Резюме від 29 січня 2024 Файл

Наталія

Керівник відділу кадрів (HR)

Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Передерій
Наталія Олександрівна

Дата народження:

11.05.1984

Телефон:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

E-mail:

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
2003-2008 – Національна юридична академія України імені Ярослава Мудрого, м.Харків
Спеціальність - правознавство
Кваліфікація – юрист

Маю посвідчення Адвоката та здійснюю адвокатську діяльність. Член «Асоціації правників України».
Професійні напрямки:
Керівник з досвідом управління структурними підрозділами підприємств (юридична служба, кадрова служба, служба діловодства – як окремо так і одночасно):
- Юридичний напрямок – повна організація діяльності юридичної служби in-house, закриття визначення основних юридичних напрямків необхідних компанії, оптимізація юридичних служб, супроводження кримінальних проваджень, у тому числі супроводження допитів, обшуків на підприємстві, повернення вилученого майна, тощо, розробка будь - яких видів договорів, контрактів, оптимізація та спрощення розгляду та погодження договорів внутрішніми службами компанії, супроводження корпоративного управління компанії (розробка статутів будь-якої складності, змін до них, положень, організація та визначення порядку роботи органів управління компанії, побудова ефективного корпоративного управління в компанії), визначення та розробка будь – яких внутрішніх документів компанії, у тому числі антикорупційні програми, досудові врегулювання спорів, претензійно – позовна робота, розвиток відносин з корпоративними клієнтами, ведення переговорів, представництво в будь-яких державних установах, супроводження перевірок, співпраця з адвокатами, нотаріусами, виконавчою службою та ін.
- Кадровий напрямок – організація кадрової роботи, кадрового обліку, розробка організаційно структур, штатних розписів компанії, колективних договорів, посадових інструкцій тощо, ведення військового обліку на підприємстві, бронювання працівників, розробка контрактів, цивільно – правових договорів, проведення оптимізації штату, проведення скорочень працівників, розробка системи оплати праці, проведення звільнень без наслідків для компанії, врегулювання та супроводження трудових спорів, супроводження перевірок та ін.

Кількість працівників, які були в прямому підпорядкуванні – 20-30 осіб, кількість працівників підприємства – 360-380 осіб.

Трудова діяльність

Місце роботи
Строк перебування на посаді
Займана посада
1.Акціонерне товариство «Аграрний фонд»
2020 -
теперішній час
Директор департаменту юридичного та адміністративного забезпечення
(юридична служба підприємства, кадрова служба підприємства, методологічний напрямок, документообіг)
2.Адвокатське об’єднання "ПІ ДЖІ ЛО ФІРМ" ("PG LAW FIRM")
2019-2020
Старший партнер
3.Публічне акціонерне товариство «Аграрний фонд»
2015-2019
-Директор з правової роботи;
-Начальник управління правового забезпечення;
Основні функції:
• організація роботи структурних підрозділів;
• ведення переговорів в інтересах Товариства;
• участь та прийняття рішень щодо процесів Товариства;
• організація та повне супроводження правової та претензійної-позовної роботи Товариства;
• представництво інтересів Товариства в усіх підприємствах, установах та організаціях.
• захист інтересів Товариства та ін;
4.Міністерство аграрної політики та продовольства України

2012-2014
Департамент правової та законопроектної роботи
Начальник відділу законопроектної та нормативно-правової роботи;
Основні функції:
• організація роботи відділу, контроль за виконанням завдань та доручень;
• правова експертиза відповідності Конституції, законам, актам законодавства, проектів законів, актів законодавства для їх подальшого узгодження із заінтересованими центральними органами виконавчої влади, їх подальше внесення на розгляд Верховної Ради, Президента України і Кабінету Міністрів;
• розробка законодавчих та нормативно-правових актів.

5.Міністерство юстиції України

2009-2012
Департамент цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних ресурсів
Головний спеціаліст
Основні функції:
• розробка проектів законів та інших нормативно-правових актів їх правова експертиза;
• підготовка роз’яснень з питань фінансового законодавства державним органам, підприємствам, установам, організаціям та громадянам;
• аналітичне дослідження ефективності правового регулювання окремих сфер фінансового права, підготовка відповідних пропозицій.

Вільно володію українською мовою. Англійська розмовна.
Хобі – подорожі.
Особисті якості – цілеспрямована, високий рівень самоорганізації, відповідальна, вимоглива, комунікабельна, створюю чудовий професійний колектив за напрямком роботи.
Бажані вакансії та напрямки роботи – керівник юридичної служби/напрямку компанії, повне юридичне супроводження підприємства по договору надання юридичних послуг чи правової допомоги (аутсорсинг/повна зайнятість), керівник кадрової служби підприємства з веденням військового обліку.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: