Резюме від 14 травня 2024 PRO

Вероніка

Керівник відділу маркетингу та комунікацій

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

КЕРІВНИК ГРУПИ МАРКЕТИНГУ ТА КОМУНІКАЦІЙ

з 03.2021 по нині (3 роки 2 місяці)
Амік Україна, ПІІ- мережа АЗК, Київ (Автобізнес та автосервіс)

Розробка методів просування бренду компанії, формування позитивного іміджу, підвищення обізнаності та лояльності клієнтів до бренду;
Розробка та реалізація короткострокової та довгострокової маркетингової та комунікаційної стратегій;
Ефективне управління командою. Взаємодія з крос-функціональними командами;
Підготовка та управління маркетинговим планом;
Менеджмент та контроль всіх проектів;
Планування рекламного бюджету, контроль його виконання;
Підвищення ефективності рекламних кампаній: розробка
спеціальних пропозицій та акцій, зовнішня та внутрішня реклами, IP- радіо, ТВ, продакшн студії, графіка, дизайн та анімація, поліграфія, POS-матеріали;
Робота з телеканалами, радіостанціями (виготовлення та розміщення відео реклами/аудіо-реклами);
Планування кампанії в контекстній та медійній рекламі, виробництво контенту, соціальні мережі, корпоративний сайт;
Пошук та робота з підрядниками;
Аналіз рекламної діяльності конкурентів та їх ресурсів;
Створення ідей, креативів для маркетингових кампаній, колаборацій.

КЕРІВНИК ГРУПИ МАРКЕТИНГУ

з 09.2006 по 05.2020 (13 років 8 місяців)
ТОВ "Юнівест ПреПрес", Київ (Видавництво, поліграфія)

Побудова та управління
командою, організація ефективної роботи та розподілення обов’язків;
Оптимізація робочих процесів;
Формування рекламного бюджету та його виконання;
Координація та запуск медіа-кампаній на різних носіях. Контроль виробництва креативів (зовнішня реклама, друк, digital).
Концепція залучення нових клієнтів;
Розміщення та контроль замовлень на рекламно-поліграфічні вироби,внутрішня та зовнішня реклами;
Робота з контрагентами: замовлення рекламної продукції, POS-матеріалів та брендової продукції;
Вибір технології виробництва, матеріалів і способів реалізації. Контрольякості, час виконання, логістика замовлень;
Документообіг в 1С та CRM;
Моніторинг кон'юнктури ринку та споживчих тенденцій.

МЕНЕДЖЕР З РЕКЛАМИ

з 01.2005 по 09.2006 (1 рік 8 місяців)
Видавничій дім "Максимум", Київ (Видавництво, поліграфія)

Пошук клієнтів, холодні дзвінки;
Продаж підписок ділового журналу "Компаньон" та "Стратегія";
Повне супроводження замовлень;
Рахунки та контроль оплати;
Виконання щомісячних планів;
Документообіг та звутність.

Освіта

Київський національний торгово-економічний університет

Обліково-фінансовий факультет, спеціальність "Фінанси", Київ
Вища, з 2002 по 2007 (5 років)

2002 – 2006 БАКАЛАВР - "ЕКОНОМІКА ТА
ПІДПРИЄМСТВО"
2006– 2007 МАГІСТР -"ФІНАНСИ"

Знання і навички

Неконфліктність Ведення переговорів Користувач 1С Уміння аналізувати Управлінські навички Стратегічне планування Ефективна комунікація; вирішення поставлених завдань Контроль та

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: