Резюме від 2 квітня 2024 Файл

Tatiana

Інспектор відділу кадрів

Вік:
50 років
Місто:
Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

БОНДАРЧУК ТЕТЯНА АНДРІЇВНА

тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Особові дані:
Дата народження: 07.03.1974 р., заміжня, дочка 23 р.

Освіта:
1991 – 1996 – Чернівецький державний університет ім. Ю. Федьковича, філологічний факультет, спеціальність "Українська мова та література", філолог, диплом з відзнакою
1990-1991 – курси секретарів –друкарок

Досвід роботи:

2019 – теперішній час – ТОВ «КК «ДомКом Хмельницький» - інспектор з кадрів

2018 – січень 2019 –СВ-Клуб - інспектор з кадрів

1996 р. – липень 2018 р. – Хмельницьке обласне підприємство "Облпаливо" – з 2005 р. старший інспектор з кадрів, (1996-2005 рр. також на посадах: завідуюча канцелярією, відповідальна за архів, секретар-друкарка)
Обов’язки:
• ведення кадрового діловодства (оформлення прийому, переведення, звільнення працівників, щорічних, додаткових соціальних відпусток; ведення трудових книжок (є-трудові), книги обліку руху трудових книжок; складання графіка відпусток; табелювання робочого часу працівників, оформлення лікарняних листів в т. ч. є-лікарняні, ведення особових справ працівників; розробка наказів керівника з кадрових питань; складання статистичних звітів та звітів до центру зайнятості, визначення страхового стажу працівників, видача довідок про трудову діяльність, ведення військового обліку) в паперовому вигляді та занесення даних в 1С Бухгалтерія.
• розробка посадових інструкцій працівників, правил внутрішнього трудового розпорядку.
• робота з архівом документів підприємства, розробка номенклатури, описів справ.

Знання та навички:
1. Знаю Кодекс законів про працю України, нормативну базу трудового законодавства України.
2. Українською володію вільно, англійська – початковий рівень.
3. Впевнений користувач ПК (Word, Excel, PowerPoint, 1С Бухгалтерія 8.3 УПП, MEDoc, особовий кабінет ПФУ)
4. Володію первинними знаннями в бухгалтерії (по нарахуванню заробітних плат, відрахування та нарахуванню податків і т.ін.)
5. Маю досвід роботи з різними видами офісної оргтехніки.

Особисті якості: вважаю себе акуратною, врівноваженою, порядною, сумлінно, відповідально і скрупульозно ставлюсь до своїх обов’язків, звикла доводити всі справи до кінця, доброзичлива і чесна, не маю шкідливих звичок.
В умовах, коли швидкоплинно змінюються норми законодавства, не лінюсь займатись самоосвітою, відвідувати всі доступні кадрові онлайн семінари та вебінари.
При розгляді мого резюме, прошу акцентувати Вашу увагу не на мій вік, а на великий професійний досвід, знання та практичні навички, і як результат, на ту користь, яку я можу принести Вашій компанії.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: