Резюме від 18 березня 2024 Файл

Ярослав

Директор із закупівель

Вік:
51 рік
Місто проживання:
Ірпінь
Готовий працювати:
Дистанційно, Ірпінь, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 2 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ЯРОСЛАВ СТЕПЧЕНКОВ
Про мене
У мене є оптимізм та ентузіазм.
Постійно навчаюсь та професійно розвиваюсь.
Впевнено беруся за складні завдання.
Конфлікти вирішую шляхом переговорів.
Міркую масштабно та системно.
Привношу свіжі ідеї при вирішенні завдань, орієнтуючись на свої внутрішні переконання, а не на загальноприйняті традиції.
Орієнтуюся на комерційну доцільність.

Вважаю себе енергійною, комунікабельною, надихаючою, оптимістичною та мотивуючою до дій людиною.
За характером не люблю конфліктів, але в
певних ситуацій, якщо це буде потрібна для блага справи, можу піти на протистояння.

Рутина мене демотивує. Мені комфортно працювати в один і той же час на кількох проектах, або вирішувати декілька різних задач. Легко переходжу від одного проекту до
Іншого.

У своїй роботі:
- проявляю позитивність, дружелюбність і товариськість.
- віддаю пріоритет роботі з людьми;
- працюю без необхідності жорсткого контролю;
- залучаю людей для досягнення кращих результатів;
- використовую різні підходи до людей, проявляю такт і делікатність, ухвалюючи рішення;
- уміло справляюся з численними, різноплановими
обов'язками;
- підтримую доброзичливу атмосферу, створюю умови, що сприяють змінам;
- проявляю гнучкість;
- дотримуюся термінів;
- уміло пристосовуюся до швидких змін у навколишньому середовищі;
- переконую і мотивую людей до дії.
Контактні дані
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження
08.09.1972

ОСВІТА
Київський міжнародний університет цивільної авіації
1989 — 1995
Вища освіта, Економіка підприємства, тема диплома: «Політика залучення кредитних ресурсів підприємства»

Київський інститут інженерів цивільної авіації
1989 — 1993
Н/вища, факультет авіаційної радіоелектронної апаратури, радіоінженер системи навігації та посадки
Green Belt Lean Six Sigma,
Kaizen Practitioner,
бізнес-коуч: коучінг команд,
IPMA (D),
Організація та управління виробничими системами та процесами REFA (МІБ),
Фінансовий менеджмент (KMBS),
CSCMP Demand Planning,
CSCMP Inventory Management,
Внутрішній аудитор систем менеджменту якості виробників і постачальників медичних виробів. Продукція (Український центр медичної сертифікації та прогнозування),
Бухгалтер-Економіст
Митний брокер

Інша інформація про додаткову освіту та навчання дивись: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

НЕЗАЛЕЖНА ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ
(деякі результати)
Деякі матеріали та презентації ви можете знайти:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

S&OP
- автозамовалення товарів для ТТ з врахуванням асортиментної матриці, частотою звернення до артикулу, з щоденним регламентом перерахунком максимального буфера в ТТ. При цьому здійсняються: перерахунок частоти звернення та аналіз варіабельності попиту за період. В залежності від цих показників автоматично береться задана модель прогнозування попиту. Розроблено можливість заданням користувачем моделей для різних категорій в 1С (тобто не треба додаткових програмуванням, щоб зміни модель);
- автоматизація управління асортиментною матрицею роздрібної мережі з можливістю шаблонування по типам ТТ, налаштуванням індивідуальної матриці під ТТ, динамічне управління матрицею по часу (сезоні вивантаження, акційні та інші обмежені по часу активності);
- створення інструменту аналізу Динаміку продажів з врахуванням кількісті днів дефіциту, середньозваженої ціни продажів, спрацювання оригінальної клієнтської бази;
- створення та автоматизація аналітичних інструментів поведінки контрагентів з аналізом ризиковості їх операції та ймовірності виконання планів; аналіз проникнення в асортимент; аналіз чутливості асортименту до контрагентів; аналіз Аномальних продажів та інструменти/процес реакції на ці події;
- автоматизація завантаження прайсів постачальників, конкурентів з оновленням існуючих товарів аналогів, ідентичних та фокус-конкурентів; пошукова завантаження прайсів - пошук асортименту, що відсутній у компаній;
- автоматизація процесу планування, розміщення замовлень постачальнику, контролю готовності замовлень з врахуванням дробленням по партіям відвантаження, планування платежів та податків, відстеження відвантаження та руху до нас, інформування та прогнозування дат готовності, прибуття та інші логістичні операції. Контроль залишків до відвантаження у постачальника (Backorder). Підготовка даних до автоматизація створення ВМД та обліку на МЛС;
- організація, регламентація та впровадження (з навчанням персоналу) фізичного процесу Планування Продаж -Поставок та ресурсів. Контроль виконання розроблених рішень під час зустрічей;
- впровадження системи управління запасами мін-макс в національній роздрібній мережі DIY (на момент впровадження 2021 рік - понад 300 ТТ) з каскадним планування заповнення філіальних складів;
- система тендерної закупівлі з фіксованим списком виробників на асортименті понад 10 000 SKU (робить 1 людина від розсилки запитів до розміщення замовлень протягом 1-2 годин чистого часу);
- автоматизація розрахунку плану поставок і розміщення замовлення постачальникам;
- формування контейнерів до відвантаження з переплануванням "що вантажимо в контейнер" з розрахунку прогнозу залишків і пріоритету на момент прибуття контейнера (2 людини закуповують номенклатуру близько 7 000 SKU у близько 70 виробників у різних країнах);
- прогнозування продажів за кожною позицією з підбором індивідуальної моделі з урахуванням сезонності, тренду та оцінкою ринку (через індекси);
- динамічне управління резервними буферами з урахуванням категоризації SKU і SL постачальника та ланцюга постачання;
- Об'ємно-календарне планування поставок, розподіл, виробничих завдань, а також руху грошових коштів (у т.ч. залучення кредитних коштів) з можливістю моделювання сценаріїв.

Закупівля/ ЗЕД
• участь в ролі залученого експерта (аудит, розробка ТЗ, тестування) в проекті автоматизації та синхронізації облікової програми з тендерними площадками;
• впровадження,формалізація та контроль впровадженя тенерних процедур по всім видам закупівлі (в т.ч. транспорт);
• розробка стандартизованих договорів постачання та дистрибуційних договорів для різних сфер (харчова, медичні вироби, обладнання та іше);
• організація та налагодження всіх видів перевезень (авиа, море, авто, жд) з відпрацюванням драфтів документів та процесів управління ризиками (в т.ч. з передачами вантажів у дорозі між отримувачами, зміни отриувача, переадресування та інше);
• розробка та впровадження роботи стосовно інтелектуальної власності при ввезені товарів (від стратегії до реєстрації на митниці, та організації претензійної роботи щодо порушені прав тертіми особами);
• організація та стандартизація процесів підтвердження митної вартості із підготовкою, стандартизацію, розробкої необхідних для цього додаткових документів, а також проведення переговорів з постачальниками стосовно їх підготовки з врахування їх вимог та пересторог;
• Розробка та впровадження схем законої мінімізації витрат при імпорті товарів;
• Автоматизація документів ЗЕД для обміну з постачальниками (замовлення у формі та на мові постачальника), драфти PI, INV, PL для підписання з врахуванням вимог законодавства країн (скорочення часу менеджерів на ці процедури);
• Автоматизація систем контролю вагових та обємних даних по вантажам з інформуванням щодо відхилень та «навчанням» для коректного оформлення PL та транспортних документів;
• Впровадження процедур поліграфа для менеджерів по закупівлям та інтеграціях їх в систему мотивації та доступу;
• Розробка алгоритмів «не типової» поведінки при закупівлі та постачанні, впровадження їх в облікові системи для боротьби з «відкатами» та «кидками» компанії при закупівлі та продажах.

Управління складами / WMS
- проведення GAP аналізів діяльності складів;
- навчання бізнес-аналітиків по управлінню складами;
- розробка топології складів та вантажних дворів (з моделюванням);
- проведеня проектів по оптимізації роботи складів (зміна БП, їх формалізація);
- розробка KPI для складського персоналу, систем мотивації та призначення задач (також дивись Управлыння персоналом нижче);
- створення посадових інструкцій та СОП;
- розробка рішень для фізичного підвищення утилізації складського об’єму;
- участь у постановці завдання та контролі щодо виготовлення стелажного обладннання, конвеєерних ліній та інше;
- участь бізнес-аналітиком в створені технологічним концептів та ТЗ для WMS та IMS;
- постановка ТЗ, супровід реалізації та введення в експлуатацію власної WMS, в якій реалізовано такі інноваційні рішення:
- циклічна інвентаризація під час проведення відбору товару за принципом мінімального рахунку (перерахунок номенклатури на складі протягом 1 місяця близько 7 000 SKU без зупинки процесів приймання/відвантаження)
- пошукова інвентаризація в рамках посилення безпеки (запобігання розкраданням)
- інвентаризаційний контроль за позиціями з внутрішньо тарною нестачею (вбивання викреслювання під час складання)
- розрахунок часу виконання завдання на складання/підживлення з урахуванням пробігу, кількості та складності вилучення
- переведення мотивації персоналу на час під завданнями
- хвильова комплектація замовлень з поділом замовлень за фізичними приміщеннями і подальшою консолідацією (скорочення пробігів з порожніми руками, 1 людина може збирати до 5 замовлень одночасно (обмеження за розмірами візка))
- переведення збірки на планшети на Анроїд (50% товарів, що входять, не мають штрих-кодів) з візуальною підказкою і контролем руху (вхід нового співробітника в процеси займає 1-3 дні до бажаної продуктивності)
- управління чергою замовлень за методом "Крайній час початок комплектації" (першим береться те замовлення, у якого час на складання найбільший до умовленого часу відвантаження)
- рознесення в часі збирання штучним і ящиками (ящики відбирають якомога пізніше до моменту виїзду зі складу, що призвело до того, що зона відвантаження займає всього близько 4-6% від загальної площі складу)
- управління підживленням осередків відбору через прогнозну точку замовлення;
- створення топології та нумерації адрес, що дають змогу гнучко керувати розмірами осередків (з метою в зоні відбору кількість фейсів має дорівнювати номенклатурі до відвантаження; кількість операцій підживлення мінімальна з урахуванням оборотності товару).

Категорійний і продуктовий менеджмент:
- розробка та впровадження інструментів аналізу та управління вітриною та фейсами в ТТ;
- інструменти аналізу канібалізму в середині товарної группи та категорії;
- впровадження динамічного ціноутворення з врахуванням факторів внутрішньої та зовнішньої конкуренції, еластичності ціни та створення в 1С аналітично-рекомендаційного інструменту щодо ціноутворення;
- розробка та впровадження аналітичної моделі купівельної спроможності споживача та її ув'язування з прогнозами продажів;
- створення та впровадження алогритму та інструменту «забуті товари», щодо автоматичного моніторингу на нагадування про раніше куплені товари контрагентами у дистрибуційній компаніі (при великому ассортименті >6 000 позицій призвело до зростання продажів);
- створення та автоматизація інструментів керування та аналізу маркетинговими активностями: активний інтерфейс та упрваління виділенням акційних товарів; автоматичний аналіз спрацювання МА та ініціація втручання (в т.ч. автоматичні резервування товарів);
- експертна участі у створенні процесів управління брендом (від аналітичних існтрументі до брендбука);
- розробка стратегії та управління переходом управлінням асортиментом від Бренд менеджменту до категорійного з метою збільшення продажів і більшого охоплення на ринку;
- формування в асортименті товарних позицій - логістичних оптимізаторів, з метою зниження витрат на просування ВТМ;
- опрацювання місії, цільових завдань, етапів проєкту з впровадження процесів Управління Продуктом (Product Management):
- розробка Мерчендайзінгових стандартів виробнику для управління розміщенням і позиціонуванням товарів у Торгових Точках.

Управління персоналом:
- формування реального визнання цінності досвіду кожного співробітника і створення механізмів розвитку автономії цієї людини у своїй роботі за допомогою навчання, участі в житті та розвитку Кайзен на робочому місці, у своєму підрозділі та на підприємстві (бути учасником LEAN подорожі компанії)
- Створення мотивації персоналу і корпоративної культури, що створює і підтримує залученість персоналу в діяльність Кайзен і LEAN
- впровадження елементів гейміфікації в роботу співробітників складу з метою їхнього залучення в процеси і зниження втоми від монотонної роботи
- розробка карт компетенцій для різних посад і формування їхніх планів стажування, адаптації, атестації (періодичної та лінійного контролю) і розвитку;
- Супровід проєктів трансформації та/або змін:
- аналіз і розробка карт стейкхоледрів та інформаційно-комунікаційних планів, які мають супроводжувати ці проєкти;
- коучинг команд проєктів;
- коучинг малих груп внутрішніх стейкхоледр;
- коучинг та/або супровід керівників проєкту та/або лідерів змін
- впровадженні agile методів роботи в компаніях не IT сектору з адаптації під функціональну специфіку підприємства;
- Інтеграція взаємодії менеджерів різних функціональних напрямків і коучинг крос-функціональних команд різних підрозділів у межах проєкту трансформації, інновацій, реорганізацій, впровадження процесів S&OP та/або IBP;
- підготовка внутрішніх бізнес-аналітиків операційного та функціонального напрямів для їхньої участі в роботі компанії, у внутрішніх проєктах розвитку підприємства (у т.ч. проєктах Кайзен/Lean). (Важливо - це не ІТ аналітики, які тільки описують, що їм скажуть, а люди, які вміють і розуміють, як працює бізнес, і можуть привносити в нього поліпшення);
- розробка, впровадження процедур супроводу нового співробітника з моменту "продажу" йому нашої компанії (Pre-Board) до його повноцінного входження в колектив і його функціональну діяльність (On-Board START; On-Board GO; WellcomTeam (WT));
- впровадження в систему мотивації та/або залученості персоналу елементів гейміфікації (у т. ч. в системи навчання та утримання персоналу);
- побудови взаємодоповнюючих і взаємно підтримуючих команд усередині підприємства, розробка програм універсалізації персоналу та методів її впровадження;
- GAP аналізи діючої системи виконання внутрішніх стандартів і регламентів підприємства з практичними рекомендаціями щодо поліпшення дисципліни виконання на всіх рівнях взаємодії;
- розробка і впровадження ефективних чек-листів виконання процесів, процедур (у т.ч. обслуговування обладнання, ТРМ та ін.)
- Аудит і оцінка взаємодії в команді та розподілу навантаження з метою контролю та уникнення стресових навантажень і вигорання членів команди на роботі.

Управління транспортом:
- 1С: створення механізму формування сот доставки з економічного погляду (завдання свій/чужий) і побудувати автоматизований механізм побудови маршрутів для власного транспорту та заявок на доставку сторонніми перевізниками виходячи із сукупної економіки витрат на доставку;
- управління ремонтами: впроваджено систему нормування та прогнозування зносу замінних частин і агрегатів ТЗ, пілотний запуск в 1С систему планування операцій і бюджетування за кожним ТЗ із деталізацією витрат до кожного виду запчастин і прив'язаною до прогнозного пробігу ТЗ (є можливість оцінити витрати на ТЗ на період у кілька років для ухвалення стратегічних рішень).
- на стадії доопрацювання і тестування система "в один клік" попереднього резервування і калькулювання рейсу з урахуванням нульових пробігів і повних витрат;
- Бюджетування та облік витрат за АВС-кастингом до рівня конкретного транспортного засобу з подальшою оперативною оцінкою виконання бюджету, економічної ефективності використання транспортного засобу.

Сільське господарство:
- створення діючої АВС-костинг бюджетної моделі агропідприємства з деталізацією до поля, механізму, підрозділу, культури;
- розроблення політики управлінського обліку з відображенням альтернативних доходів і витрат;
-створення стандартів моделювання, формалізації бізнес-процесів і їхньої оцінки;
- навчання співробітників компанії у складі проектних груп.

Інші:
- Організація регуляторного відділу в компанії-виробнику, розробка і впровадження процесів і процедур сертифікації СЕ для постачань до Європейського союзу;
- Організація системи контролю якості (виробник меблів);
- Постановка роботи відділу технолога (процедури, роботи);
- Постановка планової роботи інженерної служби (розробка і впровадження планових процедур з ремонту та обслуговування техніки, формування НЗ за стратегічно важливими зап. частинами);
- управління проєктом зі створення керуючої компанії;
- Розробка корпоративного стандарту процедури ведення нарад і прийняття рішень;
- Розробка політики інформаційної безпеки компанії.

ДОСВІД РОБОТИ
Консультант та Менеджер проектів
2005— …
Консультація, навчання та розвиток персоналу, управління змінами в ролі Менеджера проекту, проведення бізнес-аналізу, опису бізнес-процесів, написання технічного завдання для автоматизації процесів, управління командою розробки як власник продукту.
Опис результатів деяких проектів можна переглянути в розділі опису НЕЗАЛЕЖНА ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ.

Кризовий менеджер – СЕО-СОО компаній дистрибуторів-імпортерів.
2022.04 -2023.11
- операційне управління компаніями;
- оптимізація асортименту та вивільнення коштів з запасів (в т.ч. неліквідів);
- реорганізація закупівель, асортиментної матриці та логістики постачання;
- реорганізація орг. Структури;
- участь у відборів менеджерів та формуванні команд.

Трейд Хаб Директор
2020.04 —2021.02
Управління централізованою закупівельною організацією групи компаній
- введено щорічну поліграфічну співбесіду зі співробітниками;
- змінено політику щодо частоти проведення тендерів для укрупнення лотів і вибудовування довгострокових відносин із постачальниками попри закупівлі через тендерні майданчики;
- створення закупівельного пулу з іншими покупцями з природного газу; отримання кращих умов при щомісячних тендерах;
- переведення постачальників енергоносіїв на пост оплату (до цього подекадна оплата в розрахунковому періоді)

Salateira DCEO
2018.02 — 2020.01
Управління закупівлею, логістикою, інженерною службою, СБ, проєкти РК та операційної ефективності:
- організація власного імпорту (зниження food cost з 51-47 % до 35-33%);
- переміщення РЦ на кращу локацію і розвезення по ресторанах 100% закуповуваних товарів
- закупівля і логістика фреш товарів у схемі мікс (з використанням проф. логістичних коннейнерів, які дають змогу в одній машині возити фреш (+4..+6) і заморозку (-20)
- впровадження легального табелювання через відбиток пальців
- впровадження в ресторанне ПЗ процесів зборів салатів через Такт (скорочення часу складання салату до 40-50%)
- створення і пілотний запуск школи розвитку співробітників як елементи системи внутрішнього мотивування й утримання (Утримання кваліфікованого персоналу. Збільшення терміну роботи співробітника в компанії на 30% (при масштабуванні план 90%), відповідно зниження витрат на підбір, онбординг, операційну діяльність HR. Збільшення виручки на 10-12% (при масштабуванні 20-25%). Зниження % співробітників, які на пройшли ВТ і адаптацію з 82% до 20-30%.

Нова Пошта Директор департаменту управління термінальної логістики
2016.10 — 2017.03
Управління (40 терміналами по Україні загальною площею 100 000 кв. м і близько 5 тис. осіб), стратегічний розвиток мережі терміналів і депо, стейкхолдер під час розроблення технологій і процесів обробки вантажів на терміналах.
З досягнень моїх співробітників за час управління:
- Переведення в офіційне працевлаштування всіх співробітників
- Переведення в безготівкові взаємовідносини залучення аутсорсингу з процедурою контролю їхнього залучення (до 700 осіб на день)
- Участь у доопрацюванні проєкту Київського Інноваційного Теримналу
- Розробка проєкту Соти
- Створення моделі балансування навантаження на термінал

Фудмережа Заступник генерального директора з логістики
2014.06 — 2014.10
Управління логістикою мережі в Україні (транспортний відділ, 2 РЦ (у т.ч. фреш), відділ управління ТЗ, служба контролінгу процесів логістики)
З досягнень моїх співробітників за час управління:
- Впровадження та стале функціонування температурного моніторингу під час перевезень (зниження % списання через псування продуктів фреш логістики)
- Впровадження оціночних калькляторів по транспорту і холодній логістиці (зниження на 10% тарифів холодної логістики без тендера за рахунок обговорення поточних заробітків)
- Запуск проєкту вагового контролю під час комплектації товарів при складанні товарів на ТТ
- Організація імпорту та митного оформлення (1500-2000 SKU в одній машині, час на підготовку документів для ВМД - не більше 3 годин)

ІНТЕРПАЙП УКРАИНА Керівник напрямку Складська Логістика
2014.03 — 2014.06
Підготовка організаційної структури та методологічної бази для створення централізованої Складської Служби ЦО з функцією контролінгу бізнес-процесів складської логістики та складського обліку на всіх складах групи компаній.

Медком МП Украина Директор з виробництва та логістики
2010.06 — 2013.08
Централізоване управління логістикою підприємства (від прогнозування продажів і планування замовлень постачальникам до розподілу на склади філій і торговельних модулів компанії), зокрема регуляторна діяльність, робота з митницею з питань митної вартості та ін., бюджетування, план-факт аналіз.
Загальна кількість персоналу в компанії: 880
Кількість персоналу в підпорядкуванні: 120 у прямому, 58 у функціональному. Разом: 178.
Кількість бізнес-одиниць: 34 склади по Україні, 1 виробничо-логістичний комплекс у м. Київ.
З досягнень моїх співробітників за час управління:
- Оформлення імпорту за першим методом усіх товарів без судових розглядів шляхом вибудовування та реалізації стратегії підготовки документів (у т.ч. калькуляцій постачальників) і захисту під час оформлення (2010 року переплати до бюджету становили приблизно 3 млн грн лише за мито, 2012 - 0 грн.).
- Проектування, легалізація (у т.ч. отримання ТУ) виробництва медичних виробів на базі логістичного комплексу
- Побудова процесу S&OP із застосуванням адаптивних прогнозно-аналітичних моделей (BIAS - 5-8%; управління закупівлею від Постачальника до РЦ - 2 людини; номенклатура близько 1 000 SKU)
- Впровадження процедур двоетапного тендера з керованим об'ємом по поліграфії (зниження собівартості на 30-50%)
- Переїде складу і виробництва під один "дах" (зниження транспортних витрат на 30%).

Цукровий союз "УкрРос" Керівник відділу контролінгу бізнес-напрямку (виробництво цукру)
2010.03 — 2010.06
Контроль, планування, затвердження та контроль виконання бюджетів підпорядкованих цукрових заводів. Кількість персоналу в підпорядкуванні: 2 у відділі, 5 на заводах
Кількість бізнес-одиниць: 3 цукрових заводи

ПРОМКАБЕЛЬ-ЕЛЕКТРИКА Директор з логістики
2004 — 2005
Операційне управління департаментом логістики (закупівля, транспорт, склади).

ЗАТ "ДЕКО" Начальник відділу МТЗ (логістики)
2002 — 2004
Операційне управління департаментом логістики (прогнозування продажів, планування закупівель, робота з постачальниками, ЗЕД, транспорт, склади, розподільча логістика, в т.ч. управління запасами на філіях).

ТОВ СП "Комекс" Комерційний директор (з 04.1999; до цього референт)
1993 — 2001
Управління компанією з продажу нафтопродуктів (опт, роздріб - власна філіальна мережа)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: