Резюме від 25 квітня 2024 Файл

Рустам

Керівник виробництва

Вік:
50 років
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме

Дячук Рустам Олександрович

Дата народження

28 травня 1973 року
Місце проживання
місто Луцьк
Телефон
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан
одружений, троє дітей
Освіта
вища, Національна юридична академія України імені
Ярослава Мудрого, спеціальність правознавство

Роки роботи

Місце, посада, основні обов’язки
01.08.2017 по 15.02.2024
підприємство ліквідоване

начальник відділу економіки, маркетингу, закупівель та кадрового забезпечення Державне підприємство «Волинський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації»
ДП «Волиньстандартметрологія» - комерційне підприємство створене з метою надання послуг населенню, підприємствам, установам та організаціям в галузі метрології та метрологічної діяльності, стандартизації, сертифікації і оцінки відповідності, та випробування продукції, Засновником підприємства була держава в особі Міністерства економіки України.
Здійснював організацію, впровадження та контроль за формуванням бюджету підприємства, стратегічних планів. Доведення та контроль за виконанням планів виробничими підрозділами підприємства. Формування тарифів (вартості послуг). Займався пошуком клієнтів та укладанням договорів за бізнес – моделями В2В та В2С. Займався кадровою політикою на підприємстві. Крім того виконував обов’язки начальника юридичної служби – підготовка та укладання договорів (орієнтовно – 1500 на рік). Як Замовник і Учасник закупівель був Уповноваженою особою з закупівель на підприємстві. Підготовка пакету документів для участі в закупівлях, проведення торгів, укладання договорів. Контроль за виконанням договорів.
Згідно штатного розпису у відділі працювало – 5 осіб.
2012 по 31.07.2017
юридична практика
2011 – 2012
начальник управління транспорту та зв’язку Луцької міської ради
Організація перевезень автотранспортом загального користування (автобуси, тролейбуси), маршрутним таксі, розробка та винесення на затвердження транспортної схеми міста Луцька (маршрути, зупинки, транспортні розв’язки тощо). Заступник голови конкурсної комісії з організації транспортних перевезень в місті Луцьку.
Згідно штатного розпису в управління працювало – 5 осіб
2007 – 2011
директор Державного комунального підприємства «Луцьктепло»
Забезпечення потреб населення та інших споживачів тепловою енергією і гарячою водою. Реалізація на основі отриманого прибутку інтересів територіальної громади міста Луцька, а також економічних та соціальних інтересів трудового колективу.
Основні цілі діяльності:
-постачання пари, гарячої води та кондиційованого повітря (основна);
- діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах;
- монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування;
- будівництво трубопроводів;
- вантажний автомобільний транспорт.
Підприємство мало у виробництві 63 котельні та 51 тепловий пункт.
Трудовий колектив нараховував 1500 працівників.
За час перебування на посаді директора підприємства:
визнаний «Людиною року Волинського краю» в номінації «Професіонал року»;
визнаний державним керівником року за даними Державної статистики
кращим господарником року (профспілкою працівників ЖКГ, місцевої промисловості, побутового обслуговування населення України;
нагороджений відзнакою національного бізнес-рейтингу «Статус-нагорода «Професіонал галузі».
2006 – 2007
начальник юридичного управління Луцької міської ради
Підготовка рішень Луцької міської ради, виконавчого комітету Луцької міської ради, представлення інтересів Луцької міської ради та виконавчого комітету в судах загальної юрисдикції, господарських та адміністративних судах першої інстанції, апеляційних та касаційних судах.
Згідно штатного розпису в управлінні працювало – 8 осіб.
2005 – 2006
заступник начальника головного управління промисловості та розвитку інфраструктури Волинської обласної державної адміністрації

Згідно штатного розпису в управлінні працювало – 15 осіб.
2002 – 2005
ТзОВ «Укрподторг» - юрисконсульт, генеральний директор
Роздрібна торгівля алкогольними та кондитерськими виробами, господарчими товарами
Трудовий колектив нараховував 20 працівників.
2001 - 2002
ВКФ «Континіум-Льон-Крнтракт», ТзДВ «Континіум-Траст-Компані» - юрисконсульт
1996 – 2001
Ковельська міськрайонна прокуратура Волинської області – слідчий
1991-1992
Луцький автомобільний завод – слюсар ремонтник 3-го розряду, оператор установки, що працює під тиском 4-го розряду
За роки роботи
президент громадської організації «Федерація боксу місті Луцька» з 2014
депутат Луцької міської рад VI скликання (2010 – 2015 роки)
отримав подяки прокурора Волинської області, голови Волинської обласної державної адміністрації, голови Волинської обласної ради, Луцького міського голови, Луцької міської організації ветеранів, Федерації боксу України
Знання
Українська, російська – вільно
користувач ПК
Ділові якості
здатність знаходити у межах власної компетенції, наданих повноважень та засобів найкращий підхід до ситуацій та найкоротший шлях до досягнення мети, оперативно приймати рішення, послідовно забезпечувати їх виконання. Вмію організовувати роботу великого колективу.
Особисті якості:
націленість на результат, відповідальність, комунікабельність, здатність швидко навчатися, стресостійкість, активна життєва позиція, висока працездатність.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: