Резюме від 12 березня 2024 PRO

Юлія

Заступник фінансового директора

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний економіст

з 06.2020 по 09.2021 (1 рік 3 місяці)
СП Стан-Комплект, Киев (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

Функціональні обов’язки:
- Модернізація та розвиток існуючої системи управлінського обліку
- Провела оптимізацію фінансового обліку та звітності, процесів, розробила необхідні положення та інструкції
- Бюджетування (річне, щомісячне) та контроль результатів діяльності бізнесу, розробка фінансових моделей
- Складала корпоративну та внутрішню управлінську звітність компанії (BS, P&L, CF), її аналіз, готувала презентації та захищала звіти перед власниками та керуючою компанією
- Розробила звіт про фінансові результати за бізнес-напрямками
- Створювала оперативний прогноз CF на два місяці (надходжень/платежів) по неділях.
- Розробила нові форми додаткових звітів та обробок у 1С. Розробка тех. завдань. Тестування.
- Контролювала правильність відображення операцій та ведення бухгалтерського обліку, проводила закриття місяця в управлінському обліку, консультувала бухгалтерів

Досягнення:
- Розробила та впровадила формат внутрішніх фінансових звітів компанії для генерального директора, методологію їх формування та внесла зміни у ведення фінансового обліку у зв'язку з цим
- Впровадила детальне бюджетування: розробила шаблон бюджетування, створила якісні бюджети на 2021 рік та фінансовий план на 2022-2023 роки.
- Розробила детальний регламент закриття періоду (місяця) з термінами, відповідальними, описом завдань
- Прописала детальний функціонал завдань фінансового блоку щодо зон, відповідальних, термінів.
- Провела модернізацію обліку за деякими напрямками для його прозорості та легкості
- Розробила шаблон презентації для власників та керуючої компанії про результати діяльності компанії та фінансові плани

Головний фінансовий контролер

з 07.2014 по 06.2018 (3 роки 11 місяців)
Автокомпоненти Автек (ГК АВТЕК), Киев (Автобизнес и автосервис)

Функціональні обов’язки:
- Бюджетування, контроль за виконанням бюджету,
- Складала управлінську звітність (BS, P&L, CF), проводила її аналіз та готувала коментарі до неї для директора та власників
- Відповідала за ведення корпоративного фінансово-економічного обліку
- Здійснювала управління рухом коштів, контроль платежів,
- Робила розрахунок преміальних торговому персоналу, брала участь у розробці системи мотивації
- Управління витратами (аналіз, контроль, оптимізація) та операційною ефективністю.
- Контролювала ключові показники діяльності
- Тісна взаємодія з ІТ відділом з метою удосконалення ведення обліку в компанії

Досягнення:
- Провела модернізацію системи бюджетування, що дозволило створювати бюджети більш точними та прийнятими у першому читанні власниками (створила детальний розрахунковий бюджетний файл, розробила шаблони вихідних даних, збільшила глибину планування)
- Надавала попередній фінансовий звіт компанії до 10 числа з точністю 90-95%.
- Розробила модель аналізу діяльності компанії для власників
- Навела порядок у фінансовому обліку, створила та впровадила чіткий алгоритм фінансових процесів у компанії, що дозволило надавати керівництву звітність раніше строку та зменшити кількість помилок та неточностей усіх учасників бізнес-процесів
- Провела аудит ведення обліку минулих періодів та усунуто невідповідності між даними оперативних регістрів та балансових рахунків в управлінському обліку

Фінансовий менеджер

з 01.2013 по 07.2013 (6 місяців)
ТРЦ Ocean Plaza, Киев (Недвижимость)

Функціональні обов’язки:
- Бюджетування та фінансова звітність (в частині доходу). Фінансове моделювання.
- Контролювала дебіторську заборгованість, робила розрахунок фінансових претензій, погоджувала договори оренди
- Займалася налаштуванням, тестуванням та впроважденням нових розрахунків/звітів в 1С 8.2 УТП
- Розробила та здійснювала розрахунок комунальних витрат орендарям, орендних платежів

Фінансовий контролер (єдиний) (в підпорядкуванні економіст)

з 10.2010 по 03.2012 (1 рік 5 місяців)
ВіДі Автосіті Кольцева (ГК ВіДі), Киев (Недвижимость)

Функціональні обов’язки:
- Бюджетування та формування управлінської звітності (P&L, CF);
- Управління фінансовими потоками (візувала рахунки на оплату, створювала платіжний календар, робота з банками з валютних платежів, супроводжувала зарплатний проект);
- Контролювала дебіторську та кредиторську заборгованість;
- Здійснювала калькулювання собівартості послуг, розрахунок вартості договорів оренди;
- Вела облік та контроль виконання бюджету будівництва об'єктів нерухомості;
- Контролювала правильність відображення операцій та ведення бухгалтерського обліку.

Досягнення:
- Відновлення фінансового обліку
- Розробила та впровадила нову систему калькуляції собівартості послуг -оренда, експлуатація, яка дозволила збільшити прибуток компанії
- Підготувала якісний річний бюджет та захистила його перед власниками у першому читанні вперше за історію компанії
- Вибудувала система фінансового обліку та фінансового контролю процесів компанії, створила чек-листи з платежів, завдань, термінів
-Створила та впровадила чіткий алгоритм фінансових процесів у компанії, що дозволило надавати власникам точні та повні фінансові звіти раніше встановленого терміну (з повним відображенням усіх доходів та витрат)

Керівник відділу обліку (до 12.2009 Заступник керівнике відділу обліку)

з 02.2009 по 10.2010 (1 рік 8 місяців)
Доставка обідів Пузата хата, Киев (Гостинично-ресторанный бизнес)

Провідний спеціаліст відділу фінансового планування та бюджетування

з 06.2008 по 02.2009 (8 місяців)
Межрегіональний Інвестиційний Союз (Керуюча компанія, будівництво житлової та комерційної нерухомості), Киев (Строительство, архитектура, дизайн интерьера)

Провідний спеціаліст з оперативного управління фінансовими потоками

з 07.2004 по 06.2007 (2 роки 11 місяців)
Еврофасад (ГК Фокстрот) (оптова торгівля комплект. до металопласт. та фасадних конструкцій, виробництво склопакетів, фасадів, Киев (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

Фінансовий аналітик

з 09.2002 по 06.2004 (1 рік 9 місяців)
УкрВата (виробництво та продаж товарів медичного призначення), Киев (Химическая промышленность, фармацевтика)

Освіта

Київський національний економічний університет

Факультет економіки та управління. Спеціальність – економіка підприємства., Киев
Вища, з 1996 по 2001 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

САР/CIPA– здані іспити на рівень CAP (сертиф. бухгалтер-практик): фінансовий облік, управлінський облік, податки та право

2011-2013

Знання і навички

MS Excel MS PowerPoint MS Office Пользователь ПК MS Project MS Access 1С УТП

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

Досвід роботи у сфері економіки та фінансів понад 14 років у компаніях різних сфер (оптова торгівля, роздріб, СТО, виробництво товарів (фармацевтика), нерухомість та девелопмент, громадське харчування).
Досвід самостійного складання ключових управлінських фінансових звітів (Cashflow, P&L, Баланс), консолідації звітності
Досвід розробки та впровадження системи бюджетування з "нуля" у різних компаніях.
Практичні навички повного циклу бюджетування, фінансового планування, управління фінансовими потоками, фінансового контролю, управління обіговим капіталом, контролінгу.
Маю досвід розробки фінансових моделей, різних моделей аналізу ефективності діяльності бізнесу
Вмію наводити порядок у фінансовому обліку, модернізувати, вибудовувати та оптимізувати фінансові та бізнес-процеси всередині компанії.
Організація достовірного, своєчасного фінансового обліку, забезпечую формування якісної та точної звітності/інформації у необхідні терміни
Знання міжнародних стандартів фінансового обліку
Робота в 1С 8.3 УТП, постановка завдань програмістам з автоматизації окремих ділянок роботи та побудови звітів, тестування.
Маю досвід та здібності до вибудови та оптимізації процесів, підвищення ефективності існуючих процесів.
Вмію бачити та усувати вузькі місця, уважна до деталей, відмінне системне мислення.
Орієнтація на результат та відмінна здатність досягати результату.
Ініціативність, активна включеність до бізнес-процесів компанії.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: