Резюме від 8 квітня 2024 Файл

Тетяна

Помічник керівника, асистент

Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Тетяна Миколаївна Тертій

Контактна інформація: тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Дата народження: 31.05.1983 р.
Адреса: м. Київ, вул Бальзака, 84-А, кв. 80
Сімейний стан: розлучена, син 2014 року народження

Мета: отримати посаду помічника (асистента) керівник, помічника (асистента) начальника відділу, адміністратора.

Дані про освіту:
В 2003р. закінчила Коледж “Бакаляр” за спеціальністю правознавство, спеціалізація господарсько-правова діяльність.
В 2006р. закінчила Національну академію державної податкової служби України, спеціальність правознавство, спеціалізація фінансове право.

Дані про стаж роботи:
З 01.10.2003 оп 30.09.2008 –Комунальне підприємство “Центр маркетингу” Шевченківського району м.Києва”, юрист.
З 01.10.2008 по теперішній час – Комунальне підприємство “Центр маркетингу” Шевченківського району м.Києва”, заступник директора.
Обов'язки:
- забезпечення організації господарської діяльності підприємства;
- контроль за використанням трудових і матеріальних ресурсів;
- супровід укладання та виконнаня господарських і фінансових договорів підприємства, контроль за вчасною пролонгацією договорів з контрагентами, забезпечення виконання договірних зобов'язань з надання послуг (по кількості, якості, термінам тощо);
- участь у розробці та контролі за виконанням фінансового плану доходів та видатків підприємства, звітування про хід виконання перед керівництвом;
- ведення переговорів з партнерами, клієнтами, вищим керівництвом, представниками державних контролюючих органів.
- здійснення контролю за дотриманням співробітниками підприємства правил внутрішнього розпорядку та трудової дисципліни;
- участь у проведенні інвентаризацій товарно-матеріальних цінностей на підприємстві;
- розгляд скарг працівників, клієнтів підприємства, прийняття по ним рішення;
- організація та ведення кадрової роботи на підприємстві, підготовка проектів наказів з кадрових та організаційних питань підприємства, контроль за їх виконанням;
- організація та ведення на підприємстві ділового документообігу, ведення ділової переписки з контрагентами, представниками державних контролюючих органів та вищим керівництвом;
- контроль за виконанням розпоряджень керівника тощо.

Додаткові відомості:
- Англійська мова на рівні Intermediate без практики спілкування (курси англійської мови, школа Daily School), українська та російська мови – вільне володіння;
- Водійські права категорії В;
- PC – вільний користувач програмами MS Office, Internet;

Особисті якості:
• Комунікабельність, стресостійкість, відповідальність, креативність, вміння працювати в команді, бажання вчитися і розвиватися.

Інтереси та захоплення:
- Фільми, книги, подорожі.

Бажаний рівень зарплати: від 25 000,00 грн.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: