Резюме від 16 квітня 2024 Файл

Тетяна

Менеджер, продавець

Вік:
50 років
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Івченко - Шавула Тетяна
Юрисконсульт, менеджер по роботі з клієнтами, фахівець

Профіль
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Досвід роботи в юриспруденції (різні сфери) господарське, цивільне, фінансове, кримінальне,
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») адміністративне, трудове та податкове законодавство - 13 років.

 м. Луцьк

Досвід
Навички
Головний фахівець з 2020 - травень 2022
Привітна, стресостійка, швидко
ДУ «Держгідрографії» м.Київ
навчаюсь, націлена на результат,
налаштована на постіне Планування проведення процедур закупівель (спрощених закупівель). Участь у плануванні
вдосконалення практичних видатків та визначенні потреб в закупівлі товарів, робіт та послуг.
навичок для надання Надання запитів до службових осіб і підрозділів замовника щодо інформації та документів, які
максимального результату в необхідні для виконання завдань, пов'язаних з організацією та проведенням процедур
роботі. закупівель (спрощених закупівель).
Розробка та узгодження проєктів договорів, технічних вимог, специфікацій з метою
Наявність прав категорії В
забезпечення їх відповідності умовам процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Надання роз'яснень та консультацій структурним підрозділам замовника з питань, що
Мова належать до компетенції уповноваженої особи.
Внесення пропозицій щодо організації закупівельної діяльності.
українська - вільно
Здійснення контролю про проведення закупівель філіями установи, консультування фахівців
англійська - читаю, перекладаю філій.

російська - вільно, у випадку Підготовка відповідей на запити державних органів, органів управління та органів виконавчої

необхідності влади.
Ведення статистики та надання звітності, що стосуються публічних закупівель, укладених
договорів та контроль за їх виконанням.
Досвід

Керівник юридичної служби З 2019 - 2020
ТОВ «ЕФ ЕР ТІ-ГРУП» м. Київ

Повний юридичний супровід та забезпечення ефективності роботи господарської діяльності
товариств та ФОП в сфері будівництва.
Ведення ділового листування, у тому числі: надання відповідей, обгрунтувань на запити
державних органів; написання вимог, претензій, скарг, заперечень та оскарження дій на
запити контролючих органів у сфері податкового законодавства України.
Підготовка, юридичний аналіз та супровід договорів: - будівельний підряд, - субпідрядні
роботи, - оренда (приміщень, техніки, механізмів), - надання послуг, - купівлі-продажу,
поставки товарів, - поставки, - цесії, - цивільно-правового характеру, - позички і т.і. (додаткових
угод; протоколів розбіжностей; актів виконаних робіт/наданих послуг, специфікацій).
Складання та погодження протоколів ЗЗУ, розпорядчих документів (наказів ОЗ, НМА, МНМА,
кадрових та з основної діяльності), довіреностей (доручень).
Підготовка судових позовів, процесуальних документів щодо оскаржень дій чи бездіяльності
органів державної влади, оспорювання інших порушень суб'єктами господарювання та
супровід справ в період оскарження.
Розробка положень, стандартів, правил, інструкцій, посадових інструкцій, документації, що
регламентує кадрове діловодство, іншої внутрішньої документації.
Розробка статутних документів та внесення змін до них. Реєстрація внесення змін до
установчих документів, видів діяльності згідно КВЕД, дозвільних та ліцензійних документів.
Аналіз тендерноі документації та підготовка тендерних пропозицій для участі у сфері
державних, публічних та комерційних закупівель.
Написання вимог, запитань та скарг до процедур закупівель. Супровід договорів про
закупівлю до повного їх виконання, підготовка ТД та кваліфікаційних вимог до неї.
Супровід кадрової роботи, військового обліку, звітності щодо військовозобов’язаних
працівників та про наявність та технічний стан транспортних засобів і техніки.
Представництво в межах компетенції в держаних органах, органах виконавчої влади,
підприємствах, установах, організаціях що стосується діяльності товариства.
Забезпечення відповідності застосування чинного законодавства України в діяльності
суб’єктів господарювання. Надання юридичної допомоги та консультацій працівникам
товариства.

З 2017 - 2019
Юридичний супровід декількох компаній

Ведення ділової переписки Товариства.
Підготовка антикорупційної програми, роз’яснення та консультування працівників.
Підготовка та аналіз господарських договорів.
Розробка проектів договорів, додаткових угод, протоколів розбіжностей, актів виконаних
робіт/наданих послуг.
Співпраця з контрагентами, погодження умов договорів.
Моніторинг та аналіз державних, публічних та комерційних закупівель.
Аналіз тендерної документації Замовника, підготовка тендерних пропозицій для участі у
закупівлях (публічних та комерційних).
Розробка проектів та підготовка тендерної документації як замовника відповідно до вимог
законодавства у сфері публічних закупівель.
Написання скарг та вимог щодо порушень Замовником вимог законодавства у сфері
публічних закупівель.
Оскарження рішень ДФС України щодо блокування податкових накладних.
Консультування працівників щодо вимог чинного законодавства.

Освіта

Правознавство, юрист (спеціаліст) 2005 - 2006
Національна Академія Управління (Київський Міжгалузевий інститут управління)
Освіта

Юридичний факультет, бакалавр права 2000 - 2005
Університет новітніх технологій (Київський інститут менеджменту та інформаціійних технологій
при Національному авіаційному університеті)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: