Резюме від 17 квітня 2024 PRO

Анна

Менеджер ресторану, 40 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор підприємства

з 01.2017 по 11.2023 (6 років 10 місяців)
ФОП Юр. Консалтинг, Київ (Юриспруденція)

Допомога в отриманні дозвільних документів

Адміністратор ТРЦ

з 03.2014 по 02.2017 (2 роки 11 місяців)
ТОВ "Компанія Нітеко" ТРЦ "Атмосфера", Київ (Нерухомість)

Забезпечення життєдіяльності торгового центру, господарська діяльність, комунікація з експлуатаційними службами. Контроль за виконанням завдань персоналу ТРЦ.
Робота з орендарями, контроль за своєчасними оплатами.
Виконання доручень керівництва.

Помічник керівника

з 11.2011 по 01.2014 (2 роки 2 місяці)
ЮК«Всеукраїнський експертно-ліцензійний центр», Київ (Юриспруденція)

Ведення переговорів з клієнтами, укладання угод, укладання та підписання договорів. Повний супровід клієнта та допомога в отриманні дозвільних документів (будівельні, медичні ліцензії, дозволи, сертифікати). Контроль за здійснення оплат. Документообіг підприємства. Виконання доручень керівника

Менеджер ресторану

з 10.2009 по 09.2012 (2 роки 11 місяців)
Більярдний клуб-ресторан "Шпіллер", Луганськ (Готельно-ресторанний бізнес)

Організація якісної роботи закладу, контроль за працею персоналу, якістю обслуговування, спілкування з гостями закладу та врегулювання конфліктних ситуацій. Підтримка сприятливої ​​атмосфери та комфорту.
Підбір персоналу, проведення співбесід та анкетувань при прийомі на роботу, розміщення відповідно до навичок та рівня кваліфікації, враховуючи особисті якості кандидата.
Закупівля товару, забезпечення витратними матеріалами, здійснення платежів, мінімізація витрат, ведення документації. Складання графіків, табелювання. Проведення інвентаризацій. Комунікація з комунальними службами. Організація та проведення заходів (турніри, фуршети, банкети).
Робота в 1С, R-Keeper.

Освіта

Межрегиональная Академия управления персоналом

Міжнародна Економіка; економіст, менеджер з персоналу, Вся Україна
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

Знання і навички

Організація роботи персоналу Урегулювання конфліктів Підбір персоналу Закупівля товарів Проведення інвентаризацій Організація заходів Робота з клієнтами Відповідальність Стресостійкість

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: