Резюме від 22 квітня 2024 PRO

Анастасія

Оператор call-центра, 12 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Кропивницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Медичний реєстратор

з 09.2020 по 08.2023 (2 роки 11 місяців)
ТОВ "Віжн Партнер", Кропивницький (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- консультування пацієнтів (вхідні дзвінки / електронна пошта/ чат Viber або Telegram), щодо графіку роботи та вартості послуг медичного центру;
- здійснення / скасування запису на прийом в ПК "Doctor Eleks";
- здійснення вихідних дзвінків для уточнення, щодо запланованого візиту в МДЦ;
- інформування пацієнтів, щодо готовності результатів.

Провідний фахівець відділу "Центр обслуговування споживачів" Контакт центру

з 12.2019 по 08.2020 (8 місяців)
ТОВ Газопостачальна компанія "Нафтогаз України", Кропивницький (Послуги для населення та бізнесу)

- допомога на лінії в "піковий" період: прийом та внесення в ПК "Gasolina" показників лічильника (з 1-го по 5-те число щомісяця), інформування про орієнтовні об'єми та суму до оплати згідно з наданими даними та консультування по поточним питанням по сервісах та послугам компанії.
- здійснення вихідних дзвінків (згідно з клієнтською базою) для зменшення дебіторської заборгованості, анкетування та опитування оцінки якості послуг та сервісів компанії для покращення якості обслуговування.
- консультація та поетапне ведення "потенційних" клієнтів (від отримання запиту абонента до моменту отримання необхідного пакету документів) по зміні постачальника, а також інформування споживача після завершення процедури переходу.
- контроль своєчасної обробки звернень абонентів (вхідні/вихідні дзвінки, чат-сервіси, електронну пошту та соціальну мережу Facebook).
- підбір персоналу (відбір кандидатів на вакантні посади: ведення співбесіди, оцінка "майбутнього" персоналу та формування команди), а також забезпечення навчання, стажування та адаптації. Створення скриптів, інструкцій, допоміжних матеріалів та програми навчання для нових співробітників;
- здійснення контролю за індивідуальними показниками діяльності співробітників, станом трудової дисципліни, а також формування необхідної звітності по підрозділу;
- створення робочого графіку, перерв (в т.ч. обідів) та відпусток і контроль своєчасного їх дотримання. Виконання планування, організації, координування та контролю всього Контакт центру.

Освіта

Кіровоградський Комерційний технікум

Товарознавство та комерційна діяльність, Кропивницький
Середня спеціальна, з 2006 по 2008 (2 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

"Топ - 10 рішень успішних продажів медичних послуг"

2018, 1 день

Знання і навички

Саморозвиток Прийом вхідних дзвінків Комунікабельність Здійснення вихідних дзвінків Здатність до навчання Користувач ПК MS Excel MS Word Google Docs Ведення CRM Стресостійкість

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Про себе: відповідальна, комунікабельна, пунктуальна, цілеспрямована та націлена на результат.

Схожі кандидати

Оператор call-центра, продавец, менеджер
Кропивницький

Оператор call-центра
Кропивницький

Оператор колл-центра
3500 грн, Кропивницький

Оператор call-центра
Кропивницький

Оператор call-центра
17000 грн, Кропивницький

Оператор call-центра
4000 грн, Кропивницький

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: