Резюме від 1 квітня 2024 Файл

Оксана

Економіст, фінансист

Вік:
39 років
Місто проживання:
Івано-Франківськ
Готовий працювати:
Дистанційно, Івано-Франківськ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Освіта:

Інститут менеджменту та економіки „Галицька Академія”
м. Івано-Франківськ. Спеціаліст 2001-2006 рр.
спеціальність: економіка підприємства. Працювала над дипломним проектом на тему „Роль
аналізу фінансової діяльності підприємства у системі стратегічного управління”

Досвід роботи:

09.2006 – 04.2007 рр.
ІФТУ АКІБ «УкрСиббанк», м. Івано-Франківськ
Фахівець індивідуального бізнесу.
04.2007 – 02.2008 рр.
ІФТУ АКІБ «УкрСиббанк», м. Івано-Франківськ

Оксана Старший фахівець з операційної діяльності.
02.2008 – 08.2011 рр.
ІФТУ АТ «УкрСиббанк», м. Івано-Франківськ
Бойчук Економіст 1 категорії Відділу валютного контролю Івано-Франківської області.
08.2011 – 10.2012 рр.
АТ «УкрСиббанк», м. Львів
Провідний фахівець Відділу валютного контролю Центру підтримки Західного регіону.
05.2013 - 05.2014 рр.
економіст з ФОП. Надання інформаційно-консультаційних послуг по зовнішньоекономічних
фінансової роботи, експортно-імпортних операціях.
05.2014 – 04.2019 рр.
фінансовий Fabijanski Sp. zo.o. м. Єленя Гура, Польща.
менеджер, Оператор виробничої лінії, координатор працівників. Виробниче підприємство харчової
управлінський промисловості.
10.2019 – 02.2022 рр.
бухгалтер Власна справа. Крафтове виробництво.
11.2022 – 08.2023 рр.
ТОВ “ІБК “Вертикаль”, м. Івано-Франківськ.
Знання мов: Економіст з фінансової роботи Фінансового департаменту.
08.2023 - 10.2023 рр.
Інтернет-магазин групи брендів доглядової косметики.
● українська – рідна мова Управлінський бухгалтер.
● англійська – нижче 11.2023 - по сьогодні.
середнього ТОВ “Торговий Дім АВ”.
● польська – вільно Економіст з фінансової роботи.

Навички та вміння:
Особисті якості:
● Обслуговування та консультування фізичних осіб та юридичних осіб, контроль за
● відповідальність правильністю оформлення первинних документів клієнтами, проведення ідентифікації
● комунікабельність клієнтів при здійсненні операцій, перевірка пакету документів та відкриття рахунків,
● дисциплінованість проведення готівкових та безготівкових розрахунків за рахунками клієнтів.
● наполегливість ● Проведення валютного контролю за розрахунками по експортно-імпортних операціях
● швидкість навчання юридичних осіб, контроль операцій з отримання клієнтами кредитів від нерезидентів,
новому консультування клієнтів по експортно-імпортних, частково інвестиційних операціях,
перевірка документів по даних операціях, перевірка зовнішньоекономічних контрактів на
● уважність до деталей відповідність вимогам валютного законодавства України.
● вміння працювати в ● Робота з постачальниками; комунікація з лабораторіями; реєстрація штрих-кодів.
команді ● Робота з системою «Клієнт-банк» (здійснення платежів, імпорт зарплатних відомостей,
● порядність формування заявки на продаж валютної виручки). Внесення картки контрагента в BAF,
● організаторські здібності контроль своєчасного проведення обов'язкових платежів, завантаження та рознесення
виписки в BAF, контроль за рознесенням платежів по статтях управлінського обліку,
рознесення оплат від клієнтів по відповідних замовленнях.
Контакти: ● Нарахування управлінської зарплати, перевірка заборгованості по акту звірки, формування
Ел. пошта: реєстру платежів для погодження, оперативний контроль за наявними залишками та
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») поступленням коштів.
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») ● Внесення даних для формування звіту CashFlow. Робота з liqpay, PayPal, формування
Адреса: м. Івано-Франківськ, рахунків для покупців, внесення актів наданих послуг в BAF.
Україна. ● Здійснення збору інформації та прогнозу по обсягах продажу, витратах, контроль за
Одружена, дітей немає. раціональним використанням ресурсів у відповідності до бюджету..
● Контроль за використанням трейд-маркетингових інструментів, надання підтримки иа
пропозиції команді продаж щодо наявних ресурсів. Надання консультацій по фінансових
питаннях та у взаємовідносинах з контрагентами.
● Контроль повноти, достовірності, своєчасного відображення даних в ERP, по операціях за
розрахунками, рухом основних фондів, тмц, організація ведення управлінського обліку.
● Контроль за дотриманням встановлених правил проведення розрахунків, інвентаризації.
Участь в процесі закриття місяця. Зведення та підготовка аналітичної звітності.

Навички роботи з ПК:

Microsoft Office WORD, Microsoft Office EXCEL, Microsoft Office PowerPoint, «Б2», SAP,
Internet, Outlook Express, Foss Mail, Lotus Notes, базово HTML, CSS, Prestashop, BAF
Base(1C), Google Sheets, Google малюнки.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: