• PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10285580/

Оператор технічної підтримки, 15 000 грн

Розглядає посади:
Оператор технічної підтримки, Консультант чата, Менеджер з продажу, Тимлід, Оператор ПК
Вид зайнятості:
повна, неповна
Місто проживання:
Миколаїв
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Лаборант 2 категорії

з 12.2021 по 05.2023 (1 рік 5 місяців)
ТОВ ТІС-Зерно, Одеська облать, село Візирка, вул Ставніцера Олексія (Сільське господарство, агробізнес)

Оператор технічної підтримки

з 09.2021 по 04.2022 (7 місяців)
mdbud.ua, Дистанційно (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Освіта

МНАУ

Технології переробки продукції тваринництва стандартизації та біотехнології, Миколаїв
Незакінчена вища, з 2019 по 2026 (7 років)

Знання і навички

  • Користувач ПК
  • Ведення соціальних мереж
  • MS Word
  • MS Excel
  • Ведення онлайн-чатів
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Slack
  • Комунікабельність

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

• Чудові комунікативні навички та здатність ефективно взаємодіяти з клієнтами через чат.
• Вміння швидко розуміти та аналізувати потреби клієнтів та надавати їм відповідні рішення та інформацію.
• Ефективне керування кількома чатами одночасно, забезпечення високої швидкості відповідей та збереження високого рівня клієнтського сервісу.
• Запис та документування інформації про клієнтів, їх запити та зворотній зв’язок у відповідних системах.
• Досвід роботи з CRM-системами та інструментами для керування чатами (наприклад Wepster).
• Відмінний час реакції та здатність працювати під тиском із збереженням високого рівня обслуговування клієнтів.

✓ Якості якими я володію:
Енергія, інтелект, порядність, цілеспрямованість, відповідальність, виконавчість, легка навченість
стресостійкість, робота на результат,
величезне бажання працювати, заробляти і вчитися новому!

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: