Резюме від 30 квітня 2024 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10278290

Заступник керівника департаменту з логістики, 60 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто проживання:
Ірпінь
Готовий працювати:
Ірпінь, Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу по роботі з клієнтами

з 06.2023 по нині (11 місяців)
Транспорт, логістика

Досвід:
-Участь у розробці транспортної стратегії на фінансовий місяць, квартал, рік;

-Контроль та забезпечення безперебійної організації роботи департаменту;

- Здійснення постійного моніторингу перевезень та оптимізація процесів;

Організація процесів від отримання заявки на перевезення до кінцевого етапу надходження оплат від замовника;

Контроль процесу документообігу;

Робота з рекламаціями, та вирішення спірних питань;

Робота з замовниками для визначення потреб, тощо...

Вмію розставляти пріоритети, самостійна та маю самомотивацію, орієнтацію на результат.

Заступник керівника відділу з логістики

з 02.2021 по 06.2023 (2 роки 4 місяці)
Компанія прихована, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Маю досвід:
• організація та налаштування логістичних процесів компанії та структури підрозділів з «нуля» до повної реалізації;
• організація та повний контроль складських процесів від закупівель до передачі товару клієнтові;
• проведення інвентаризацій;
• укладання договорів з постачальниками, складськими та логістичними операторами, постачальниками послуг з митного оформлення, експедиторськими компаніями (імпортні/внутрішні перевезення);
• розробка та створення нормативної бази та інструментів для логістичного процесу;
• організація, координація та управління всіма логістичними процесами компанії: транспортний процес наземної доставки, прибуття/зберігання/відвантаження товару замовнику;
• контроль якості;
• створення повного пакета документів (рахунки, прайс-листи, специфікація);
• контроль документообігу (декларація, рахунки-фактури, сертифікат походження, пакувальні листи, прайс-листи, специфікація);
• здійснення перепакування відповідно до українських вимог;
• управління рухом запасів;
• активізація роботи інших відділів;
• контроль виставлення рахунків та оплати;
• обробка замовлень в системі 1C та ERP;
• оптимізація операційних процесів;
• управління процесом повернення палет від замовників, робота з рекламаціями;
• співпраця та проведення перемовин з клієнтами;
• участь у розробці та впровадженні успішних практик для покращення співпраці з замовниками і зниження витрат компанії;

Менеджер з логістики

з 05.2018 по 02.2021 (2 роки 9 місяців)
Прихована компанія, Київ (Транспорт, логістика)

• Підтримка високого рівня логістичного сервісу щодо кожного клієнта;
• Впровадження спільних логістичних ініціатив з замовниками;
• Контроль Е2Е (end to end) процесу доставки продукції;
• Оптимізація операційних процесів;
• Розглядання рекламацій та вирішення оперативних питань;
• Управління процесом повернення палет від замовників;
• Участь у розробці та впровадженні успішних практик для покращення співпраці з замовниками і зниження витрат компанії;
• Надання щомісячного звіту для відділу фінансів;
• Робота з дебіторською заборгованістю;
• Ведення документообігу для кожного клієтна відштовхуючись від потреб та запитів.
Моїми клієнтами були такі компанії як: Campari, Unilever, Beiersdorf Ukraine, Artwinery , тощо...
Маю досвід роботи в системах 1С, ERP, CRM, Dynamics, NAV та інші);

Customer service manager

з 09.2017 по 04.2018 (7 місяців)
Прихована компанія, Київ (Легка промисловість)

• Оперативна обробка вхідних запитів від клієнтів.
• Ведення клієнтів в системі NAV (Навіжен) від замовлення до отримання товару або послуги.
• Ведення перемовен з кліентами та робота з рекламаціями.
• Контроль дебіторської заборгованості.

Керівник бюро планування та підготовки виробництва

з 10.2013 по 06.2017 (3 роки 8 місяців)
Прихована назва, Харків (Металургійна промисловість, металообробка)

• організація реєстрації та обліку замовлень на проектування та виготовлення оснастки, графіків технічної підготовки виробництва, а також передача конструкторської документації на технологічне оснащення до інших підрозділів;
• організація ходу виготовлення технологічного оснащення в цехах, а також внесення змін та відстеження графіків технологічного оснащення у програмі Лоцман;
• складання розпорядження по режиму роботи управління та виконання контролю виконання;
• складання звітів про впровадження інновацій (технологічна частина);
• складання щомісячних планів та звітів роботи управління;
• складання та узгодження графіків відпусток управління;
• контроль за дотриманням трудової та виробничої дисципліни управління;
• організація та підбір персоналу для підрозділу. Робота зі складанням та веденням штатного розкладу.

Освіта

МІПО НТУ ХПІ

"Менеджмент організації", кваліфікація "менеджер-економіст", Харків
Вища, з 2006 по 2008 (2 роки)

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Факультет інтегрованих технологій, спеціальність «Автоматизовані системи управління», Харків
Вища, з 2001 по 2006 (5 років)

Знання і навички

Уважність Організація внутрішніх перевезень Організація міжнародних перевезень Самостійне прийняття рішень Комунікабельність Здатність до навчання Користувач 1С MS Excel Водійські права кат. B Користувач ERP-системи

Знання мов

Українська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: