Резюме від 26 квітня 2024 PRO

Денис

Директор, керівник проєктів

Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник проектів меблі

з 05.2022 по нині (2 роки)
М24 (Будівельна промисловість, деревообробка)

Директор Керівник проектів

з 04.2022 по 11.2023 (1 рік 7 місяців)
М-24, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

ПОСАДИ ОБОВЯЗКИ

Прийняти завдання від замовника або представника компанії з сторони замовника.

Співпраця з підрядниками-прорабами,будівельниками,дизайнерами.

Постановказ авдання дизайнеру, контроль виконання.

Погодження дизайну.

Прорахувння вартості.

Створення комерційної пропозиції.

Передача технічного завдання конструктору.

Контроль роботи конструктора над проектом (терміни та якість).

Створення кошторису замовлення.

Замовлення комплекуючих материалів, фурнітури ДСП, МДФ,

та всього необхідного для виробництва меблів.

Контроль термінів виготовлення замовлень.

Планування та контроль оплати замовлень.

Контроль та планування дати доставки,та переміщення комплектуючих та вже готових виробів.

Планування та контроль логістичних дій що до вишевказаного.

Контроль та корегування дій,та роботи монтажників,вантажників,та збиральників меблів.

Контроль та перевірка якості виконаних робіт.

Підписання атів дефектовки,та актів прийому-передачі замовником.

Передача виробів,та обь'єкта замовнику

Керуючий мережі магазинів

з 12.2014 по 12.2021 (7 років)
Меблі люстри обої, Київ (Роздрібна торгівля)

ПОСАДИ, ОБОВ'ЯЗКИ:

Підбір персоналу відповідно до встановлених стандартів цієї організації.

Навчання нових та підвищення кваліфікації вже працюючих співробітників.

Організація зборів та тренінгів, та всіляких курсів підвищення кваліфікації, для персоналу магазину.

Розробка та впровадження стратегій залучення свого сегменту клієнтів.

Організація, планування та загальне оперативне керівництво діяльністю відділів.

Забезпечення високого рівня знань продуктів, навичок та техніки продажів співробітниками відділу.

Організація процесів прямого продажу, підвищення їх ефективності.

Розробка та впровадження регламентів роботи, відстеження їх ефективності та своєчасне коригування.

Розробка акційних пропозицій для клієнтів,та інших заходів, спрямованих на збільшення продажів;

Контроль за відвантаженням та отриманням товару, персоналом магазину по відділах.

Контроль за виконанням мерчандайзингу продавцями згідно з встановленими планограмами.

Залучення представників виробника для інструктажу продавців щодо якості,а також повернення та умов обміну товару, у відділах вищезгаданого магазину.

Проведення зборів, складання графіків продажу.

Складання робочого графіка для вантажників та установників, індивідуального маршруту відвідувань за адресами доставки.

Забезпечення якісного обслуговування покупців.

Аналіз економічних показників роботи магазину, розробка та впровадження заходів щодо їх покращення.

Заступник дирректора

з 02.2011 по 10.2014 (3 роки 8 місяців)
МК.Сальс, Дніпро (Будівельна промисловість, деревообробка)

ПОСАДИ ОБОВ'ЯЗКИ:
Підбір та організація співробітників у процесі виробництва.

Контроль та здійснення закупівель, матеріалів, для виробництва.

Відкриття мережі нових салонів-мгазинів меблів. (корпус,м'ягка)

Підбір будівель, що відповідають корпоративним стандартам.

Укладання договорів оренди, та суб-оренди будівель, та приміщень придатних для відкриття торгових точок.

Проведення зборів та тренінгів для персоналу магазинів.

Контроль за розміщенням товарів продавцями за встановленими стандартами .

Контроль виконання планів встановлених персоналу магазинів. Проведення ревізій з відділів та складання індивідуальних графіків та планових показників по кожному співробітнику.

Розрахунок ефективності роботи кожного працівника. Керівництво фінансово-господарською діяльністю підприємства.

Розробка та складання поточних планів матеріально-технічного забезпечення та збуту продукції.

Вжиття заходів щодо ресурсозбереження, поліпшення економічних показників, підвищення ефективності діяльності підприємства, зміцнення фінансової дисципліни.

Консультації менеджерів та спеціалістів з фінансового планування, збуту, продажу; контроль їх роботи, з наступною координацією розробки маркетингової стратегії.

Забезпечення своєчасного складання кошторисно-фінансових та інших документів,

Контроль за фінансовими та економічними показниками діяльності підприємства, витрачанням фінансових коштів.

Організація переговорів від імені підприємства із контрагентами підприємства.

Забезпечення своєчасної оплати праці працівникам.

Провідний Менеджер по роботі з клієнтами

з 01.2010 по 02.2011 (1 рік 1 місяць)
МК Сальс, Дніпро (Роздрібна торгівля)

ПОСАДИ ОБОВ'ЯЗКИ: Обговорення з клієнтом, і прихід до спільного знаменника, оптимально-відповідного йому матеріалу, кольору, ціни, його індивідуальні побажання та переваги.

Виїзд за адресою до клієнтів, завмір, консультація клієнтів щодо безпосереднього місця встановлення-для досягнення оптимального результату.

Складання остаточного ескізу, з'ясування всіх нюансів та питань щодо даного виробу з виробництвом.

Після коригування з вищезгаданими співробітниками, цей проект проходить остаточну презентацію у замовника і віддається у виробництво.

Економіст відділення банку

з 12.2007 по 01.2009 (1 рік 1 місяць)
КБ. Фінанси та кредит, Кривий Ріг (Фінанси, банки, страхування)

ПОСАДИ ОБОВ'ЯЗКИ: Залучення клієнтів зокрема приватних підприємців на Вище зазначений банківський продукт.

Оформлення договорів, актів прийому-передачі банківського обладнання, встановлення комісійної винагороди за цю послугу. Активний пошук нових торгових точок. Оцінка (Т.Т) та її класифікація. Інструктаж працівників – щодо експлуатації банківського обладнання. Контроль виконання поставлених завдань та планів у цьому напрямі, начальниками відділень Криворізької філії, та міст Жовті води, та Нікополь.

Організація тренінгів та зборів щодо поставлених завдань та планів у цьому напрямі банківських послуг.

Інженер відділу збуту

з 04.2007 по 07.2008 (1 рік 3 місяці)
АО Електроград, Кривий Ріг (Енергетика)

ПОСАДИ ОБОВ'ЯЗКИ: Організація вантажно-розвантажувальних робіт, оформлення супроводжуючої документації, контроль комплектації продукції, що супроводжується.
Оповіщення клієнтів, які отримують продукцію в телефонному режимі, уточнення термінів доставки, вибір максимально відповідного маршруту та терміну доставки.
Контроль складських приміщень, переміщення продукції зі складу на склад, реалізація готової продукції зі складу оптом та в роздріб. Співпраця з відділами – постачання, комерційним відділом.

Освіта

Еуфімб

Економіка та Менеджмент, Київ
Вища, з 2001 по 2006 (5 років)

Знання і навички

MS Word Вождение авто MS Excel Уміння аналізувати Управлінські навички Управління будівельними проєктами Ведення CRM Trello Управління проєктами (виробництво)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: