Резюме від 14 травня 2024 Файл

Ольга

Менеджер проектов

Вік:
46 років
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Никищенко Ольга Миколаївна

Адреса: м. Дніпро, ж/м Тополя-3
Моб. тел .: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта: Донецький державний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського
спеціальність - «маркетолог-економіст», фахівець.
Навички роботи з комп'ютером: Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint), Astor, Lotus, Directum, Outlook, Bitrix24, 1сПідприємство, Google Docs, ПриватДок, Photoshop, 3Dmax, Archicad та інші.
Менеджер проектів.
Досвід роботи:

• Менеджер з контролю якості закупівель та послуг ГО, участь в проектах. АТ КБ «ПриватБанк»
(Грудень 2020 – березень 2023)
Основні обов'язки:
• Розробка та актуалізація стандартів і процесів перевірки якості товарів та послуг, ведення проектів. Закупівля та контроль дотримання термінів поставок товарів та ТМЦ, надання послуг за централізованими договорами, проведення інвентаризації банківського майна, організація зберігання, періодичність оглядів ТМЦ.
• Організація претензій роботи, робота з рекламаціями.
• Організація процесів вивозу зі складів / приміщень непотрібних у бізнес-процесі ТМЦ.
• Загальна логістика поставок.
За час роботи в компанії досягнуті наступні результати:
• Ведення проекту «Централізації архівів ГО» - закупівля обладнання та логістичні заходи щодо перевезення архіву дозволили заощадити компанії 35 %, перевезення архіву, закінчили раніше терміна чим передбачалось проектом що дозволило зекономити 15%.

• Менеджер з проектів та оптимізації бізнес-процесів. ТОВ «АТБ-маркет»
(липень 2016- січень 2020)
Основні обов'язки:
• Організація, впровадження і супровід програм інноваційного розвитку торгового процесу з мінімально необхідними фінансовими витратами для досягнення цілей підприємства;
• Пошук нового торгового, технологічного, інвентарного обладнання, і інноваційних рішень для впровадження в мережі магазинів підприємства;
• Проведення експериментів і тестувань інноваційного обладнання та технологічних рішень в магазинах мережі підприємства;
• Знаходження і вивчення альтернативних варіантів обладнання різних постачальників;
• Підготовка порівняльного аналізу інноваційного обладнання різних постачальників;
• Звіти що до доцільності впровадження інновацій;
За час роботи в компанії досягнуті наступні результати:
• розробка і тестування 81 виду обладнання та технологічних рішень в магазинах мережі підприємства, з яких 69 були впроваджені, з них 35 з економічним ефектом (з економією від 10% до 75%);
• залучення виробників і офіційних представників заводів-виробників (українських і зарубіжних).

• Менеджер відділу постачання. ТОВ «Український Рітейл»
(листопад 2014-квітень 2016).
Основні обов'язки:
• Закупівля ТМЦ, обладнання для супермаркетів, будівельних матеріалів, електрики, сантехніки та іншого обладнання;
• Сервісне обслуговування торгівельного та технологічного обладнання;
• Пошук постачальників, проведення переговорів, узгодження цін, укладання договорів на поставку та підготовка документації для тендерного комітету;
• Організація, аналіз та контроль роботи складу обладнання;
• Розгляд та вирішення виникаючих розбіжностей, претензій;
• Планування бюджету та контроль його виконання;
• Занесення платежів в 1С 8, згідно реєстрів, робота в 1С бухгалтерія (контроль залишків складу); Аналіз ТО, продаж магазинів, для складання заявок по ТМЦ (в програмах КУБ та Astor);
• Контроль оплати та дебіторської заборгованості. Написання та введення процесу по ТМЦ в Astor.
За час роботи в компанії досягнуті наступні результати:
• зниження витратних коштів, які виділяються бюджетом в результаті проведених тендерів на 24%;
• зниження витрат ТМЦ на діючі магазини, згідно проекту на 25%.

• Менеджер відділу постачання обладнання. Мережа супермаркетів "Варус" (2013-2014).
• Менеджер з реклами. ООО РА «Кентаур» (2012 –2013)
• Начальник відділу продаж та закупівлі. Продаж та закупівля торгівельного обладнання ЧП «Гермес-Украина» (2009 –2012)
• Начальник відділу продаж. Продаж технологічного, торгового та складського обладнання. ООО «Восток-Бридж» (2007 –2009)
• Інженер з постачання. ООО «АТБ-маркет» (2006 – 2007)
• Бухгалтер. ООО «АТБ-маркет» (2004 -2006)
• Інженер з постачання обладнання ООО «АТБ-маркет» (2003 –2004 )
• Менеджер з продажу торгівельного обладнання ООО Торпал (виробник) (2002-2003)
• Менеджер по продажу меблів ООО Субота (виробник) (1998-2002)

Додаткова освіта: Тренінг на тему «Консультативні продажі або успішні комерційні переговори».
Навчання у ПК “Прометей” та отримання сертифікатів проект менеджера та SQL вступний курс.
Додаткові відомості: Водійські права категорії В.
Особисті якості: активність, комунікабельність, відповідальність, багатозадачність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: