Резюме від 13 березня 2024 Файл

Ірина

Recruiter, Project Manager, HR Business Partner

Вік:
37 років
Місто проживання:
Рівне
Готовий працювати:
Київ, Львів, Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ЗНАЙОМТЕСЯ, ІРИНА!

Я люблю працювати з людьми, знаходити таланти та розвивати успішні
команди! Мені вдається допомагати керівникам компаній легше і ефективніше
працювати з персоналом, налагоджувати внутрішні комунікації, сприяти
позитивній корпоративній культурі й зацікавленості працівника в
довгостроковій та плідній співпраці. Мій професійний девіз “Немає нічого
неможливого!”

ДОСВІД РОБОТИ

ПРОЕКТНА РОБОТА, РІВНЕ
Квітень 2015 – дотепер

ІРИНА
Project-manager в ІТ-компанії (2022)
• Управління проектною групою;
• Контроль за строками виконання завдань за проектом.

СОБОТЮК
Консультант з розвитку персоналу (2015 - 2023)
• Визначення індивідуальних мотиваційних потреб співробітника та
консультування керівників стосовно підвищення ефективності роботи
співробітника;
RECRUITER, • Співпраця з Тренінговим центром “Лотос-Інвест”.
• Коучінг.
PROJECT MANAGER,
HR BUSINESS PARTNER Керівник напрямку “HR і стандартизація процесів”. Стартап-компанія в
туристичній сфері (квітень - серпень 2023)
• Налаштування HR-процесів:
ПЕРСОНАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ • Визначення потреби та підбір всього необхідного персоналу для роботи
новоствореної компанії (7 осіб);
Місто: Рівне
• Онбординг (адаптація) персоналу (розробка плану онбордингу,
Дата народження: 05.11.1986
наставництво, доступ до внутрішньої інформації, документації, стандартів та
Контактні дані: моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»),
правил компанії, підтримка вирішення проблемних професійних ситуацій,
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
координація роботи та отримання зворотного зв'язку;
Сімейний стан: заміжня, 2 дітей
• Матеріальна і нематеріальна мотивація персоналу (тестування, особисті та
онлайн-зустрічі, надання рекомендацій керівникам стосовно мотиваційних
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ профілів працівників, ведення комунікації з ними та мотивації задля їх
Комунікабельність, лідерські якості, ефективної роботи та розвитку бізнесу в цілому;
організаторські здібності, вміння розробити і • Оцінка персоналу, визначення відповідності вимогам займаної посади та
реалізувати проєкт, відповідальність, стандартам;
цілеспрямованість, гнучкість, позитивне • Формування кадрового резерву;
ставлення до життя, бажання постійно • Комунікація з колегами з маркетингу, продажів, фінансів для створення
самовдосконалюватися. найбільш ефективної моделі діяльності компанії;
Хобі: психологія, дизайнерський малюнок. • Розробка стандартів та правил компанії: стандарти сервісу, внутрішніх
комунікацій, проживання, експлуатації та обслуговування, звітності, чек-лісти,
оціночні листи.
ОСВІТА • Координація та контроль роботи адміністраторів.
2004 – 2009 – Національний університет водного • Підготовка звітів про господарську і фінансову діяльність компанії.
господарства та природокористування, факультет • Результат - успішні показники роботи компанії за сезон.
менеджменту. Спеціальність “Управління
персоналом та економіка праці”. Диплом магістра МІЖНАРОДНИЙ КАДРОВИЙ ХОЛДИНГ “АНКОР”, КИЇВ
з відзнакою, кваліфікація “Менеджер-економіст”.
Листопад 2014 - січень 2023
ДОДАТКОВА ОСВІТА Консультант з підбору персоналу (напрямок In-House: бухгалтерія, фінанси,
юриспруденція, HR). Річне виконання плану - 125 %.
2023 – Genius, курс “HR-manager” Пошук та підбір персоналу для міжнародних та українських компаній:
2014 – 2015 – курс “Робота з кандидатом”, Переговори з клієнтами-компаніями, координація процесу комунікації між
“Робота з клієнтом” відповідно до міжнародних клієнтом та кандидатом;
стандартів. Розробка ефективної рекрутингової кампанії (алгоритм підбору персоналу,
2008 – 2011 – цикл тренінгів “Як стати успішним формування профілю посади та моделі компетенцій, визначення технології
та побудувати кар'єру”, “Формування пошуку персоналу, вибір методів і каналів пошуку; правила написання
індивідуального плану професійного розвитку”, оголошень);
“Технологія ефективних продажів”. Проведення професійних інтерв'ю, тестування, кейси.
2006 – Всеукраїнська школа молодіжних лідерів, Аналіз та інтерпретація інформації; визначення найбільш підходящих
сертифікат “Комунікатор”. кандидатів та презентація їх замовникам; підготовка і вручення job-offer.
Проведення внутрішніх тренінгів для співробітників, а також для
міжнародної організації AIЕSEC на тему “Мова жестів на співбесіді”.
ГРУПА КОМПАНІЙ “РУБІН”, КИЇВ
Січень 2012 – Вересень 2014

До групи компаній входить міжнародний бренд ColorWay, магазини ІТ-техніки, консалтингова компанія “Кристюк і партнери”,
ресторанний бізнес, фотостудія, соціальний проект FreeArt.
Консультант з розвитку бізнесу, HR-manager
Консалтингові послуги - експрес-діагностика компаній-партнерів, аналіз організаційної структури, рекомендації щодо розвитку
персоналу та компанії в цілому;
Пошук та підбір персоналу для групи компаній;
Формування корпоративної культури компанії;
Адаптація, індивідуальна мотивація та розвиток персоналу;
Організація та проведення навчання персоналу;
Розвиток творчого соціального проекту Freeart з підтримки талановитих людей у ​різних напрямках мистецтва;
Організація семінарів, тренінгів тощо;
Підготовка статей, прес-релізів, презентацій.

УКРАЇНСЬКА АКАДЕМІЯ БІЗНЕСУ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА, КИЇВ
2009 - 2010

Викладач дисципліни “Основи бізнесу та підприємництва” (за сумісництвом)

ТОВ “УІП”, КИЇВ
Липень 2007 - Січень 2012
Project Manager
Розробка та участь в реалізації інноваційних, інвестиційних, соціально-економічних та екологічних проектів задля забезпечення
сталого розвитку території; залучення інвестицій на розвиток території (малі та середні міста, райони, регіони). Щорічно
розробляла від 15 до 20 інноваційних проектів, на їхню реалізацію залучила понад 2 млн. грн. Підготувала низку концепцій,
програм, планів робіт із розвитку людських ресурсів, ефективного використання природно-рекреаційних та культурно-історичних
ресурсів, розвитку туризму (Тернопільська обл., АР Крим та ін.), створення нових об'єктів інноваційної інфраструктури (у т.ч. Центру
професійного розвитку та кар'єри, Туристично-інформаційного центру (публікації у журналі “Новини турбізнесу”), інноваційно-
інвестиційної моделі розвитку, формування ефективної молодіжної політики на місцевому рівні, стратегії розвитку сільських
населених пунктів та ін.;
Навчання представників органів місцевого самоврядування. Провела цикл семінарів-практикумів, презентацій та консультацій для
представників органів місцевого самоврядування з питань проектного принципу роботи та залучення позабюджетних інвестицій;
Проведення тренінгів для студентів та випускників ВНЗ. Брала активну участь у створенні та налагодженні діяльності Центру
професійного розвитку, працевлаштування та кар'єрного зростання при вишах України. Провела низку тренінгів та індивідуальних
консультацій для студентів ВНЗ України з питання професійного та життєвого самовизначення, побудови кар'єри та досягнення
успіху – Острозька академія, НУВГП, УАБП та ін.;
Проведення маркетингових досліджень, соціологічних опитувань, інтерв'ю, статті у ЗМІ;
Організація заходів.

ПУБЛІКАЦІЇ

Співавтор аналітичного документу “Сталий розвиток міст за участі громад” у співпраці з “Муніципальною програмою
управління та сталого розвитку” ПРООН в Україні http://msdp.undp.org.ua/data/publications/zvit.pdf
- “Як знайти роботу? Практичні рекомендації для студентів та початківців» (ексклюзив для delo.ua)
“Робота влітку: як підвищити продуктивність та кар'єрну планку”
”5 кроків для професійного зростання ваших працівників"

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: