Резюме від 24 квітня 2024 Файл

Ольга

Головний економіст

Вік:
37 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Кудря Ольга Іванівна

Дата народження : 02.10.1986
Місце проживання : м. Одеса
Сімейний стан: одружена
Контактний телефон : [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта: Повна вища
Християнський-гуманітарно - економічний відкритий університет за
спеціальністю – фінанси та кредит
Кваліфікація – економіст
Спеціалізація - Банківська справа

Професійний досвід:

З 16.12.2022 по т/ч економіст ІІ категорії сектору забезпечення
документообігу регіональних управлінь відділу загального діловодства
Управління організації документообігу та архівної справи департаменту
бек-офісу АТ «Ощадбанк»:
- Реєстрація, проходження та контроль виконання вхідної
кореспонденції від юридичних та фізичних осіб, яка надійшла поштою,
електронною поштою, спецзв’язком, або доставлена кур’єром.
- Здійснення реєстрації вхідних та вихідних документів з обмеженим
доступом (БТ, КТ).
- Контроль за підготовкою та оформлення документів, за їх своєчасним
виконанням.
- Відправлення вихідної кореспонденції через АТ «Укрпошта»,
Державне
- підприємство спеціального зв’язку або електронною поштою.
З 15.05.2019 по 15.12.2022 головний фахівець сектору діловодства відділу
БЕБ та ГО:
- оформлення юридичних справ по зарплатним проектам, поточних,
депозитних рахунків, та фізичних осіб по БПК в архівні справи. Для
передачі справ до архіву на збереження.

з 18.04.2016 по 22.10.2018 Філія ПАТ «Державний ощадний банк України»
в м. Одесі,
головний економіст сектору супроводження рахунків юридичних осіб
відділу бек-офісу:
- повний спектр операції: Обробка документів, відкриття та супровід
рахунків юридичних осіб , за поточними, депозитними рахунками юридичних
осіб, операції за кредитами юридичних осіб; за гарантіями та акредитивами,
виданими/відкритими на користь та за заявами юридичних осіб; за картковими
рахунками юридичних осіб та операції з використанням платіжних карток; за
платежами від фізичних та юридичних осіб на користь юридичних осіб;
2

операції з іменними та дорожніми чеками, зношеними, пошкодженими
купюрами;
- забезпечення повного, вчасного та достовірного бухгалтерського обліку
операційної діяльності філії відповідно до чинного законодавства України, у
тому числі нормативних актів Національного банку України, та внутрішніх
нормативних актів Банку в межах функцій, покладених на відділ;
- супроводження послуг, що надаються юридичним особам, облік та
контроль операцій, перенесення нарахованих доходів за РКО юридичних осіб
на рахунки простроченої заборгованості (крім карткових), інформування про
виникнення простроченої заборгованості керівництво структурного
підрозділу з обслуговування корпоративного бізнесу, де обслуговується
клієнт;
- складання у встановлені строки статистичної та іншої звітності, в межах
функцій відділу і подання її керівництву філії, Головному банку,
територіальному управлінню НБУ, централізованим фондам та іншим органам
згідно з чинним законодавством України;
- виконання постанов про арешт коштів/зняття арешту з коштів на
поточних/депозитних рахунках юридичних осіб, платіжних вимог/інкасових
доручень на списання арештованих коштів з рахунків юридичних осіб;

З 14.05.2007 по 17.04.2016 працювала в Філія ПАТ «Державний ощадний
банк України» в м. Одесі
на посадах : Контролера- касира операційного відділу, бухгалтер сектору
обслуговування юридичних осіб операційного відділу.
-повний спектр операцій : складання договорів з клієнтами на обслуговування
індивідуальних сейфів , супровід клієнтів ,ведення рахунків поза балансовими
та балансовими касовими операціями ,перевірка правильності заповнення
документації ,облік планових та фактичних залишків, робота з рахунками
юридичних осіб у системі клієнт-банк.

Особисті якості: результативність, відповідальність, стратегія на розвиток,
здатність до командної роботи, системне мислення, орієнтація на якість,
орієнтація на результат, лідерство, відсутність судимості, непричетність до
корупційних скандалів.

Знання комп’ютерних програм (в т.ч. спеціалізованих баз даних): АБС ,MS
Office (Excel, Word, Outlook). Знання системи електронного документообігу
АСКОД, програми АТ «Укрпошта», Е-суд АСКОД.

Володіння іноземними мовами: російська, українська .

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: