Ніна
Менеджер з адміністративної діяльності
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 49 років
- Місто проживання:
- Дніпро
- Готовий працювати:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/1019884
Досвід роботи
Менеджер
з 07.2019 по 05.2022
(2 роки 10 місяців)
ТОВ ОМЕГА, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Робота з підрядними організаціями :
-укладання договорів,
-контроль якості виконаних робіт;
-перевірка актів виконаних работ.
-підготовка тендерного завдання;
-забезпечення торгових точок
необхідним для життєдіяльності;
-перевірка кошторисів на роботи та витратні матеріали;
-бюджетування проєктів.
Впровадження проектів щодо покращення та систематизації бізнес-процесів.
Адміністратор
з 04.2018 по 07.2019
(1 рік 3 місяці)
QFM, Дніпро (кейтерінг, клінінг)
Найм персоналу; складання графіків виходу на роботу; табелювання співробітників; складання заявок на матеріали; звітність ; контроль якості.
Аналіз ринку.
Підготовка до тендерної документації.
Розробка та впровадження проектів з "0".
Адміністратор магазина
з 12.2013 по 02.2018
(4 роки 2 місяці)
Воїнторг, Киев (торгівля)
-Забеспечення життєдіяльності торгової точки;
-звітність;
-складання графіків виходу працівників;
-відповідальність за показники торгівельної діяльності.
Комерційний директор
з 09.2011 по 11.2013
(2 роки 2 місяці)
ЧП Гастелло О.М., Дніпро (опт та роздріб кондитерських виробів, хімічних речовин)
Обов'язки – повний комплекс робіт з управління магазинами (підбір та створення команди (40 співробітників), вирішення всіх організаційних питань, повний комплекс переддоговірної та договірної роботи (безпосередня робота з клієнтами (продажу - опт та роздріб)), укладання та ведення договорів з постачальниками/клієнтами , планування поставок, контроль продажів, облік надходжень продукції, робота з документами ЗЕД, митне оформлення. Організація складського обліку та зберігання продукції.
Директор регионального відділення
з 03.2009 по 04.2011
(2 роки 1 місяць)
ПП"Геолайф", Дніпро (оформлення земельних ділянок)
Організація підприємства з "0":
-підготовка документів до реєстрації;
- підбір кадрів;
-підготовка та затвердження штатного розкладу та посадових окладів, умов стимулювання праці, функціональних обов'язків робітників ;
- розробка, експертиза, погодження проектно-кошторисної документації, введення в експлуатацію та ін.;
- організація та координація роботи служб, підрозділів та філій .
Освіта
ДГТУ
Фінанси та кредит, Дніпродзержинск
Вища, з 2002 по 2007 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
курси водіїв
2001 рік
курси англійської мови
6 месяцев
оцінювач
12 месяцев
курси з практичної психології
8месяцев
Знання і навички
Знання мов
Французька — середній
Додаткова інформація
Комунікаційна, відповідальна,. інтелігентність, порядність, відповідальність, цілеспрямованість, вміння працювати в команді, стресостійкість, аналітичний склад розуму, вміння працювати з документами.
Схожі кандидати
Sales manager, project manager, business development manager, bid manager, manager of procurement
Київ
Керівник середньої ланки, менеджер, помічник керівника
19000 грн, Київ, Ірпінь
Керівник середньої ланки, менеджер з продажу
Київ
Керівник середньої ланки, адміністратор
25000 грн, Київ
Администратор, руководитель среднего звена
Київ, Дистанційно
Офис-администратор, менеджер по административной деятельности
Київ