• PRO

Денис

Супервайзер, тім лід контакт-центру, 40 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто проживання:
Житомир
Готовий працювати:
Житомир, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Координатор напрямів "Зворотній зв'язок", "Коорд.центр".

з 08.2022 по 09.2023 (1 рік 1 місяць)
ГО НУО "In touch Ukraine Foundation", Житомир (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

"Координаційний центр": забезпечення стабільної, якісної і безперебійної роботи колцентру.
"Зворотний зв'язок": забезпечення інтеграції та розвитку інструменту зворотного зв'язку, приймання, опрацювання, збір та аналіз інформації, яка поступала від отримувачів послуг, забезпечення її використання у покращенні продукту фонду.

Також обіймав посаду програмного координатора напрямку "Охорона здоров'я": виконання функції менеджера напряму, робота з бюджетом, організацією заходів, комунікація з закладами охорони здоров'я, які беруть участь в проєкті, опрацювання звітності перед фондом.

Керівник клієнтської підтримки

з 01.2022 по 03.2022 (2 місяці)
Haiti Casino (Gambling), Житомир (Телекомунікації, зв'язок)

Створення підтримки з нуля: організація джерел контакту, створення процедур, набір та навчання персоналу. За два місяці встигли створити та запустити канали зовнішньої комунікації (e-mail, telegram, viber, онлайн-чат на базі talk me) та побудувати внутрішню комунікацію, створити та відпрацювати процедури, створити скрипти, найняти та навчити 3 оператори, створити базові KPI та почати роботу над їх перетворенням в повну версію. З початком війни проєкт припинив своє існування.

Агент\Супервізор клієнтської підтримки

з 12.2018 по 12.2021 (3 роки)
EWX, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Перший рік роботи - агент, далі - супервізор.
Опрацювання чатів, дзвінків, листів від клієнтів компанії, інформаційна підтримка зміни операторів, опрацювання результатів групи операторів, робота з їх мотивацією, підвищенням їх результатів та командоутворенням.

Агент служби підтримки

з 05.2018 по 12.2018 (7 місяців)
Playtini, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

-Обробка телефонних дзвінків, чатів, електронних листів, що надходять від клієнтів.
-Дотримання критеріїв коректності взаємодії з клієнтом і подання інформації.
-Дотримання KPI та кількісних показників.
-Виконання ролі наставника для нових співробітників, їх адаптація.
-Виконання процедур з рахунками клієнтів в CRM.

Спеціаліст оцінки та контролю якості контакт-центру

з 09.2016 по 05.2018 (1 рік 8 місяців)
TTC, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

-Оцінка роботи фахівців служби підтримки на базі діючих KPI.
-Надання зворотного зв'язку та додаткового навчання оцінюваним співробітникам.
-Підбір і навчання персоналу для роботи в контакт-центрі: телефонне\особисте інтерв'ювання, проведення ассессмент-центрів, проектне навчання і контроль його результатів.
-Контроль процесів інтеграції та адаптації нового персоналу.
-Розробка та впровадження схем мотивації співробітників.

Серед досягнень: розробка та удосконалення процедури ассессмент-центру для набору фахівців контакт-центру, розробка та впровадження процедури організованого обміну досвідом між фахівцями контакт-центру, організація командоутворення для колег і співробітників, впровадження нової мотиваційної схеми та системи оцінювання якості роботи співробітників контакт-центру.

Освіта

Житомирський медичний інститут

Акушерська справа, Житомир
Незакінчена вища, з 2008 по 2012 (4 роки)

Знання і навички

  • Робота з командою
  • Мотивація команди
  • Створення скриптів та шаблонів
  • Комунікабельність
  • Взаємодія з клієнтами
  • Ведення звітності контактного центру
  • Створення КРІ
  • Забезпечення виконання КРІ
  • Проведення навчальних заходів
  • Менторство для операторів
  • Верифікація діалогів
  • Пунктуальність
  • Ведення CRM
  • Здатність до навчання
  • Гарна дикція

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: