Резюме від 11 квітня 2024 Файл

Леся

Економіст, адміністратор

Вік:
38 років
Місто:
Тернопіль

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Бац Леся Петрівна

Адреса:
46000, м. Тернопіль, вул. С. Будного, 32/85
Моб. телефон:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Рік народження:
1985

Ціль: високооплачувана робота з можливістю кар’єрного росту.

Освіта:
2002-2007 – Тернопільський національний економічний університет, Інститут міжнародного бізнесу і менеджменту – магістр з міжнародної економіки; 2012-2014 – Тернопільський національний економічний університет, „Державна служба” – магістр з державної служби.

Досвід професійної та трудової діяльності:
03.09.2008 - 10.03.2009 – старший фахівець з операційної діяльності в банківській установі.
01.10.2010 -19.01.2015 – головний ревізор в контрольно-ревізійному управлінні (Державна фінансова інспекція).
20.01.2015 — по даний час робота в ТДВ „Зелене господарство” на посаді начальника планово-економічного відділу.

Посадові обов’язки:
• оформлення банківських документів згідно чинного законодавства, обслуговування вкладників та клієнтів банку, в тому числі оформлення договорів, довіреностей, відкриття, ведення та закриття розрахункових рахунків фізичних та юридичних осіб, прийом та виплата міжнародних грошових переказів, здійснення безготівкових операцій;
• участь в контрольних заходах (ревізіях, перевірках) фінансово-господарської діяльності з питань цільового та ефективного використання бюджетних коштів, а також збереження державного майна, достовірність введення бухгалтерського обліку;
• робота, пов’язана з аналізом та плануванням; складання актів виконаних робіт, ведення штатного розкладу, підготовка звітності, складання розрахункових цін на основні види діяльності, які використовуються на підприємстві (калькуляцій).

Знання і навики:
• українська мова: (вільно), російська мова: (вільно), французька мова: (базовий рівень); англійська мова (вивчаю);
• досвідчений користувач ПК: ОС Windows, MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook Express, Internet Explorer, Opera, Total Commander;
• обмін валют, перерахування коштів по безготівковому рахунку, відкриття пенсійних та депозитних рахунків для фізичних та юридичних осіб, нарахування відсотків по депозитних та пенсійних рахунках, оформлення депозитних, пенсійних договорів та договорів на розрахунково-касове обслуговування фізичних осіб, складала звіти по готівкових переказах;
• ревізія фінансово – господарської діяльності, аналіз та планування діяльності.
Особисті якості:
Спрямованість до професійного росту та самовдосконалення, цілеспрямованість, відповідальність, швидке вивчення інструктивних матеріалів, творчий підхід до вирішення проблем, аналітичне мислення, ініціативність, концентрація і розподіл уваги, планування та ефективний розподіл робочого часу, емоційна рівновага, порядність, чесність, комунікабельність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: