Резюме від 21 березня 2024 Файл

Денис

Закупівельник, фахівець з постачання, менеджер

Вік:
39 років
Місто:
Суми

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

​ Коваленко Денис Сергійович
​ Додаткова інформація
Дата народження: 10 липня 1984
місто: Суми
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан: одружений

Мета:
Пошук перспективної стабільної роботи з гідним рівнем оплати праці, реалізація професійних якостей
​ Досвід роботи:
Заступник начальника відділу матеріально-технічного постачання з тендерних та договірних питань (уповноважена особа з організації та проведення процедур закупівлі)

ТОВ «Сумитеплоенерго», м. Суми (з травня 2023)
Основні обов’язки:
Здійснення організації процесу закупівель в рамках закону України «Про публічні закупівлі»;
Контроль за виконанням поставлених завдань співробітниками відділу;
Розробка проектів перспективних і річних планів матеріально-технічного забезпечення;
Участь в узгодженні умов і укладанні договорів поставок з матеріально-технічного забезпечення підприємства, вжиття заходів з розширення зв’язків з постачальниками;
Здійснення аналізу ринку, моніторинг цін, визначення очікуваної вартості предмету закупівлі;
Здійснення організації оперативного обліку постачальних операцій;
Супровід господарських операцій пов’язаних з виконанням договорів поставки;
Організація та проведення закупівель, шляхом використання авторизованих електронних майданчиків;
Підготовка тендерної документації, необхідної для проведення закупівельних процедур;
Здійснення підготовки проектів договорів у складі тендерної документації, додаткових угод до укладених договорів;
Розміщення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизовані електронні майданчики;
Проведення аналізу тендерних пропозицій учасників торгів на предмет відповідності пропозицій вимогам тендерної документації та відповідності учасника кваліфікаційним критеріям;
Здійснення моніторингу законодавчих змін у сфері публічних закупівель.

Провідний інженер відділу матеріально-технічного постачання (уповноважена особа з організації та проведення процедур закупівлі)
ТОВ «Сумитеплоенерго», м. Суми (грудень 2016 – травень 2023)
Основні обов’язки:
Здійснення аналізу ринку, моніторинг цін, визначення очікуваної вартості предмету закупівлі;
Розробка та організація узгодження проектів договорів, участь в укладанні договорів поставки з матеріально-технічного забезпечення підприємства ;
Вжиття заходів з розширення зав’язків з постачальниками;
Супровід господарських операцій пов’язаних з виконанням договорів поставки;
Ведення бази постачальників та надавачів послуг;
Отримання, відправка товарно-матеріальних цінностей, супроводження вантажів;
Сприяння реалізації планів підвищення економічної ефективності використання матеріальних ресурсів шляхом зниження витрат, пов‘язаних з їхнім придбанням та доставкою;
Забезпечення своєчасних поставок товарно-матеріальних цінностей, відповідно до встановленої кількості, якості і комплектності;
Здійснення оперативного обліку постачальних операцій;
Складання та передача первинних бухгалтерських документів (накладні, акти, товарно-транспортні накладні, залізничні накладні та ін).
Проведення закупівель, шляхом використання авторизованих електронних майданчиків.
Підготовка тендерної документації, необхідної для проведення тендерних процедур закупівлі
Розміщення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизовані електронні майданчики.
Аналіз пропозицій учасників торгів на предмет відповідності пропозицій вимогам тендерної документації та відповідності учасника кваліфікаційним критеріям

Регіональний менеджер
ТОВ "Лагранд Постач", м. Київ ( жовтень 2016 - грудень 2016 )
Основні обов’язки:
Організація забезпечення потреб покупців ТМЦ;
Аналіз цінової кон'юнктури ринку;
Договірна робота з контрагентами;
Документальний супровід господарських операцій.

Юрист
ТОВ "Індичка", м. Суми (грудень 2015 - жовтень 2016)
Основні обов’язки:
Організація правової роботи, повний юридичний супровід діяльності підприємства;
Претензійно-позовна робота з контрагентами;
Представництво підприємства в судах та інших органах державної влади;
Договірна робота, правова експертиза і супроводження договорів;
Робота з правоохоронними та контролюючими органами;
Роз’яснення норм законодавства, надання правових консультацій керівництву і співробітникам;
Контроль за дотриманням трудового законодавства.

Юрисконсульт
Департамент екології, паливно-енергетичного комплексу і природних ресурсів Сумської обласної державної адміністрації (серпень 2013 - червень 2015)
Основні обов’язки:
Організація правової роботи, повний юридичний супровід діяльності організації;
Представництво організації в судах та інших органах державної влади;
Організація та участь в розробках проєктів нормативно-правових актів;
Договірна робота, правова експертиза і супроводження договорів;
Робота з правоохоронними та контролюючими органами;
Роз’яснення норм законодавства, надання правових консультацій керівництву і співробітникам;
Контроль за дотриманням трудового законодавства при реалізації прав трудового колективу;
Планування, організація та здійснення заходів спрямованих на попередження, виявлення і запобігання корупції, організація виконання антикорупційного законодавства.

Власна практика (січень 2012 – липень 2013)
Основні обов’язки:
Здійснення юридичних консультацій, надання юридичних послуг фізичним та юридичним особам в галузі господарського, цивільного, адміністративного права.

Директор (сумісництво)
ТОВ «ПАН 2010» м. Суми (червень 2011 - грудень 2011)
Основні обов’язки:
Контроль за виконанням поставлених завдань співробітниками;
Бюджетування;
Стратегічне та тактичне планування діяльності підприємства;
Робота з правоохоронними та контролюючими органами;
Укладання договорі;
Підготовка та супровід укладених угод;
Управління фінансово-економічною діяльністю підприємства;
Управління логістикою;
Запровадження и продаж нових видів продукції;
Аналіз цінової кон'юнктури ринку;
Підбір та навчання персоналу

Юрист
ПВП «Валео+» м. Суми (березень 2010 - грудень 2011)
Основні обов’язки:
Повний юридичний супровід діяльності підприємства;
Розробка та правовий аналіз проектів договорів та угод;
Правова експертиза та супровід господарських договорів підприємства;
Претензійно-позовна робота з контрагентами;
Супровід зовнішньоекономічної діяльності підприємства;
Отримання дозвільної документації, ліцензій;
Представництво організації в судах та інших органах державної влади.

Економіст
ПАТ КБ «ПриватБанк» (травень 2007 - серпень 2009)
Основні обов’язки:
Залучення і обслуговування клієнтів;
Продаж банківських послуг;
Відкриття поточних рахунків фізичних осіб;
Відкриття та супровід депозитних договорів, договорів на випуск и обслуговування пластикових карток,
Підготовка до емісії пластикових карток;
Бухгалтерський супровід операцій по прийняттю комунальних та інших платежів;
Оформлення споживчих кредитів;
Операції в системі Western Union, Money Gram,Travelex, PrivatMoney та інших;
Відкриття договорів страхування, іпотечних договорів;
формування документації и звітностей.

​ Освіта:
• Вища (Магістр) – Сумський національний аграрний університет (Україна, м.Суми)
Адміністративний менеджмент (вересень 2008 – липень 2009)
• Вища (Спеціаліст) – Міжрегіональна академія управління персоналом (Україна, м. Суми)
Правознавство, кваліфікація - юрист (вересень 2001 - червень 2006)
​ Володіння мовами:
• Українська - вільно
• Російська - вільно
• Англійська – базово
Навички: впевнений користувач ПК. MS Windows, Word, Excel, Internet, ERP, B24 та інші офісні програми.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: