Резюме від 14 листопада 2023 Файл

Яніна

Адміністратор

Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме

Яременко Яніна Олександрівна.
Дата народження 12.10.1985
Т. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль: Обіймати посаду, де я зможу розвивати професійні навички.

Досвід роботи: 2006-2017 роки ПІІ «МАкДональдз Юкрейн ЛТД» посади: працівник ресторану, інструктор з навчання, менеджер дільниці, другий помічник директора ресторану. 11.2017 -02.2018 директор ресторану «Мафія-Караван».
13.18.2019-20.09.2023 керуючий магазину » Фора»
20.072020-21.09.2023 перебувала в декретній відпустці.
Функціональні обов’язки:

• Організація роботи точки торгівлі. Складання ПнЛ , та контроль виконання всіх статей.
• Складання планів роботи, та донесення їх до відома всіх співробітників і контроль їх виконання.
• Аналітика продажів
• Підтримка стандартів обслуговування та мерчандайзингу.
• Складання розкладу для персоналу з урахуванням вимог трудового законодавства, планування відпусток.
• Управління персоналом магазину.
• Заповнення табелю робочого часу працівників.
Досягнення:
-підвищення лояльності покупців.
-забезпечення виконання планів продажу.

05.2018-07.2019 директор ресторану «Мамамія”.
Досягнення:
• Забезпечення персоналом ресторан ”Мамамія” на протязі 2018-2019 року.
• Зменшення кількості негативних скарг, рейтинг ресторану збільшився з 3 до 4.5 балів.
• Виконання цілей по рентабельності та перевиконання щомісячно(на 1%).
• Результати закритих чек листів не нижче 95%.

Функціональні обов’язки:
• Набір персоналу, заповнення стажерувальних листів.
• Контроль роботи кухні, бару, залу.
• Контроль доставки (зона доставки, час доставки, робота кур’єрів)
• Ведення фінансової звітності.
• Контроль щомісячного перерахунку-інвентаризації.
• Складання ПнЛ , та контроль виконання всіх статей.

Функціональні обов’язки( МакДональдз):
• Управління персоналом (планування необхідної кількості працівників, позиціонування, ротація персоналу)
• Проведення співбесід, атестацій персоналу.
• Організація набору персоналу, прорахунок необхідної кількості персоналу
• Планування та організація навчання персоналу
• Розробка навчальних матеріалів.
• Організація та ведення особистих справ персоналу
• Складання розкладу для персоналу з урахуванням вимог трудового законодавства, планування відпусток.
• Замовлення продукції.
• Перевірка якості продукції, ротація по принципу ФІФО

Досягнення:
Забезпечення персоналом ресторан «МакДональдз Палладіна» на протязі 2014-2017 року.
Організація навчання персоналу для відкриття ресторану «МакДональдз Лавина»
Організація навчання персоналу для запуску «Ордер Кіоск»

Освіта: вища, закінчила Академія праці та соціальних відносин, спеціальність Маркетинг.

Особисті якості: відповідальна, високий енергетичний рівень, ініціативна, маю організаційні навички, вміння працювати на результат.
Професійні навички:
• досвід ведення звітності;
• досвід підбору, навчання, адаптації, мотивації персоналу;
• досвід стратегічного планування;
• досвід управління людьми;
• досвід обліку товару, ТМЦ, контролю товару;
• здатність приймати нестандартні управлінські рішення;
• здатність згортувати колектив;
• вміння делегувати повноваження;
• вміння контролювати;
• вміння планувати і прогнозувати;

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: