Наталья
Бухгалтер, економіст
- Вік:
- 41 рік
- Місто:
- Запоріжжя
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10180690
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Моб. телефон: [
e-mail: [
Дата народження: 11.10.1982 р.
Сімейний стан: незаміжня, донька 2012 года
Проживання: м.Запоріжжя
МЕТА
• Пошук роботи у сфері фінанси, кадри, логістика:
1. Бухгалтер;
2. Економіст;
3. Відділ кадрів;
4. Логіст.
Тип: Постійна
Зайнятість: повна
Освіта
• Запорізький інститут державного та муніципального управління – 2005 р.-2006 р.
Післядипломна освіта
спеціальність: фінанси
кваліфікація: спеціаліст з фінансів.
• Запорізький державний університет - 1999 р. - 2004 р.:
філологічний факультет
спеціальність: українська мова та література
кваліфікація: вчитель української мови та літератури.
ТРУДОВА ДІЯТЕЛЬНІСТЬ
• 08.07.2019 – економіст, ФОП Мілаєнко Н.Ю.
• 14.03.2018-04.07.2019р. – економіст, ФОП Горшкова Н.Г.
• 02.02.2016–10.10.2016р.– экономіст 1 категории, АРЗ СП ГУ ДСНС України у Запорізькій обл.
• 01.2015-02.2016рр. - декрет
• 02.2010 - 2014рр.- Приватний підприємець (магазин дитячих товарів)
• 2009 - 02.2010 рр. – экономіст, ТОВ «Фірма «Крансервіс»
• 2006 - 2008 рр. – бухгалтер, ТОВ «Фірма «Крансервіс»
• 2005 - 2006 рр. – секретар, ТОВ «Фірма «Крансервіс»
• 2004 - 2005 рр. – менеджер - консультант.
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ`ЯЗКИ
-укладання договорів та контроль термінів виконання договірних зобов'язань;
-організація вантажних перевезень по Україні, пошук замовників (перевезення вантажу);
-планування рейсів, координація роботи водіїв;
- закриття договорів (оформлення актів,рахунків,платежів);
- підготовка періодичної звітності у встановлений термін;
- облік коштів, що надходять;
- облік витрат;
- складання планових і фактичних калькуляцій собівартості (виконаних послуг);
- Проведення переговорів із замовниками;
-контроль з оформлення всієї необхідної документації на послуги підприємства;
- Отримання необхідних підприємству довідок, листів, підтверджень, виписок
- складання бухгалтерської та фінансової звітності;
- ведення обліку та звітність щодо ДП;
- нарахуванні з/п, відпустки;
- сплата податків
-оформлення наказів про прийом, звільнення, відпустки; облік паспортних даних співробітників, відомостей про дітей; ведення табеля обліку робочого часу; штатний розпис
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
- маю водійське посвідчення кат. В.
- безпеку корпоративних секретів гарантую.
- маю закордонний паспорт
- робота в програмах MEDOC, податковий кабінет,
Інші резюме цього кандидата
Запоріжжя
Сапронова Наталія Вікторівна Моб. телефон: e-mail: Дата народження: 11.10.1982 р. Сімейний стан: незаміжня, донька 2012 года Проживання: м.Запоріжжя МЕТА • Пошук роботи у сфері фінанси, кадри, логістика: 1...
Схожі кандидати
Менеджер, ревізор, податківець, економіст, бухгалтер
30000 грн, Запоріжжя, Дніпро
,
ще 3 міста
Оператор ПК, бухгалтер з первинної документації, економіст банку
Запоріжжя, Дистанційно
Бухгалтер, економіст, аудитор
Запоріжжя
Бухгалтер, экономист
Запоріжжя
Фінансист, бухгалтер, економіст, керуюча
Запоріжжя
Экономист, бухгалтер, аудитор
20000 грн, Запоріжжя, Івано-Франківськ
,
ще 3 міста