Сайт пошуку роботи №1 в Україні
- Файл
Тетяна
Помічник керівника, асистент
- Вік:
- 41 рік
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10311490/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Тетяна Миколаївна Тертій
Контактна інформація: тел.: [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»), e-mail: [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 31.05.1983 р.
Адреса: м. Київ, вул Бальзака, 84-А, кв. 80
Сімейний стан: розлучена, син 2014 року народження
Мета: отримати посаду помічника (асистента) керівник, помічника (асистента) начальника відділу, адміністратора.
Дані про освіту:
В 2003р. закінчила Коледж “Бакаляр” за спеціальністю правознавство, спеціалізація господарсько-правова діяльність.
В 2006р. закінчила Національну академію державної податкової служби України, спеціальність правознавство, спеціалізація фінансове право.
Дані про стаж роботи:
З 01.10.2003 оп 30.09.2008 –Комунальне підприємство “Центр маркетингу” Шевченківського району м.Києва”, юрист.
З 01.10.2008 по теперішній час – Комунальне підприємство “Центр маркетингу” Шевченківського району м.Києва”, заступник директора.
Обов'язки:
- забезпечення організації господарської діяльності підприємства;
- контроль за використанням трудових і матеріальних ресурсів;
- супровід укладання та виконнаня господарських і фінансових договорів підприємства, контроль за вчасною пролонгацією договорів з контрагентами, забезпечення виконання договірних зобов'язань з надання послуг (по кількості, якості, термінам тощо);
- участь у розробці та контролі за виконанням фінансового плану доходів та видатків підприємства, звітування про хід виконання перед керівництвом;
- ведення переговорів з партнерами, клієнтами, вищим керівництвом, представниками державних контролюючих органів.
- здійснення контролю за дотриманням співробітниками підприємства правил внутрішнього розпорядку та трудової дисципліни;
- участь у проведенні інвентаризацій товарно-матеріальних цінностей на підприємстві;
- розгляд скарг працівників, клієнтів підприємства, прийняття по ним рішення;
- організація та ведення кадрової роботи на підприємстві, підготовка проектів наказів з кадрових та організаційних питань підприємства, контроль за їх виконанням;
- організація та ведення на підприємстві ділового документообігу, ведення ділової переписки з контрагентами, представниками державних контролюючих органів та вищим керівництвом;
- контроль за виконанням розпоряджень керівника тощо.
Додаткові відомості:
- Англійська мова на рівні Intermediate без практики спілкування (курси англійської мови, школа Daily School), українська та російська мови – вільне володіння;
- Водійські права категорії В;
- PC – вільний користувач програмами MS Office, Internet;
Особисті якості:
• Комунікабельність, стресостійкість, відповідальність, креативність, вміння працювати в команді, бажання вчитися і розвиватися.
Інтереси та захоплення:
- Фільми, книги, подорожі.
Бажаний рівень зарплати: від 25 000,00 грн.
Контактна інформація: тел.: [
Дата народження: 31.05.1983 р.
Адреса: м. Київ, вул Бальзака, 84-А, кв. 80
Сімейний стан: розлучена, син 2014 року народження
Мета: отримати посаду помічника (асистента) керівник, помічника (асистента) начальника відділу, адміністратора.
Дані про освіту:
В 2003р. закінчила Коледж “Бакаляр” за спеціальністю правознавство, спеціалізація господарсько-правова діяльність.
В 2006р. закінчила Національну академію державної податкової служби України, спеціальність правознавство, спеціалізація фінансове право.
Дані про стаж роботи:
З 01.10.2003 оп 30.09.2008 –Комунальне підприємство “Центр маркетингу” Шевченківського району м.Києва”, юрист.
З 01.10.2008 по теперішній час – Комунальне підприємство “Центр маркетингу” Шевченківського району м.Києва”, заступник директора.
Обов'язки:
- забезпечення організації господарської діяльності підприємства;
- контроль за використанням трудових і матеріальних ресурсів;
- супровід укладання та виконнаня господарських і фінансових договорів підприємства, контроль за вчасною пролонгацією договорів з контрагентами, забезпечення виконання договірних зобов'язань з надання послуг (по кількості, якості, термінам тощо);
- участь у розробці та контролі за виконанням фінансового плану доходів та видатків підприємства, звітування про хід виконання перед керівництвом;
- ведення переговорів з партнерами, клієнтами, вищим керівництвом, представниками державних контролюючих органів.
- здійснення контролю за дотриманням співробітниками підприємства правил внутрішнього розпорядку та трудової дисципліни;
- участь у проведенні інвентаризацій товарно-матеріальних цінностей на підприємстві;
- розгляд скарг працівників, клієнтів підприємства, прийняття по ним рішення;
- організація та ведення кадрової роботи на підприємстві, підготовка проектів наказів з кадрових та організаційних питань підприємства, контроль за їх виконанням;
- організація та ведення на підприємстві ділового документообігу, ведення ділової переписки з контрагентами, представниками державних контролюючих органів та вищим керівництвом;
- контроль за виконанням розпоряджень керівника тощо.
Додаткові відомості:
- Англійська мова на рівні Intermediate без практики спілкування (курси англійської мови, школа Daily School), українська та російська мови – вільне володіння;
- Водійські права категорії В;
- PC – вільний користувач програмами MS Office, Internet;
Особисті якості:
• Комунікабельність, стресостійкість, відповідальність, креативність, вміння працювати в команді, бажання вчитися і розвиватися.
Інтереси та захоплення:
- Фільми, книги, подорожі.
Бажаний рівень зарплати: від 25 000,00 грн.
Схожі кандидати
-
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Київ -
Помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер, секретар
30000 грн, Київ, Дистанційно -
Адміністратор офісу, офіс-менеджер, асистент керівника, проєктів
30000 грн, Київ, Дистанційно -
Помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер
12000 грн, Київ -
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник керівника
25000 грн, Київ -
Помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер
25000 грн, Київ