Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10278290
Заступник керівника департаменту з логістики, 60 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Місто проживання:
- Ірпінь
- Готовий працювати:
- Ірпінь, Київ
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
Керівник відділу по роботі з клієнтами
з 06.2023 по нині
(11 місяців)
Транспорт, логістика
Досвід:
-Участь у розробці транспортної стратегії на фінансовий місяць, квартал, рік;
-Контроль та забезпечення безперебійної організації роботи департаменту;
- Здійснення постійного моніторингу перевезень та оптимізація процесів;
Організація процесів від отримання заявки на перевезення до кінцевого етапу надходження оплат від замовника;
Контроль процесу документообігу;
Робота з рекламаціями, та вирішення спірних питань;
Робота з замовниками для визначення потреб, тощо...
Вмію розставляти пріоритети, самостійна та маю самомотивацію, орієнтацію на результат.
Заступник керівника відділу з логістики
з 02.2021 по 06.2023
(2 роки 4 місяці)
Компанія прихована, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Маю досвід:
• організація та налаштування логістичних процесів компанії та структури підрозділів з «нуля» до повної реалізації;
• організація та повний контроль складських процесів від закупівель до передачі товару клієнтові;
• проведення інвентаризацій;
• укладання договорів з постачальниками, складськими та логістичними операторами, постачальниками послуг з митного оформлення, експедиторськими компаніями (імпортні/внутрішні перевезення);
• розробка та створення нормативної бази та інструментів для логістичного процесу;
• організація, координація та управління всіма логістичними процесами компанії: транспортний процес наземної доставки, прибуття/зберігання/відвантаження товару замовнику;
• контроль якості;
• створення повного пакета документів (рахунки, прайс-листи, специфікація);
• контроль документообігу (декларація, рахунки-фактури, сертифікат походження, пакувальні листи, прайс-листи, специфікація);
• здійснення перепакування відповідно до українських вимог;
• управління рухом запасів;
• активізація роботи інших відділів;
• контроль виставлення рахунків та оплати;
• обробка замовлень в системі 1C та ERP;
• оптимізація операційних процесів;
• управління процесом повернення палет від замовників, робота з рекламаціями;
• співпраця та проведення перемовин з клієнтами;
• участь у розробці та впровадженні успішних практик для покращення співпраці з замовниками і зниження витрат компанії;
Менеджер з логістики
з 05.2018 по 02.2021
(2 роки 9 місяців)
Прихована компанія, Київ (Транспорт, логістика)
• Підтримка високого рівня логістичного сервісу щодо кожного клієнта;
• Впровадження спільних логістичних ініціатив з замовниками;
• Контроль Е2Е (end to end) процесу доставки продукції;
• Оптимізація операційних процесів;
• Розглядання рекламацій та вирішення оперативних питань;
• Управління процесом повернення палет від замовників;
• Участь у розробці та впровадженні успішних практик для покращення співпраці з замовниками і зниження витрат компанії;
• Надання щомісячного звіту для відділу фінансів;
• Робота з дебіторською заборгованістю;
• Ведення документообігу для кожного клієтна відштовхуючись від потреб та запитів.
Моїми клієнтами були такі компанії як: Campari, Unilever, Beiersdorf Ukraine, Artwinery , тощо...
Маю досвід роботи в системах 1С, ERP, CRM, Dynamics, NAV та інші);
Customer service manager
з 09.2017 по 04.2018
(7 місяців)
Прихована компанія, Київ (Легка промисловість)
• Оперативна обробка вхідних запитів від клієнтів.
• Ведення клієнтів в системі NAV (Навіжен) від замовлення до отримання товару або послуги.
• Ведення перемовен з кліентами та робота з рекламаціями.
• Контроль дебіторської заборгованості.
Керівник бюро планування та підготовки виробництва
з 10.2013 по 06.2017
(3 роки 8 місяців)
Прихована назва, Харків (Металургійна промисловість, металообробка)
• організація реєстрації та обліку замовлень на проектування та виготовлення оснастки, графіків технічної підготовки виробництва, а також передача конструкторської документації на технологічне оснащення до інших підрозділів;
• організація ходу виготовлення технологічного оснащення в цехах, а також внесення змін та відстеження графіків технологічного оснащення у програмі Лоцман;
• складання розпорядження по режиму роботи управління та виконання контролю виконання;
• складання звітів про впровадження інновацій (технологічна частина);
• складання щомісячних планів та звітів роботи управління;
• складання та узгодження графіків відпусток управління;
• контроль за дотриманням трудової та виробничої дисципліни управління;
• організація та підбір персоналу для підрозділу. Робота зі складанням та веденням штатного розкладу.
Освіта
МІПО НТУ ХПІ
"Менеджмент організації", кваліфікація "менеджер-економіст", Харків
Вища, з 2006 по 2008 (2 роки)
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Факультет інтегрованих технологій, спеціальність «Автоматизовані системи управління», Харків
Вища, з 2001 по 2006 (5 років)
Знання і навички
Знання мов
Українська — вільно
Схожі кандидати
Директор, заступник директора, начальник відділу, регіональний керівник
Київ
Фінансовий директор, заступник фінансового директора, керівник відділу управлінської звітності
Київ
Директор з логістики, керівник логістичного відділу
Київ
Директор юридичного департаменту, відділу, керівник, начальник
Київ, Харків
Юрист, начальник юридичного відділу, директор, заступник директора
Київ, Вінниця
,
ще 2 міста
Директор компанії, заступник директора, начальник відділу, фахівець
Київ, Дніпро, Запоріжжя