Резюме від 18 січня 2024 Файл

Людмила

Економіст

Вік:
33 роки
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ріпа Людмила Ігорівна

Дата та місце народження: 26.11.1990 м.Харків
Домашня адреса: м. Харків, вул. Франтішека Крала 37а, кв. 25
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Громадянство: Україна
Сімейний стан: заміжня, двоє дітей
Освіта:
№ Термін Назва учбового закладу Спеціальність
навчання
1 2007 – 2013 НТУ ХПІ Менеджмент організацій

2 2012 – 2013 Курси англійської мови
Interlink Intermediate

Місце роботи:
Україно-болгарське ТОВ «Пірана» (виготовлення парфумерно-косметичних засобів і
побутової хімії):
01.2014 – 10.2015рр
Посада: Менеджер з набору персоналу
Обов’язки: здійснення контролю за порядком та дисципліною в команді, формування
штатного розкладу, розрахунок заробітної плати (постійна та змінна частина); прийом
дзвінків, первинний підбір персоналу на вакантні посади, організація співбесід. Робота з
кореспонденцією, життєзабезпечення офісу, вирішення організаційних питань, організація та
супровід ділових поїздок співробітників компанії (замовлення квитків, бронювання готелів),
організація тренінгів, спрямованих на підвищення кваліфікації, тестування співробітників,
контроль та аналіз результатів роботи нових співробітників.

ТОВ «Ю БІ СІ Сервіс-Інтернешнл» (Відновленя, ремонт і обслуговування професійного
холодильного обладнання)
11.2015 – теперішній час (з 2018 року знаходжусь у дикретній відпусці) .
Посада: Фінансовий контролер
Обов'язки: ведення та підготовка звітів керівництву (бюджет доходів та видатків, бюджет
руху грошових коштів, баланс), складання та аналіз звіту з дебеторської заборгованості,
аналіз та облік товарних залишків (знерухомленість), участь у формуванні та розподілі
грошових коштів за місяцями, з наступним плано – фактним обліком, контролем, аналізом
(участь у бюджетному процесі, управлінні), контроль закупівель, тендерного процесу.
Професійні навички:
Англійська мова – Intermediate, впевнений користувач MS Office (Word, Exсel, PowerPoint),
1С, водійскі права категорії В.
Особисті якості: охайність, організаторські здібності, вміння швидко орієнтуватися в
ситуації, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість і прагнення до професійного
зростання.

Додаткова інфомація: майстер спорту з настільного тенісу.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: