Резюме від 24 січня 2024 Файл

Людмила

Помічник інспектора відділу кадрів

Вік:
52 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ємельянова Людмила Василівна

Особисті дані: вік 51 р.
Сімейний стан: заміжня.
Мобільний тел: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Проживання: Деснянський район

РЕЗЮМЕ

Мета:
Посада: помічник інспектора відділу кадрів
Мінімальна зарплата: 15000 грн.

Освіта::
Київський технікум готельного господарства,
факультет “Правознавство” (1990-1992 г.г.)
Спеціальність: юрист

Досвід роботи:

Медчний реєстратор Центральна поліклініка МВС України
(2012-2020 р.р.).
Обов”язки: попередній запис пацієнтів на прийом до лікарів, занесення даних в електоронну базу заведення медичних карток, ведення архіву мед. карток, прийом дзвінків, консультування пацієнтів про порядок роботи поліклініки, збереження та підбір мед.карток на прийом лікарям, ведення облікових журналів.

Секретар (приватного юриста) (23.08.2009-05.03.2012р.р.)
Обов”язки:
Обробка вхідної і вихідної документації, прийом вхідних дзвінків, робота з оргтехнікою, виконання доручень юриста.

Cекретар:. Технічна фірма "Ексклюзив" (23.08.2005-07.08.2009р.р.):
Обов”язки: документообіг (облік вхідних і вихідних документів), отримання і відправка кореспонденції адресатам, забезпечення збереження документації, прийом і розподілення дзвінків, робота з оргтехнікою (ПК, принтер, ксерокс), пошук необхідної інформації в Інтернеті, закупівля канцтоварів.

Секретар керівника цукрового заводу (28.08.2003-01.07.2004р.р.)
Обов”язки ведення технічної документації відділу головного інженера заводу

Cекретар (помічник приватного юриста) (01.02.1997-13.12.2000 р.р.)
Обов”язки: облік і ведення документації, відправлення вихідної кореспонденції, прийом дзвінків, виконання доручень юриста, робота з оргтехнікою, підтримка життєдіяльності офісу.

Секретар (зав. канцелярії) Гайворонський РВ УМВС України в Кіровоградській обл.
(1992-1995 р.р.)
Обов”язки; прийом і розподілення вхідних дзвінків, організація діловодства секретарів РВ УМВС, облік і ведення вхідної і вихідної документації РВ УМВС, контроль за дотриманням строків виконання документів, облік секретної інформації, ведення архіву.

Професійні навики: знання ПК на рівні користувача (Windows, Word, Internet, електронна пошта), знання діловодства.
Особисті якості: чесність, порядність, відповідальність

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: