здатність критично мислити та ефективно вирішувати проблеми Планування та самоорганізація Вміння швидко адаптуватися в умовах нового бізнес-середовища

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Робота з комп'ютером: Microsoft Office (Word, Excel), Outlook, PowerPoint, Project, TeamGantt, 1С

Водій категорії «В,С», готовий до відряджень

Я висококваліфікований фахівець з успішним досвідом роботи у сфері управління формування стратегії, систематизації, організації, структурування та розвитку бізнесу. Володію відмінними навичками проведення перемовин, управління та розвитку товарних напрямів: B2B. Формування команди та координування роботи підприємства. Вмію вивести компанію на новий етап (збільшити частку ринку). Знання успішної техніки роботи на всіх етапах (повне супроводження клієнта). Здобув аналітичний склад розуму: здатний працювати з великими масивами інформації, бачити причинно-наслідкові зв'язки. Легко орієнтуюсь у великих обсягах інформації, можу виділяти головне, робити висновки. Ініціативний, працюю на результат, не відступаю перед труднощами.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: