• Файл

Вікторія

Офіс-менеджер, продавець, помічник керівника, адміністратор

Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 3 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Сайт пошуку роботи №1 в Україні

Орел Вікторія Василівна
Менеджер , помічник керівника, рекрутер адміністратор 20 000 -25 000грн.
Повна зайнятість.
Вік:42 роки
Місто:Київ

Контактна інформація
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи
Головний спеціаліст по роботі з клієнтами
з 11.2023 по 02.2024
АТ "Укрпошта", Київ (Транспорт, логістика)
Операційний супровід договорів з надання поштових послуг — складання Актів наданих послуг тощо
Обробка та контроль за своєчасним та правильним оформленням первинної документації на виконані роботи, послуги
Складання актів звірок з контрагентами
Контроль за здійсненням оплати та звірку проведення розрахунків з контрагентами за укладеними договорами
Обробка великого об'єму інформації в скорочені строки
Ведення реєстрів первинної документації в системі ERP IT-Enterprise
Обмін електронними первинними документами з контрагентом з використанням електронних сервісів обміну документами (Вчасно, M.E.doc, Signy тощо) Контроль та звірка даних в сформованих Актах наданих послуг в розрізі контрагент/договір
Контроль не фінансових операції в облікових системах підприємства Складення звітності тощо
Бухгалтер
з 02.2020 по 09.2023 (3 роки 7 місяців) ТОВ Вімгарант, Київ (Транспорт, логістика)
Робота з різноманітними ділянками обліку;
Робота з первинною документацією: формування рахунків та видаткових, збір і контроль вхідної і вихідної документації, архівування
Контроль своєчасності надходження і правильності оформлення оригіналів документів Внесення банківської виписки в 1С
Виписка рахунків покупцям/підрядникам Виписка податкових накладних;
Проведення актів виконаних робіт;Формування податкових накладних ,коригування ,реєстрація.
Звірка взаєморозрахунків. Клієнт Банк
M.E.Doc
Заповнення карток номенклатури і контрагентів
Ведення переговорів у телефонному режимі с боржниками/контактними особами; надання консультацій з причин виникнення заборгованості та способам її погашення; мотивація боржників на погашення заборгованості, роз’яснення наслідків несплати; пропозиція шляхів врегулювання простроченої заборгованості;
фіксація результатів у базі даних;
контроль виконання боржниками зобов’язань.
Контроль наявності та повернення оригіналів первинної документаці.

Економіст
з 10.2019 по 12.2019 (2 місяці)
ТОВ"Медикал Сервіс", Київ (Транспорт, логістика)
Підготовка та контроль наявності і правильності оформлення оригіналів первинної документації, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості компанії.
Внесення банківських виписок і оплат в 1С, внесення номенклатури, авансові зіти,акти звірок з постачальниками,оприбуткування та списання товарів,інвентаризація складу. Підготовка щомісячних звітів щодо фінансових результатів діяльності компанії Ведення графіка роботи співробітників
Формування зведеної відомості для нарахування мотивації працівникам Розрахунки нових послуг компанії та ефективність їх щодо прибутку компанії
Проведення переговорів з замовниками щодо надання послуг та укладання договорів. Підготовка проектів договорів, погодження, організація та контроль підписання пакету документів.
Відповідальність за дотриманням нормативних документів відносно договірної роботи. Базові економічні та юридичні знання відносно договірної роботи.
Формування цін на послуги, актуалізація прайса на послуги організації.

Провідний економіст
з 01.2018 по 01.2019 (1 рік)
ДЗ "Центр громадського здоров"я МОЗ України", Київ (Охорона здоров"я)
1. Складання штатного розпису організації,формування кошторису, складання розрахунків до кошторису.
2. Економічне планування та аналіз фінансової діяльності організації.
3. Розрахунки калькуляції і прейскурантів цін на послуги.
4. Проведення переговорів з замовниками щодо надання послуг та укладання договорів.
5. Підготовка проектів договорів, погодження, організація та контроль підписання пакету документів.
6. Перевірка та контроль установчих документів, перевірка повноважень підписантів документів.
7. Підготовка додаткових угод, доповнень, актів приймання-передачі та інших документів до договору.
8. Своєчасне погодження документів з усіма відділами організації,оперативне підписання та контроль виконання положень договору.
9. Комунікація та інформування інших підрозділів організації відносно змін до діючих договорів у встановлені терміни.
10. Ведення реєстру та відповідальність за зберігання оригіналів договорів та додаткових угод.
11. Відповідальність за дотримання нормативних документів відносно договірної роботи.
12. Базові економічні та юридичні знання відносно договірної роботи.
13. Підтримання якісних відносин з клієнтами протягом дії договорних відносин. 14.Підготовка проектів договорів цивільно-правового характеру щодо надання консультаційних послуг в рамках проектів з міжнародними партнерами.
◦ Здійснення оперативного фінансового контролю щодо реалізації проектів.
◦ Ведення первинних облікових записів: підготовка та подача на підпис договорів по проекту, ведення реєстру договорів, складання відомості нарахування виплат за договорами
◦ Підготовка проміжного, річного і підсумкового фінансових звітів в рамках реалізації Проектів.
◦ Участь у проведенні програмних заходів за проектами, в тому числі робочих зустрічей, нарад.
◦ Підготовка, узгодження та подача на підпис описових звітів, актів наданих послуг, організація та контроль підписання пакету документів.
Провідний економіст
з 10.2013 по 12.2017 (4 роки 2 місяці)
ДЗ"Український центр з контролю та моніторингу захворювань МОЗ України, Київ (Охорона здоров"я)
1. Складання штатного розпису організації,формування кошторису, складання розрахунків до кошторису.
2. Планування та контроль цільового використання коштів організації. . 3.Розрахунки калькуляції і прейскурантів цін на послуги.
4. Підготовка проектів договорів на платні послуги.
5. Ведення переговорів відносно укладання та підписання договорів.
6. Підготовка додаткових угод та оформлення змін до діючих договорів.
7. Ведення реєстру та контроль підписання договорів та додаткових угод.
8. Співпраця з іншими відділами відносно ведення договорів.
9. Підготовка документів на закупівлю товарів, робіт і послуг відповідно до чинного законодавства.
10. Складання звітів з праці,з використання палива,податкового розрахунку земельного податку в податкову інспекцію.
Провідний економіст
з 07.2004 по 10.2013 (9 років 3 місяці)
Центральна санітарно-епідеміологічна станція МОЗ України, Київ (Охорона здоров"я)
1. Складання штатного розпису організації,формування кошторису, складання розрахунків до кошторису.
2. Планування та контроль цільового використання коштів організації. 3.Підготовка документів на закупівлю товарів, робіт і послуг відповідно до чинного законодавства.
4.Підготовка документів для розмитнення гуманітарних вантжів.

Освіта
Академія Муніципального Управління
факультет економічний спеціальність "Облік і аудит", Киев, Київ Вища, з 1999 по 2004 (5 років)
1999-2003 Академія муніципального управління Диплом Бакалавра "Економіка і підприємництво"кваліфікація Облік і аудит.
2003-2004 Академія муніципального управління Диплом Спеціаліста спеціальність "Облік і аудит" кваліфікація економіст.
1999-2004 Академія муніципального управління Дипломне посвідчення за спеціалізацією "Державне управління та місцеве самоврядування".Пройшла практику в органах державної влади та місцевого сомоврядування.

Додаткова освіта та сертифікати
• Експрес-курс підготовки менеджера з продажу реклами в локальному медіа «з нуля»
2019,1

Публічні закупівлі для бізнесу
2019,2

Знання і навички
MS Excel, MS Word, 1С, M.E.Doc, Користувач ПК, MS Office, Користувач Internet, MS PowerPoint, Email, Робота з оргтехнікою, Outlook Express, Express, Вчасно, Поштові програми), ERP IT-Enterprise

Знання мов
• Українська ─ вільно
• Російська ─ вільно
• Англійська ─ початковий

Додаткова інформація
Особисті якості:
Відповідальність, уважність, коммунікабельність, завдань працездатність, здатність до швидкого навчання, вміння працювати в команді, вміння адаптуватися в різних ситуаціях, пунктуальність, розвиненні організаторські здібності та почуття гумору.Захоплення психологія та юриспруденція. Є досвід у продаж косметика та одяг .

Резюме кандидата розміщено за адресою: https://www.work.ua/resumes/5999429/

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: