- PRO
Максим
Customer support manager, 28 000 грн
- Розглядає посади:
- Customer support manager, Аналітик, Оператор контакт-центру
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 28 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10310651/
Досвід роботи
Customer support manager
з 06.2024 по 03.2025
(9 місяців)
Howly, Київ (IT)
Це і є в основному те, чим я займаюсь тут на роботі:
1. Надання технічної підтримки користувачам англійською мовою.
2. Діагностика та розв'язання технічних проблем
3. Консультування користувачів щодо технічних питань
4. Взаємодія з іншими відділами компанії
5. Підвищення кваліфікації та участь у навчальних заходах
6. Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів
Customer support manager
з 01.2024 по 03.2024
(2 місяці)
SuperGra Casino, Київ (IT)
На цій посаді я виконував дуже важливу роботу для компанії. Був першою лінією підтримки для користувачів. Вирішував численні запити від клієнтів, вибудовував теплі стосунки з аудиторією і підримував користувачів у будь-яких питаннях. Потік клієнтів був постійним і невичерпним, та я з цим дуже успішно справлявся. Мені подобалась ця робота і подобалось працювати з людбми.
Помічник керівника
з 10.2022 по 10.2023
(1 рік)
Кондитерська Діана, Київ (Харчова промисловість)
На даній посаді, я швидко пробирався нагору в сенсі оплати і опанування нових обов'язків. Я оптимізував процеси збору замовлень і навчання працівників. Налагоджував контрольь якості продукції та взаємодії різних відділів. Вивчив 1С, почав інтегрувати EDIN. Навчав нових співробітників, допомагав цеху виконувати свої обов'язки.
Помічник керівника
з 03.2021 по 10.2022
(1 рік 7 місяців)
CM-chasti, Київ (Роздрібна торгівля)
Тут в основому я займався відправками, та спілкуванням з покупапцями. Також я формував бази даних для подальшої їх обробки та привернення нових покупців. Зустрічі з оптовими покупцями. робота зі складом, та вирішення нетипових завдань.
Освіта
Національний унівеситет "Одеська юридична академія"
Цивільна та господарська юстиція, Київ
Вища, з 2014 по 2020 (6 років)
Отримав ступінь магістр в сфері цивільної та господарської юстиції. Більше хочеться розповісти про студентське об'єднання, в якому я був учасником. Завдяки нам в університеті з'явилися різного роду кружки по інтересам, зокрема кіноклуб, дебати та регулярні ігри "що, де, коли?"
Додаткова освіта та сертифікати
Autodesk certified specialist
2019, 1 місяць
Знання і навички
- MS Word
- MS Office
- Vegas
- Vegas Pro
- MS PowerPoint
- Уміння працювати в режимі багатозадачності
- Прийом вхідних дзвінків
- Висока працездатність
- Швидкий набір тексту
- Open Broadcaster Software
- Autodesk 3ds Max
- RizomUV
- Adobe Substance 3D Painter
- Sony Vegas PRO
- Пунктуальність
- Комунікабельність
Знання мов
- Англійська — вище середнього
- Німецька — середній
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Додаткова інформація
Маю особисті якості, які можуть рекомендувати мене як хорошого працівника та компаньйона:
- хороша пам'ять;
- творче мислення;
- відповідальність у роботі;
- Здатність до спільної роботи;
- Здатність до якісної роботи в швидкому темпі.
- Французька мова - початковий рівень
Схожі кандидати
-
Спеціаліст тех. підтримки
Київ -
Customer support representative
40000 грн, Київ -
Technical support specialist
Київ -
Спеціаліст help desk
Київ -
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, B2C супровід існуючих клієнтів та адміністрування, E-commerce)
32000 грн, Київ -
Менеджер по роботі з клієнтами (Customer Experience), Support Manager
Київ