Резюме від 5 травня 2024 Файл

Олена

HR-менеджер

Вік:
34 роки
Місто проживання:
Івано-Франківськ
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни, Українка

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Olena Reha
HR MANAGER

ABOUT ME
My work experience covers various fields, where the key emphasis is on
communication and interaction with people. My skills include prospecting,
recruiting, and training, as well as successful adaptation, analysis, and conflict
resolution. In addition, I have excellent communication skills and the ability to
make quick and informed decisions. My stress-resistant attitude and ability to
CONTACT work effectively under pressure allow me to successfully cope with any task,
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») both in a group and individual context.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
WORK EXPERIENCE
Poland, Krakow
HEAD OF BRANCH NETWORKS | "JUST IN" LLC 2018 - 2022
Active involvement of new clients in cooperation with the company, ensuring
SKILLS their positive experience of interaction with our services.

Social Media Marketing Resolving conflict situations with users, processing complaints and

Zoom statements.

Microsoft Office Organization of customer service and consulting processes.

Office equipment Verification and enforcement of company standards.

ChatGPT Staff training on work procedures and standards.

Notion Management of budgets and expenses, preparation of reports.

Google Workspace Ensuring the achievement of planned indicators of quality, service, and

UI / UX efficiency.

Adobe Photoshop/Canva Selection of candidates, and conducting interviews.

Midjourney Implementation of adaptation of new employees, control of initial training,
and work with company standards.

OFFICE MANAGER | SHOPPING CENTER "PANORAMA PLAZA"
EDUCATION 2011- 2016
VASYL STEFANYK PRECARPATHIAN Organization of all meetings and phone calls.
NATIONAL UNIVERSITY Participation in negotiations with other team members or third-party clients
Bachelor's degree in design | 2013-2017 regarding the rental of premises, and holding events in the TRC.
Document processing and business correspondence related to internal or
COURSES external issues of the shopping and entertainment complex.
Carrying out personal tasks, such as reminders, orders, greetings, organizing
GANIUS SPASE
the work process, and monitoring its execution.
HR - managment Interaction with the team to discuss current issues of the Shopping and
Entertainment Center.

LANGUAGES
English - Pre-intermediate ADDITIONAL INFORMATION
Ukrainian — Native speaker As a freelancer, I run the Instagram page of the shop
Russian — Advanced "_Decor_Sweet_Home_ (Writing texts for posts according to the content
Polish — Beginner plan/preparation of creatives (photos, videos, graphics for posts;
filling the page with content according to the plan.))
International Charitable Foundation "We are from Ukraine!" Performs the
duties of the head of the Ivano-Frankivsk region / VolunteerThe purpose
of the activity is to assist the Defense Forces of Ukraine and victims of
Russian aggression.

Схожі кандидати

Менеджер з персоналу
12000 грн, Запоріжжя, Дистанційно

IT Recruiter
Дистанційно

HR-менеджер, рекрутер
Інші країни, Дистанційно

HR manager
Дистанційно

Recruiter
Дистанційно

HR-менеджер, Recruiter
25000 грн, Львів, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: