Резюме від 10 грудня 2023 Файл

Сергій

Керівник відділу продажу, тімлідер, супервайзер, тренер з продажів

Вік:
36 років
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 6 сторінок

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Шкарлат Сергій Вікторович
Вік: 34 роки
Сімейний стан: у шлюбі
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Telegram: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Skype: live:fb8a3f308ec68fed

Освіта
У 2008 році закінчив Дніпропетровську Державну Фінансову Академію та здобув вищу освіту за спеціальністю "Фінанси", кваліфікація - спеціаліст з фінансів.

У 2009 році закінчив курси Дизайну Меблів та Інтер'єру в Академії 3-D Дизайну "Butterfly".

Особисті якості:
Відповідальний, цілеспрямований, легко навчається, комунікабельний, надійний. Веду здоровий спосіб життя, шкідливих звичок не маю.

Додаткові навички. Досвід у програмах:

Adobe Photoshop, 3D-MAX, Maia, Auto Cud, Microsoft Word, CRM, Exel, GoogleDoc, Sony Vegas, Sound Fordge, офісний пакет, месенджери, телефонія. Робота із офісною технікою.

Досвід роботи

• Червень 2023 — Жовтень 2023 працював Проектним Менеджером у аутосорсинговому Call- центрі JV , на відділі Товарного Бізнесу
Функціональні Обов'язки :
1.) Створення та навчання відділу продажів з 0
2) Адаптація менеджерів під проекти замовника
3) Розробка та впровадження Регламентів
4) Написання та впровадження скриптів під вимоги замовника
5) Організація та моніторинг роботи діючої команди. Побудова Статистики за та аналіз показників по відділу стосовно кожного з проектів

6) Ведення документації та звітів про прогрес проєкту.
Аналіз данних та виявлення можливостей для подальшого вдосконалення процесів.
7) Створення навчальних матеріалів по діючим проектам. Ведення Графіків та створення Гугл таблиць з метою контроля основних та показників відділа. Синхронізація та затвердження графіків менеджерів з метою рівномірного розподілення навантаження та вхідного трафіку
8) Прослуховування дзвінків та аналіз діалогів по менеджерам з метою дотримання всіх стандартів якості по проекту замовника
Аналіз діалогів для виявлення причин зниження основних показників та конверсій. Видача робочих інструментів.
9) Аналіз , планування та організація ресурсів , засобів та графіку проєкту.
• Квітень 2023 — Червень 2023 працюва Тім Лідом у Компанії FARM-CALL, віддаленому Контакт-Центр, що спеціалізується на реалізації БАДів
на відділі холодних продажів та повторних продажів.
Функціональні Обов'язки :

Управління командою операторів із 10 менеджерів

Проведення контрольних вимірів ефективності операторів. Контолі

операторів на лінії. Проведення Зворотнього зв'язку та звітності

щодо виконання планових показників.

Вигрузка та розподілення бази між операторами. Корректвання скриптів

Адаптація стажерів та вигрузка операторів в лінію.
Розподіл операторів відповідно до вхідного трафіку.
1. • грудень 2022 - березень 2023 працював Тім Лідом у Компанії MAX-CALL, міжнародному віддаленому Контакт-Центр, що займається реалізацією товарів пов’язаних з красою, здоров’ям. ( Горяча то Холодна база)
Функціональні Обов'язки :
Управління командою операторів від 10 до 20 осіб. Проведення контрольних вимірів ефективності операторів. Контолі операторів на лінії. Проведення Зворотного зв'язку та звітності щодо виконання планових показників.
Розподіл операторів відповідно до вхідного трафіку.
Ведення дорожньої карти за стажерами, що заступили в лінію протягом випробувального терміну.
1) Проведення роботи над помилками з операторами (стажерами).Прослуховування дзвінків
Доопрацювання та покращення скриптів (редагування скриптів);
Проведення роботи над помилками з операторами (стажерами);
Проведення загальних зборів зі своїми підлеглими та розподіл графіка на кожного окремого оператора. Адаптування стажера в колективі;
• Робота з супервайзером над стратегією підвищення показників відділу.
Контроль виконання денних планів по відділу та основних показників (Апрув, конверсія, виконання KPI, середній чек)
Комунікація з відділом аудиту, НR-відділом та відділом навчання для підвищення продуктивності роботи колл-цетру. Ведення Google Таблиць, ведення графіків та складання звітів, робота з телефонією та CRM (Best-Sell, VoIP Time)
• квітень 2022 — листопад 2022 працював менеджером на “холодній” базі в компанії з продажу БАДІВ Call-Sales. Робота з LagoonCRM
Обов'язки: Робота з лідами( замовленнями ) на яких була відмова клієнтів по гаряий базі. Оформлення замовлень з відмов. Тобто переконати людину у тому, що продукція їй потрібна і довести клієта до оформлення а також зацікавити в довгостроковій перспективі для подальших продажів. Також робота с постійними клієнтами.
грудень 2021 - початок березня 2022. в компанії Natline, в кол-центрі з продажу БАДІВ на відділі холодних продажів, перепродажів та дод. Продажів. Робота з LagoonCRM, Exel та Google
Обов'язки: Продзвонення бази клієнтів, ведення переговорів та оформлення замовлень. Робота з CRM та Exel. Виконання місячних та денних планів продажів , Збільшення показників середнього чека

• червень 2021 - кінець грудня 2021. Супервайзер в компанії ФОП Іванов, в кол-центрі з продажу БАДІВ на відділі холодних продажів, перепродажів та доп. Продажів. Робота з LP CRM, Exel та Google Docs.
Обов'язки:

Контроль роботи операторів, ведення статистики, складання звітів, прослуховування дзвінків та коригування операторів, допомога в написанні скриптів, контроль виходу операторів за зміну та ведення графіка, надання доступу до скриптів та базової інформації з продукції, мотивація співробітників та збільшення базових показників, пошук та навчання нових співробітників, ведення листування в Телеграм, здійснення контолю якості операторів колл-центру та організація робочих питань, ведення робочого чату та контроль співробітників, виконання місячного та денного плану
Досягнення:
1) Зібрав та навчив відділ із сильних продажників з нуля
2) Збільшення базових показників продажів на 40%, а також показників MBO

3) Виконання та перевиконання денних та місячних планів
4) Розробка та впровадження ефективних скриптів орієнтованих на продаж
5) Пропозиція допомоги керівництву КЦ у модернізації відділу та закупівлі ефективних офферів

6) Мотивував відділ продажу на більш продуктивну та якісну роботу своїм особистим прикладом та організаторськими здібностями

7) Навчивши співробітників роботі в новій СРМ з нуля та прокачав їх сильні сторони

8) Профілактика та мінімізація вигорнання серед співробітників КЦ та створення комфортної робочої атмосфери
9) За годину роботи штат співробітників збільшився з 0 до 7 осіб
10) Особистий підхід до кожного менеджера та складання особистого плану
11) Здобувши новий досвід роботи на керівній позиції та прокачавши свої особисті та професійні якості

• вересень 2020 - червень 2021. Менеджер з продажу у компанії FamilyFarm, в кол-центрі. Продзвін бази клієнтів, ведення переговорів та оформлення замовлень. Робота з CRM та Exel.
• липень2019 – жовтень 2020. Оператор в інтернет магазині з роздрібної торгівлі. Основне завдання - продаж додаткових товарів, апсейл і кросейл. Віддалена робота в CRM та іп-телефонії.

• 2019 квітень – липень 2019р. Менеджер з продажу у компанії One Trend, в сегменті b2c. Консультування та продаж товарів народного споживання. Робота у віддаленій формі через CRM.

• 2018 липень – квітень 2019р. Менеджер з продажу у компанії K Traff, в кол-центрі. Продзвін бази клієнтів, ведення переговорів та оформлення замовлень. Робота з CRM та Exel.

• 2018 травень – червень. Менеджер з продажу віконних конструкцій Steko. Консультування, створення у програмі макета віконних конструкцій, висновок

• Консультування, створення у програмі макета віконних конструкцій, укладання договорів, розрахунок клієнтів.

• 2018р. Січень – квітень. Менеджер з продажу натяжних стель у компанії GARPUN. Прямий активний продаж, пошук нової бази, розміщення реклами на інтернет майданчиках.
• 2017-2018рр. ПрАТ «Нова Лінія». Продавець Непродовольчих Товарів відділу Декор (лакофарбова продукція), продавець відділу ''Електроінструмент''. Активні продажі, спілкування з покупцями згідно скрипту та якісне обслуговування, надання консультацій щодо продукції свого відділу, ротація товарів на полиці гіпермаркету, виконання доручень керівника відділу, виконання планових показників, виведення бази "Мертвого товару"

• 2016-2017рр. АТБ - Маркет. Продавець-консультант. Викладання товарів згідно з планограмою, контроль залишків на складі, перевірка цінової політики та наявності цінників, перевірка та контроль термінів придатності, формування товарного запасу на складі).

• 2015р. компанія "Стиль Д", магазин "ProStor". Фахівець із продажу (парфумерія). Активні продажі та залучення покупців, збільшення планових показників.

• 2015 Bartolomeo Creative Club. Дизайн та оформлення газонів та дерев за допомогою садового інструменту, виконання доручень головного дизайнера догляду за рослинами.

• 2014 р. Лабораторія Гідро-Метео Центру (ГМЦ), технічний спеціаліст зі збору інформації (робота з хімічними реагентами, зразками та пробами та їх аналіз на спеціальному обладнанні, налаштування та перевірка обладнання).

• 2013 р. Оператор Сall-Centr ''Private Bank'' у відділі онлайн – чат. Консультації клієнтів у всій лінійці банківських продуктів.

• 2012 р. Оператор Call-Centre ''Homer Software House'' вихідна лінія (вихідний обдзвон холодної та гарячої клієнтської бази, активні продажі).

• 2011 р. Торговий представник компанії ''KNAUF'' в магазин "Епіцентр" (контроль торгових точок по мережах магазинів Будматеріалів, розширення місць для продукції на торгових полицях гіпермаркетів, робота з промоутерами та мерчандайзерами, робота з ПОС-матеріалами, проведення та організація акцій, просування товарів, формування звітів).

• 2009-2010рр. Маркетингова Компанія ''NSP'' (сфера Здоров'я та Краси).
Старший Менеджер, Супервайзер (команда з 5-6 осіб), прямі та непрямі продажі, обхід точок, менеджмент, складання та коригування скриптів для промоутерів, проведення семінарів з метою залучення аудиторії та збільшення продажів, проведення нарад з новими співробітниками, організація та складання планів роботи на цей період).

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: