Резюме від 23 квітня 2024 Файл

Анна

Адміністратор, завідувач відділу, заступник керівника

Вік:
30 років
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Рудаченко Анна Олексіївна

адреса:м. Черкаси
вул. Піонерська 17 кв. 11
Моб.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

дата та місце народження: 09.11.1993 р., м. Донецьк

досвід роботи:

21.01.2021 -28.04.2023 Черкаський міський Палац молоді - Завідувач відділу з основних видів діяльності;
20.04.2019-10.08.2019 «ЧМР Департамент соц.політики - Молодший інспектор відділу кадрів
11.12.2017-31.03. 2019 «Dtech» - адміністратор ,менеджер-консульстант;
01.03.2015-29.01.2017 Агенція «Мир Торжества» заступник керівника; організатор,
івент менеджер.

Додатковий досвід:

14.09.2009-03.03.2010 Телеведуча рубрики «Зелена аптека» на телеканалі TV-Шпола
досвід у виборчих
кампаніях:

20.10.13-25.12.13 Керіввник відділу агітаційно - пропагандистської роботи окружного
194 округу незалежного кандидата М.М.Поплавського
освіта:
01 Київський Національний Університет Культури і Мистецтв
Спеціальність: менеджер органів державної влади та управління
(диплом бакалавра)

01.09.2000– 26.06.2010 Гімназія № 1, Шпола
Закінчення: атестат зрілості

мова: українська

знання комп’ютера: впевненний користувач ПК, MS-Office, external & internal Mail.

інтереси: флористика, оформлення свят;
людські якості: пунктуальність, комунікабельність, вміння працювати в колективі,
витримка та терпіння,бажання набувати нові знання.

Наявність автомобіля та права категорії В

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: